toivottoman ihastunut autokouluopeen!

-go-

oon saanu ajokorttini reilu kuukausi sitten ja kyseistä opettajaa en oo nähny kahteen kuukauteen, mut silti se pyörii mielessä ja kuin hyvännäkönen ja ihana hän on! (ystävällisyys johtuu myös ammatista). Palautuu myös se kettumainen v****ilu, jota hän harrasti :)

tiedän et muilla on kokemuksia samasta asiasta, ni mitä ootte tehny.

en kyl välttämättä lähtis tätä juttua kertomaan kyseiselle miehelle!

39

6408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisikon

vaan järkevintä unohtaa??

• Ei kai

Jos ei ole varattu niin go 4 it! Itse ainakin olisin vain mielissäni, paitsi jos se on varattu...

• OOh

No olin minäkin ihastunut omaan autokoulun opettajaani, mutta tuli mieleen että jos se "mua alkais" niin kai se vetelis myös kaikkia muita vaihdekepin käyttöä opettelevaisia typyjä. Monet jopa taitaa hakeutua alalle juuri siksi.

Pidin sitten ihastukseni kurissa ja jatkoin tyytyväistä elämää.

(Ja ajattelin sen kyllä niinkin että toisaalta hän saattaa saada ihan liiaksi osakseen tuollaisia ihastumisia ja ne tilanteet voivat olla kiusallisia hänelle kun pitäisi olla "ihminen" vaikka ei sattuisi välttämättä tykkäämään fanistaan tippaakaan.)

• tökerösti

sanottu, että "monet hakee alalle jopa siksi"....
        Suurin osa meistä opettajista on naimisissa ja perheellisiä. Eikä kiinnosta töissä yhtään mikään muu kuin työteko.

• Ooh
        tökerösti kirjoitti:

sanottu, että "monet hakee alalle jopa siksi"....
        Suurin osa meistä opettajista on naimisissa ja perheellisiä. Eikä kiinnosta töissä yhtään mikään muu kuin työteko.

Pahoitteluni, yleistin liian karkeasti.

Mutta ne pari-kolme jotka tuttavapiiristä ovat kyseiseen työhön hakeutuneet, ovat hakeutuneet suurelta osin siksi (ei ole jäänyt puheissa epäselväksi). Tosin luulen että ei heillä niin kauheasti markkinoita silti ole.

Mutta onhan tuo yleistä että aikuisuuden kynnyksellä seikkailevat tyttöset ihastuvat helposti ja etenkin autokoulunopettajiin joilla kuitenkin monesti on jo vähän elämänkokemusta ja varmuutta ja sitä kommunikaatiokykyä (monelle ehkä turvallinenkin ihastumisen/haaveilun kohde juuri siksi). Tsemppiä vaan teille jotka karistelette ihailijoita lahkeistanne :)

• koululainen
        Ooh kirjoitti:

Mutta ne pari-kolme jotka tuttavapiiristä ovat kyseiseen työhön hakeutuneet, ovat hakeutuneet suurelta osin siksi (ei ole jäänyt puheissa epäselväksi). Tosin luulen että ei heillä niin kauheasti markkinoita silti ole.

Mutta onhan tuo yleistä että aikuisuuden kynnyksellä seikkailevat tyttöset ihastuvat helposti ja etenkin autokoulunopettajiin joilla kuitenkin monesti on jo vähän elämänkokemusta ja varmuutta ja sitä kommunikaatiokykyä (monelle ehkä turvallinenkin ihastumisen/haaveilun kohde juuri siksi). Tsemppiä vaan teille jotka karistelette ihailijoita lahkeistanne :)

tuota näemmä toisinkin päin, että opettajat ihastuu oppilaaseen. Ainakin minun kohdalla.

• tökerösti
        Ooh kirjoitti:

toki voi sattua, että oppilas voi käsittää opettajan ystävällisyyden ja opastuksen väärin. Todellisuudessa tämä on yksi ammatti muiden joukossa, kuten muillakin opetusaloilla.
        Jokaisella opettajalla on useita oppilaita opetettavanaan samalla kertaa, eikä niitä valitse opettaja, vaan konttoristi jakaa heidät opettajille.
        Kenelläkään koulussamme(6 opettajaa) ei ole ollut minkäänlaista muuta suhdetta oppilaaseen, kuin opettaminen.
        On totta, että joku oppilas voi ihastua mutta ei yhtään enempää kuin ns.tavallisessa koulussa.

