Kaksi viimeistä jaksoa

noname

jäi näkemättä.

Voisiko joku ystävällinen kertoa mitä tapahtui ja mielellään niin seikkaperäsisesti että voin kokea jännittävän tunnelman... :) Vai olisiko jollakin suoraa linkkiä jaksoihin. Youtubesta ei oikein viitsisi katsoa pikkupätkissä, koska se latistaa tunnelmaa.

Lauantain jaksoissa kylmiä väreitä aiheutti ystävämme Jättiläinen. Miten yhden hahmon pelkkä näkeminenkin saa niin väreet kulkemaan. Sitä vain kyllä jäin miettimään, että miksei Cooper ymmärtänyt Jättiläisen "vihjettä". Itse ainakin pidin sitä selvänä varoituksena siitä, ettei Annie saa osallistua missikisoihin. Vai tuliko kahdessa viimeisessä jaksossa lisäselvyyttä Jättiläisen varoitukseen? En muista enää ihan selvästi miten noi kaikki kiemurat asettui paikoilleen (siis voittiko Annie kisan jne).

7

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d cooper

      AIKA OMITUISET LOPPURATKAISUT...MUTTA ANNIE OLI NÄTTI..

      • näin kävi

        Annie voitti Miss TP kisat ja heti voiton jälkeen Windom Earle aiheutti kaaoksen show:hun, jollain kauko-ohjaimella pysäytti D.Cooperin että meni tainnoksiin joksikin aikaa ja aivan pyörryksiin. Cooper lähti Trumanin kanssa metsään, Cooper halusi jatkaa yksin ja meni mustaan majaan. Metsässä Truman jäi Andyn kanssa partioimaan kunnes C. palasi takaisin Annien kanssa.
        Musta maja oli se huone jossa oli punaiset verhot, sohvia, pikkumies joka oli myös jättiläinen. Siellä ilmestyi mm. Laura, Maddie ja kertoivat sanomia. Laura kirkui silmittömästi ja Dale sai jonkun haavan vatsaansa, Maddie varoitti serkustaan. Lopulta Dale kohtasi myös Carolinen, joka oli Windomin vaimo ja todisti miehensä murhanneen hänet, mutta Annien näköisenä. Sitten Caroline esiintyi Anniena. Tämän jälkeen ilmestyi itse Windom Earle nauraen Dalen eteen ja sanoi että jos Dale antaa sielunsa, niin säästää Annien hengen. Cooper sanoi saman tien annan sieluni, Windom puukotti tätä ja sitten ilmestyi Bob, joka sanoi että väärin, sinä et ota sieluani....jatkuu


      • FIRE WALK WITH ME
        näin kävi kirjoitti:

        Annie voitti Miss TP kisat ja heti voiton jälkeen Windom Earle aiheutti kaaoksen show:hun, jollain kauko-ohjaimella pysäytti D.Cooperin että meni tainnoksiin joksikin aikaa ja aivan pyörryksiin. Cooper lähti Trumanin kanssa metsään, Cooper halusi jatkaa yksin ja meni mustaan majaan. Metsässä Truman jäi Andyn kanssa partioimaan kunnes C. palasi takaisin Annien kanssa.
        Musta maja oli se huone jossa oli punaiset verhot, sohvia, pikkumies joka oli myös jättiläinen. Siellä ilmestyi mm. Laura, Maddie ja kertoivat sanomia. Laura kirkui silmittömästi ja Dale sai jonkun haavan vatsaansa, Maddie varoitti serkustaan. Lopulta Dale kohtasi myös Carolinen, joka oli Windomin vaimo ja todisti miehensä murhanneen hänet, mutta Annien näköisenä. Sitten Caroline esiintyi Anniena. Tämän jälkeen ilmestyi itse Windom Earle nauraen Dalen eteen ja sanoi että jos Dale antaa sielunsa, niin säästää Annien hengen. Cooper sanoi saman tien annan sieluni, Windom puukotti tätä ja sitten ilmestyi Bob, joka sanoi että väärin, sinä et ota sieluani....jatkuu

        AIKA RAJU LOPPURATKAISU...


      • :) :) :)
        FIRE WALK WITH ME kirjoitti:

        AIKA RAJU LOPPURATKAISU...

