Miten käy kokonaiselle meloonille, kun siihen pitäisi imeyttää 0.75 leijonapullo 14 päivässä?
Säilyykö melooni jääkaapissa pariviikkoa, kun siinä on pari korkin kokosta reikää, josta viina imeytetään?
Vesimelooni+leijona?
3
2345
Vastaukset
- viitsi!
Mistä luulet saavasi Leijona Viinaa 0,75 litran pullossa?
Altia pullottaa tuota valmiiksi vesitettyä viinaa 1000, 700, 500, 350 ja 200 millilitran pulloihin, eikä Alkokaan muita kokoja myy.
Jos sinun on saatava välttämättä täydet kolme varttilitraa siihen meloniin, niin voithan ostaa vaikka sen nollaseiskan ja lisäksi toisen pullon, josta lirautat ne puuttuvat 5 senttilitraa.
Melonissa muuten ei ole kuin yksi o-kirjain, joten ei siihen sitä viinaakaan niin kauheasti mahdu.
Miksi ihmeessä pitäisikään? Viina viinana ja meloni melonina.- darre
Noh Mitenkähän sen melonin käy, jos sinne pistää 0.7 leijonapullon.
Kas viinahan menee viinana, mutta kun tarttis polttareihi katto kehitellä jotai.. kivaa. Tämä on kaverini ehdotus, jota sitten aloin epäillä.
Täytynee siis kokeilla :)
Olkoha siin kauheesti kirjotusvirheitä...
- ..preda..
Olen kokeillut tuota samaa aikoinani absintin kanssa. Syötäessä meloni maistui välillä pelkälle vesimelonille ja välillä pelkälle viinalle. Toki siihen vaikutti se, etten malttanut odottaa tarpeeksi kauan viinan imeytymistä meloniin. Parin maistiais palan jäkeen meloni lensi roskiin. En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713