Tuttavapiirissäsi olevat, lopettavat kyllä puheensa, ainakin siinä vaiheessa, kun alkavat istumaan 8-12h päivässä autossa ja huomaavat työn olevan raskasta ja kuluttavaa.
        Eipä kyllä työpäivän jälkeen tule mieleen ainakaan ensimmäiseksi, jokin oppilas....
        Tzemppaillaan....

• ...

Hmmm, jos et aio kertoa asiasta ihastuksesi kohteelle, niin ei kai sitten voi muuta kuin aktiivisesti unohtaa. Eiköhän niitä ihania kolleja ole muitakin - voit jopa ottaa yhden edistämään tämän nykyisen ihastuksen unohtamista ;)

Ai niin. Itse kun kärsin samasta taudista (ihastus ajo-opeen), niin uskaltauduin tuomaan asian esille. Hän ei sitten loppujen lopuksi ollut "elämäni mies", mutta muistelen lämmöllä sitä aikaa, jonka yhdessä vietimme.

• tiioksi

Autokoulun opettajat: syö, paskoo, pussaa, nukkuu, juo, syö, ja joskus naevattekin ihan ku muutkin ihmiset...

Mut mites kirjastoissa käyvät miehet ??
      Kyttääks ne siel naisii, voiks niille puhuu jos on ihastunu ??? Kannattaa varoo, ne on sellasii et ne iskee kenet vaa jotka kirjastost löytää.

Ja entäs baarimikot ?? onks ne valinnu ammatin iskeäksee asiakkaita, HÄ ???????????

Herätkääääää, ja sulle ihastuneelle, me vaa juttelee jos oikeesti ihastuttaa kyseinen ihminen..

• opeensa kiintynyt

Mäkin kiinnyin tosi paljon mun autokoulun opettajaan.. se oli niin mukava ja turvallinen ja syntyi aina hyviä keskusteluja:) Mäkin ajattelin sitä usein, mutta yritin ajatella että kai se on luonnollista että joskus kiintyy joihinkin ihmisiin, mut täytyy vaan rauhottua ja antaa ajan kulua.. Tuli kyllä ikävä sitä kun autokoulu loppu.. olis tehny mieli muuttaa toiselle paikkakunnalle että tietäis että se olis ainakin poissa silmistä ettei olis pienintäkään mahdollisuutta että vielä törmättäis, niin ehkä sitten vois alkaa pikkuhiljaa unohtamaan.. Mutta sitten kävi vähän toisella tavalla.. se ei ollutkaan ollut yksipuolista se kiintyminen ja nytten on aika sekava tilanne kaikin puolin..en pysty nyt edes selittämään..:)Niin, ja mä oon jo vähän vanhempi ku minkä ikäsenä yleens tullaan autokouluun, niin sekin kai vaikutti asiaan siis että tutustutiin ihan "aikuisten oikeesti" ;) Mites sä, vieläkö sä sitä opee ajattelet?

• eisitäsilleen

pidä mennä ihastumaan, töitänsä tekevät ja ovat ihmisiä kaikille- enpä ole kuullu sellasesta, että mitään romansseja olis kenenkään autokoulun open ja oppilaan välille kehkeytyny. Ymmärrän kyllä että näin voi käydä, ku onhan se tietyllä lailla intiimi heheh tilanne, ku monta tuntia kökkii samassa autossa jne

• Entinen oppilas
        eisitäsilleen kirjoitti:

pidä mennä ihastumaan, töitänsä tekevät ja ovat ihmisiä kaikille- enpä ole kuullu sellasesta, että mitään romansseja olis kenenkään autokoulun open ja oppilaan välille kehkeytyny. Ymmärrän kyllä että näin voi käydä, ku onhan se tietyllä lailla intiimi heheh tilanne, ku monta tuntia kökkii samassa autossa jne

Mun ja mun opettajan välille alko kehittyä jotain jo teoriatunneilla. Usein jäätiin kahestaan vielä jutteleen luokkaan ja autossaki juttelu suju ihan tuosta vaan. Sovittiin sitten, että kun saan inssin läpi ja en ole enää sen oppilas niin voidaan nähdä muutenkin.
        Ja niinhän se inssi meni läpi ja ekan kerran nähtiin seuraavana iltana kaupungilla.
        Nyt ollaan pari kuukautta seurusteltu ja hyvin menee edelleen.

• Ayu

Mulla on sama ongelma.Mun ope oli kans tosi mukava,hauska,vain 7 vuotta mua vanhempi,eikä oo mikään rumakaan.^^ Sain ajokortin jo reilut 8kk sitten ja koko sen ajan oon ajatellu mun opettajaa.Mä en oo ikinä ollut niin ihastunut aikasemmin,mut mä oon tosi ujo enkä uskalla kertoo sille ja mitä mä voisinkaan muka sanoa?Edessä on vielä toinen vaihe ja odotan sitä innolla,mut toisaalta mua pelottaa koska se on viimeinen tilaisuus nähä se... :/
      Mut kiva kuulla,et jotkut sai happy endin samanlaisessa tilanteessa.Mikään ei siis oo mahdotonta. :)

• kajf

Eikö ne opettajatkin ole ihmisiä?
        Ainahan sitä voi pyytää kahville jos on kiinnostunut.. Tosin kannattaa vasta kun on saanut kortin, jos meneekin sukset ristiin. Valitettavasti alalle eksyy aina silloin tällöin väärällä motiivilla olevia henkilöitä mutta, aika nopeasti sellaisilta käy työt vähiin. Ja saahan sitä käyttää omaa tervettä järkeä!

• asdf3

... senkun unohdat, ei sillä mitään taloja ole.

• Kiinnostunut--------

Mites on nyt asiat sulla....

Oletko vielä ihastunut kyseiseen mieheen...?

• huutomerkki!

2,5 v totta tosiaan. Miks ihmeessä ylivanhoihin ketjuihin kukaan viittii kirjoitella, kun se ap kirjoittelija tuskin enää palstaa ees seurailee.

• Inssi 08

Kyllähän ihmiset ihastuvat ja rakastuvat vaikka missä ja minkä ammatin omaaviin...

Itsekin vuosia sitten ihastuin ajo-opettajaani ("vanhemmalla" iällä autokouluun uskaltauduttuani...)
      mutta en juurikaan tuonut tunteitani esille. En sitten tiedä, aavistiko Hän jotakin tiettyjen seikkojen perusteella mielentilaani...Yhä edelleen toisinaan Hän on ajatuksissani. Tiedän tämän olevan ihan hullua ja
      typerää, tiedän että joskus vielä voin kokonaan unohtaa. Mutta uskoisin että vaikka olisimme "tavanneet"
      missä tilanteessa muuten, olisin kiinnittänyt kyllä heti huomioni niin jumalaiseen mieheen. Tämä nyt vain sattui tapahtumaan autokoulussa. Muuten ihan sama mikä ammatti Hänellä on., sattuu nyt vain sattumalta
      olemaan autokoulunope...

• +-0

Itsekin vielä muistelen ihanaa opettajaa.......

En tiedä vaistosiko mies mitään tai paljastiko silmäni ihastumisen, mutta tulimme mielestäni hyvin juttuun.
        Kivat muistot hänestä kuitenkin ;)

• Hän----

...ja ajatuksiini vuosien takaa muistui oma openi...
      En ehkä vieläkään kokonaan ole hänestä irti päässyt..
      ...Vaikka olen kokoajan itselleni sitä uskotellut..

• Asko45

tämmöset viestit kuuluis mielestäni tonne "ihastus" osioon eikä minnekään autokoulu-osioon..

Että painu sinne ihastuksesi kanssa että päästään puhuun asiaa!

• 24
        Asko45 kirjoitti:

tämmöset viestit kuuluis mielestäni tonne "ihastus" osioon eikä minnekään autokoulu-osioon..

Että painu sinne ihastuksesi kanssa että päästään puhuun asiaa!

Ahistaako sua joku, eikö susta tykätä ?

