tässä mies joka jaka kansan mielipiteen kahtia....joko hää on vihattu tai tykätty...mut helkutin kova jätkä tossa painissa ainaki...=:0)))))))))))))))))))))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=xwOyUNeHiMk&mode=related&search=
Tuli tosta painista mieleen..!!!!
15
426
Vastaukset
- blondi..
oli ihan yhen ex-kanssanedustajan näköne...?
- Alien-8
oli tuo Undertaker...Olen kuulemma melkein yhtä ruman näköinen,paitsi tatskoja on vähemmän;=))))
Pituuttakin mulla on vain 185cm:))
http://www.wrestlingalert.com/esittelyt/undertaker.php- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
teikkeri saa runetin pöksyt pyörimään....=;0)))))
Taitaa Brune tykätä machomiehistä;=))Nii oikke:))
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä... Alien-8 kirjoitti:
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä...lässyn lässyn miehistä juu en tyksi....=;0))))
- buk
Alien-8 kirjoitti:
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä...yksi androgynihtävä semimeikattu herkkupeppuäijänköriläs mahtuis...?
- Alien-8
buk kirjoitti:
yksi androgynihtävä semimeikattu herkkupeppuäijänköriläs mahtuis...?
mutta korkokengät ja käsilaukut on jätettävä kehän ulkopuolelle..
- buk
Alien-8 kirjoitti:
mutta korkokengät ja käsilaukut on jätettävä kehän ulkopuolelle..
matsi niillä ratkee.. vai ratkeeko :-))
buk kirjoitti:
matsi niillä ratkee.. vai ratkeeko :-))
käsilaukkuu kantsi jättää ulkopuolelle...sil on hyvä livauttaa vastustajaa.....ai nouuu....=;0))))) kokemusta nääs.....
- buk
BBrunetti kirjoitti:
käsilaukkuu kantsi jättää ulkopuolelle...sil on hyvä livauttaa vastustajaa.....ai nouuu....=;0))))) kokemusta nääs.....
jotta se on kielletty säännöissä.. ja jos on niin sit sen voi piilottaa hanskaan ja hakata pöljänä...:-))
buk kirjoitti:
jotta se on kielletty säännöissä.. ja jos on niin sit sen voi piilottaa hanskaan ja hakata pöljänä...:-))
niil kehissä tuolista tikapuihin lähtien..nii eiköhä yks käsilaukku*tiili sisällä...* kehään mahdu....=;0)))))
- buk
BBrunetti kirjoitti:
niil kehissä tuolista tikapuihin lähtien..nii eiköhä yks käsilaukku*tiili sisällä...* kehään mahdu....=;0)))))
mut ei sit lekasoraharkkoa okei :-)))
buk kirjoitti:
mut ei sit lekasoraharkkoa okei :-)))
*viheltelee...* pien tiiliskivi vaan....=;0))
jäbä on aito huuhaamies...heh....=:0)))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329