        Olipas aika hauska tuo sun kommenttisi kuka olitkaan. Jouduin jättään kesken ku olin töissä.
        Siis...se Bob sanoi Windomille et väärin, sitä et ota sielua, vaan minä otan sinun sielusi.
        Aika erikoista kyllä, mutta Bob valtasi kuitenkin Dale Cooperin. Siinä oli sitten Cooperilla kaksoisolento, joka seurasi sitä tähän todellisuuteen. Jäikö Cooper ja Annie todella eloon, sitä en osaa sanoa.
        Cooper tämän jälkeen makoili hotellihuoneensa sängyssä Truman ja se intiaanipoliisi vierellään. Sitten se heräsi ja toisti muutaman kerran että on mentävä pesemään hampaat. Kun se oli siel vessassa, se pursotti hammastahnaa ensin harjaan, sitten myös loput lavuaariin. Sen jälkeen se löi päänsä peiliin ja siellä näkyikin Bob peilikuvana ja molemmat nauroi ilkeästi, sitten Cooper toisti jotain että Annie on sairaalassa ja voi hyvin...jotain tolleen.

        Noin muuten viimeisen osan alussa mm. Leo oli siellä Windomin mökissä majuri Briggs kahlehdittuna vierelleen. Leo kurkotti lähellä olevasta pöydästä avaimen ja vapautti majurin ja käski mennä pelastamaan vaimonsa Shelleyn.
        Itse hän jäi sinne kädestä sidottuna ja hetken päästä Windom palaili mökkiin. Kalpean näköisenä jutteli Leolle eikä pahemmin suuttunut siitä että Leo oli vapauttanut majurin, mutta viritti entistä pahemman ansan tälle...
        Itse Windom sitten keksi, mikä on avain mustaan majaan, nimittäin pelko. Taisi salakuunnella Cooperia keksiäkseen sen.

        Salakuuntelulaite löytyi huonekasvin mullasta, mutta liian myöhään. Andy toheloi taas kävelemällä niin läheltä kukkaa että se putosi lattialle, jonka johdosta se löytyi kukkaruukusta. Totesivat ettei kukkaa tuonutkaan Josie, vaan Windom Earle.

        He lähtivät Miss TP kisoihin kiireellä ja järjestivät varotoimet kisojen ympärille. Kuitenkin Earle pääsi livahtamaan sisälle naamioituneena pölkkyrouvaksi. Bobby Briggs havaitsee pölkkyrouvan takatiloissa, mutta tämä kumauttaakin Bobbyn tajuttomaksi pölkyllä ja kiipeää ylös lavasteisiin valojen kimppuun.
        Earle oli suunnitellut sieppaavansa kisojen voittajan ja vievänsä tämän mustaan majaan.

        Edin vaimo sai tällin Earlelta myös kisojen jälkeisessä kaaoksessa ja muisti palasi. Myös Mike oli mukiloituna ja he istuivat Edin ja Nadinen kotona. Nadine palaa entiselleen.

        Myös jaksossa selvisi Donnalle, että Ben Horne olikin hänen todellinen isänsä ja siitä seuraa välikohtaus Donnan kotona, joka johtaa siihen että Donnan "isä" tuuppaa Hornea niin että tämä lyö päänsä takan reunustaan ja mun käsittääkseni tais kuolla siihen paikkaan.
        Kaikki ovat hysteerisiä ja tolaltaan.

        No, oma mielipide on että en ole oikein tyytyväinen tuohon loppuun...


      • EyeX
        :) :) :) kirjoitti:

        Olipas aika hauska tuo sun kommenttisi kuka olitkaan. Jouduin jättään kesken ku olin töissä.
        Siis...se Bob sanoi Windomille et väärin, sitä et ota sielua, vaan minä otan sinun sielusi.
        Aika erikoista kyllä, mutta Bob valtasi kuitenkin Dale Cooperin. Siinä oli sitten Cooperilla kaksoisolento, joka seurasi sitä tähän todellisuuteen. Jäikö Cooper ja Annie todella eloon, sitä en osaa sanoa.
        Cooper tämän jälkeen makoili hotellihuoneensa sängyssä Truman ja se intiaanipoliisi vierellään. Sitten se heräsi ja toisti muutaman kerran että on mentävä pesemään hampaat. Kun se oli siel vessassa, se pursotti hammastahnaa ensin harjaan, sitten myös loput lavuaariin. Sen jälkeen se löi päänsä peiliin ja siellä näkyikin Bob peilikuvana ja molemmat nauroi ilkeästi, sitten Cooper toisti jotain että Annie on sairaalassa ja voi hyvin...jotain tolleen.