• empaattinen naisope

Liikenneopettajiksi valikoituu useimmiten nuorehkoja miehiä, joiden ominaisuuksiin kuuluvat hyvät empatiakyvyt. Ope on useimmiten aidosti KAIKILLE oppilaille mukava, katsoo silmiin kun puhuu ja käyttäytyy muutoinkin sivistyneesti. "Möllit" karsiutuvat tai eivät ainakaan pysy alalla kauaa, sen verran sosiaalista hommaa tämä on.

• Tiedät....

Ymmärrän toki että se ystävällisesti, asiantuntevasti, empaattisesti kommunikoiva hyvännäköinen kolmikymppinen miesope opettaa siinä vieressä...

Mutta miten toimia kun sydän käy ylikierroksilla ja jalat menee heti alta kun HÄNET
      näkeekin.....??1 Ja mies on jo "reilusti yli kolmenkympin..)...

• Make K.

Komea, empaattinen, kohtelias, välillä kehuja antava ja välillä hellästi mutta päättäväisesti virheistä mainitseva ja neuvoja antava, mukavia jutteleva opettaja voi hyvinkin saada nuoren ja elämässä kokemattoman naisen ihastumaan itseensä ja kuvittelemaan tilanteen olevan ainutlaatuista, samat litaniat ja sulava käytös vain toistuvat tottakai jokaisen oppilaan kohdalla. Eipä siinä ihastumisessa mitään pahaa ole kun vain järki pysyisi mukana ja ymmärtäisi tunteen olevan vain yksipuolista muussa tapauksessa pettymys ja sydänsurut ovat väistämätön seuraus.

• Oikeasti rakastunut
        Make K. kirjoitti:

Komea, empaattinen, kohtelias, välillä kehuja antava ja välillä hellästi mutta päättäväisesti virheistä mainitseva ja neuvoja antava, mukavia jutteleva opettaja voi hyvinkin saada nuoren ja elämässä kokemattoman naisen ihastumaan itseensä ja kuvittelemaan tilanteen olevan ainutlaatuista, samat litaniat ja sulava käytös vain toistuvat tottakai jokaisen oppilaan kohdalla. Eipä siinä ihastumisessa mitään pahaa ole kun vain järki pysyisi mukana ja ymmärtäisi tunteen olevan vain yksipuolista muussa tapauksessa pettymys ja sydänsurut ovat väistämätön seuraus.

..ei ole enää "nuori ja kokematon"..
        Vaan tämmönen vähän vanhempi ja kokekenut nainen...

• näin on
        Oikeasti rakastunut kirjoitti:

..ei ole enää "nuori ja kokematon"..
        Vaan tämmönen vähän vanhempi ja kokekenut nainen...

minkäikäisenä vain, kannattaa vain muistaa että tunne on varmasti yksipuolista, autokoulunopettaja tekee työtään ja jakaa samaa huomiota kaikille muillekin oppilailleen, ei varmaan edes muista nimeäsi kun autokoulu on ohi.

• Rakastunut...
        näin on kirjoitti:

minkäikäisenä vain, kannattaa vain muistaa että tunne on varmasti yksipuolista, autokoulunopettaja tekee työtään ja jakaa samaa huomiota kaikille muillekin oppilailleen, ei varmaan edes muista nimeäsi kun autokoulu on ohi.

...Jos ihan oikeasti autokoulunopettaja muistaa vaan oppilaansa...

Rakastumisia vaan kertakaikkiaan tapahtuu näissäkin piireissä... niinkuin missä tahansa elämässä muutenkin...

• ...
        Rakastunut... kirjoitti:

Rakastumisia vaan kertakaikkiaan tapahtuu näissäkin piireissä... niinkuin missä tahansa elämässä muutenkin...

Tottakai ihastumisen/rakastumisen tunne voi olla molemminpuolista ja mikäs sen ihanampaa, kun kaksi ihmistä löytää toisensa ;)

• 15+7
        Rakastunut... kirjoitti:

Missä päin tämä rakastuminen?

• f-paisti :S
        15+7 kirjoitti:

Missä päin tämä rakastuminen?

itä-uudellamaalla. En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta ajattelin vastata. :)

• Umpi rakastunut.....
        Rakastunut... kirjoitti:

...Miten voisin unohtaa oman ajo-openi...

