Muistan lapsena, kun naapurillamme oli eräs vhs, joka oli meillä usesti lainassa koska tykkäsimme veljien kanssa siitä tosi paljon. Olisiko ollut 90luvun puolivälissä tai jotain..
Elokuva/sarjan osa (?) oli siis jotain japanilasityylistä tuotantoa, suuret silmät jne.. Siinä oli outo perhe. Jossa ei muistaakseni ollut äitiä ollenkaan, mutta perheen poika oli ainakin pääosassa ohjelmassa.
He muutivat uudelle paikkakunnalle ja heillä oli jotain ihme voimia.. en yhtään muista et mitä.. oisko ollut että jos suuttuvat niin jotain tapahtuu..
Uudessa koulussa tämä poika sitten tapasin tosi kauniin tumman tytön, joka harrasti telinvoimistelua ja oli kauhee raggari. Ne ihastuivat toisiinsa. Se poika tais pelastaa sellaisen pikkulapsen hukkumasta kun se lapsi tippui sillalta kun ne oli treffeillä tms.. muuta en muista..
Muistaisko joku muu tällaista..
oisiko tietoa
vuosi 85
2
436
Vastaukset
- nosseli
Mietin tuossa kun sanoit että niillä oli jotain ihme voimia, niin kyseessä elokuva "Super perhe". Tätä piirrettyä on julkaistu vain kahdella vhs kasetilla ja minä olen joskus serkkujeni tykönä katsonut super perhe 2:sta.
Leffan kannen näet täältä
http://koti.phnet.fi/otaku/historia/animejulkaisut.html
Sieltä löytää myös muita anime julkaisuja ja tietoja niistä, että jos en osunut oikeaan, voit löytää sieltä oikean- alkup..
se on just tuo.. mahtavaa.. kiitos sinulle kovasti. nyt vain metsästämään kyseistä videota..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768