        Noin muuten viimeisen osan alussa mm. Leo oli siellä Windomin mökissä majuri Briggs kahlehdittuna vierelleen. Leo kurkotti lähellä olevasta pöydästä avaimen ja vapautti majurin ja käski mennä pelastamaan vaimonsa Shelleyn.
        Itse hän jäi sinne kädestä sidottuna ja hetken päästä Windom palaili mökkiin. Kalpean näköisenä jutteli Leolle eikä pahemmin suuttunut siitä että Leo oli vapauttanut majurin, mutta viritti entistä pahemman ansan tälle...
        Itse Windom sitten keksi, mikä on avain mustaan majaan, nimittäin pelko. Taisi salakuunnella Cooperia keksiäkseen sen.

        Salakuuntelulaite löytyi huonekasvin mullasta, mutta liian myöhään. Andy toheloi taas kävelemällä niin läheltä kukkaa että se putosi lattialle, jonka johdosta se löytyi kukkaruukusta. Totesivat ettei kukkaa tuonutkaan Josie, vaan Windom Earle.

        He lähtivät Miss TP kisoihin kiireellä ja järjestivät varotoimet kisojen ympärille. Kuitenkin Earle pääsi livahtamaan sisälle naamioituneena pölkkyrouvaksi. Bobby Briggs havaitsee pölkkyrouvan takatiloissa, mutta tämä kumauttaakin Bobbyn tajuttomaksi pölkyllä ja kiipeää ylös lavasteisiin valojen kimppuun.
        Earle oli suunnitellut sieppaavansa kisojen voittajan ja vievänsä tämän mustaan majaan.

        Edin vaimo sai tällin Earlelta myös kisojen jälkeisessä kaaoksessa ja muisti palasi. Myös Mike oli mukiloituna ja he istuivat Edin ja Nadinen kotona. Nadine palaa entiselleen.

        Myös jaksossa selvisi Donnalle, että Ben Horne olikin hänen todellinen isänsä ja siitä seuraa välikohtaus Donnan kotona, joka johtaa siihen että Donnan "isä" tuuppaa Hornea niin että tämä lyö päänsä takan reunustaan ja mun käsittääkseni tais kuolla siihen paikkaan.
        Kaikki ovat hysteerisiä ja tolaltaan.

        No, oma mielipide on että en ole oikein tyytyväinen tuohon loppuun...

        Siis kun siellä Mustassa majassa oli monta Dale Cooperia, niin eiks se ollutkaan "oikee Cooper" se joka pääsi sieltä majasta pois? Siis se joka jäi Bobin valtaan? Vai mitä se tarkotti kun niitä Coopereita juoksi siellä Mustassa majassa monta kappaletta? Yks niistä Coopereistahan nauro sen Bobin kanssa siellä yhessä huoneessa niin oliks se just se Cooper joka pääsi sieltä myös poies? Ja mitä se tarkotti kun se Earle otti sen Cooperin sielun? Vai pitäskö näitä juttuja ees ymmärtää, että tarkottiko kaikki jutut siellä Mustassa majassa välttämättä yhtään mitään?
        Oon muuten monesta paikasta lukenut että Nadine tappais itsensä, mutta eihän se tappanut? Sehän vaan palas entiselleen ja tuohtui Edille ja Normalle kun se käsitti niiden seurustelevan.
        Oon ihan samaa mieltä, että oisin vähän parempaa loppua oottanut, vaikka tiesinkin että Bob ottaa Cooperin valtaansa. Joku siitä jaksosta vaan puuttui, ehkä sekin vaikutti jotain kun kattoin sen päiväsaikaan niin se ei ees pelottannut samalla tavalla kun yöllä.


    • Cherry pie
      • noname

        Ja kiitos myös muille vastaajille. Toiseksi viimeinen jakso ei näkynyt, koska oli "kuollut", mut sainpa ainakin katsoa viimeisen jakson.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe