Kahta nuorta miestä tuplaan? En ole koskaan kokeillut mutta kiinnostaa kovasti.
Vastaukset 6
- Karjalasta
Etelä-Karjalasta löytyy kaksi vilkasta karjalaispoikaa. Kirjoita meille osoitteeseen [email protected]
Moi.
Pk. seudulta löytyy kaksi kiihkeää nuorta miestä. Olemme 28 ja 34 v kavereita. Kimppakokemusta on, eli tiedämme miten naista käsitellään niin että hän saa täydellisen tyydytyksen...- Jocka
Tampereeltakin, miksi mennä merta edemmäs kalaan.
Ei mitään parikymppisiä poikia, mutta hieman sinua nuorempia kyllä, eli... - Kiinnostaa kovasti
Hieman itseäsi nuorempi, fiksu kaveri odottaa yhteydenottoasi.
- Mikä Mikä
No, mikä siinä nyt muka niin kiinnostaa. Kyllä sitä nyt koitetaan olla niin ovelaa, niin ovelaa. Ollaan niin naista oleviin ja kusettaa hyväuskoisia reppanoita. Joo, määkin tuun, ei ole väliä mihin ja koska ja minkänäköstä, kunhan vaan joku on olevinaan nainen. Tai ei silläkään oikeastaan ole väliä, vaikka olisit käkikello.
- 33 ja 38v
Elikkä jos tosissaan kiinnostaa, niin otappa yhteyttä meihin. Ollaan mukavia, luotettavia ja kokemusta kimppakivasta aiemminkin.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459