Enkä ole minäkään mikään nuori enää...

Ei muutakuin kylmä järki vain peliin.. ei tässä muu auta...

• totally in love

Voi huokaus, mä olen kans toivottoman rakastunut oulussa nimeltä mainitsemattomassa autokoulussa työskentelevään tummaan, nuoreen, komeaan ja kaikinpuolin niin ihanaan autokoulunopettajaan! Tiedän kyllä, että en ole ainoa jolla näitä tunteitä tätä komistusta kohtaan on!

• Nina.........

...On se niiiiin ihana...!

• jussiii..
        Nina......... kirjoitti:

Se nyt on vaan siinä autossa niin mukavaa olla aikuisen miehen kanssa kahdestaan, mutta uskokaa pois, niitä ei kiinnosta mitkää alle 20v tyttöset... Pientä flirttailua ehkä jotkut voi jopa harrastaa, mutta se nyt kuuluu muihinki duuneihin = ilmapiiri kevyempi.

• huoks....
        Nina......... kirjoitti:

Oli se vaan niin ihana...
        Kai sitä nyt vaan pitäisi yrittää unohtaa. Se on vaan kovin vaikeaa, kun kuljen autokoulun ohi työmatkalla ja välillä aina näkee sen. Joka kerta alkaa päässä pyöriä...

• f-paisti
        jussiii.. kirjoitti:

Se nyt on vaan siinä autossa niin mukavaa olla aikuisen miehen kanssa kahdestaan, mutta uskokaa pois, niitä ei kiinnosta mitkää alle 20v tyttöset... Pientä flirttailua ehkä jotkut voi jopa harrastaa, mutta se nyt kuuluu muihinki duuneihin = ilmapiiri kevyempi.

onkin yli 20 .. ja molemmat on naisia, mitäs sitten? :D

• ajjajaaaa

Kun kaksi ihmistä tapaavat ja rakastuu niin itellä henk. koht kokemuksien perusteella se tapahtuu aina sillon kun sitä vähiten odottaa.
      Lähipiirissä eräs henkilö joka on aina ollut tosi kova naama miesten suhteen.. ei ole helposti langennut tai osoittanut tunteitaan ja sen mitä hänestä olen oppinut vuosien varrella niin kaikki tunteellinen "moska" tulee häneltä suoraan sydämestä..eli siis ei ole mikään hetken huumaan hairahtava. Nohh, menimme tämän henkilön kanssa samaan autokouluun yhtäaikaa kun ajateltiin että ois mukava käydä yhdessä teoriatunneilla. Siellä sitten eräs opettaja alkoi ottaa tätä neitiä kovasti päähän ja jokaisen tuon opettajan vetämän tunnin jälkeen kaveri oli täyttä raivoa.
      Kas kummaa, kaveri ajautui sitten juuri tämän opettajan ajotunneille ja oli aivan kauhuissaan. Itse pidin kyseistä opettajaa melko silmiä hivelevänä ja käskin kaverin olla vaan iloinen asiasta. Ajotunteja alkoi kertyä ja päivä päivältä kaveri alkoi ihastua opettajaansa.(eli siis tuo alussa ollut viha olikin jotain muuta peiteltynä) Ei ensin kehdannut myöntää mutta arvasin sitten juttujen perusteella mistä on kyse. Inssin lähestyessä ei kaveri ollut vielä aloitetta saanut aikaseksi ja mokasi ensimmäisessä inississä tahallaan että saisi vielä uusia ajotunteja. Opettaja sitten kai pani merkille ettei kaikki ollut ihan kohdallaan koska tämä hänen tekemänsä "Virhe" oli suhteessa kaverin ajotaitoon melko omituinen :D Hehe..no tässä stoorissa kävi sitten niin että OPETTAJA tekikin aloitteen ja nämä kaksi ovat nyt olleen 2 vuotta kihloissa. Että silleenniin.

Rohkaskaa ihmiset ittenne, ihmisiä ne ajo-opetki on :)

• murusijoshaluat

Minä olen ihastunut, harmi kun autokoulu on ohi. Hullun komea 51 vuotias mies.. krstl P.P <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      88
      2871
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1666
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1381
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1364
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1069
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1027
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      864
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      845
    Aihe