Idolsin koe esiintyminen

Olenko seuraava Idoli?

Minä olen ihan vakaasti päättänyt-kuten tosin tuhannet muutkin-tulla vuoden 2008 Idoliksi.
Nyt kysyisinkin hieman etukäteen heiltä jotka
siellä viimeksi kävivät koelauluissa, että millaiset tunnelmat ja tuoksut olivat pelipaikalla ja tuomareiden edessä?


"Olen myös hirvee jännittäjä :)"


36-vuotias Idols-kisaaja

38

27490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin koelauluissa 2007

      Tässä minun kokemuksiani kyseisestä kisasta:

      1. Minut hylättiin heti, tuomarit vittuilivat ja meinasi tulla käsirysy

      2. Siellä odotushuoneessa haisee hajuvesi, tupakka, karkki, hiki ja paska

      3. Tunnelma oli melko kaaoottinen

      4. Jengi oli minulle kateellinen, koska olen
      kaunis ja taitava.

      5. Ei millään pahalla arvoisa Idols-kokelas, mutta
      36-vuotias on liian vanha Idolsiksi :D


      "Katkera kisaaja"

      • Wemppu

        EIKÖS IKÄRRAJA OLE AINA OLLUT IDOLSIIN:
        30 VÚOTTA!!


    • estää ..

      jatkoonpääsyn =)

      • Poika 17.v

        Ei toi ikä jatkoon pääsyä estä. Jos sä oot hyvä niin kyllä sä jatkoon varmasti pääset, mutta voittamisesta on turha haaveilla, sillä levy-yhtiö päättää voittajan ja voittajan täytyy olla sellanen, mistä nuoret tykkää, koska nuoret eniten levyjä ostavat...


      • Hevari
        Poika 17.v kirjoitti:

        Ei toi ikä jatkoon pääsyä estä. Jos sä oot hyvä niin kyllä sä jatkoon varmasti pääset, mutta voittamisesta on turha haaveilla, sillä levy-yhtiö päättää voittajan ja voittajan täytyy olla sellanen, mistä nuoret tykkää, koska nuoret eniten levyjä ostavat...

        Ikä estää jatkoon pääsyn koska säännöissä sanotaan että ikäraja on 16-28. Muistan yhden ketä ei päässyt jatkoon siksi koska ikää oli 29.
        Niin ja levy-yhtiö EI päätä voittajaa. Kansa sen valittee.
        Ja tohon kohtaan vielä että juuri siksi nuoret äänestää voittajan koska HE ne levyt ostavat.


      • NaapurinPikkuTyttö
        Hevari kirjoitti:

        Ikä estää jatkoon pääsyn koska säännöissä sanotaan että ikäraja on 16-28. Muistan yhden ketä ei päässyt jatkoon siksi koska ikää oli 29.
        Niin ja levy-yhtiö EI päätä voittajaa. Kansa sen valittee.
        Ja tohon kohtaan vielä että juuri siksi nuoret äänestää voittajan koska HE ne levyt ostavat.

        Ikärajahan siin ON mut sinne saa mennä vaikka 5-vuotiaat koska jos katoit esim. American Idolsii, ni siel oli 4-vuotias Conny Talbot! joten sil ei oo vittuukaa välii et onks kuinka nuor!


      • faktaaaaaa
        NaapurinPikkuTyttö kirjoitti:

        Ikärajahan siin ON mut sinne saa mennä vaikka 5-vuotiaat koska jos katoit esim. American Idolsii, ni siel oli 4-vuotias Conny Talbot! joten sil ei oo vittuukaa välii et onks kuinka nuor!

        Öö ei. American Idolin alaikäraja on 16 vuotta.

        Ja sitä paitsi, ohjelma jossa Conny oli, ei ollut edes Idol-konseptin ohjelma eikä edes jenkki vaan Britain's Got Talent.


    • Maikki hakee ehkä 08 idolss...

      Moikka :) minäkin ajattelin hakea lähinnä läpällä 2008 idolssiin :D :D saa sitten nähdä että miten tämä menee :D :D

    • tyttö 16-v

      nii mikä se ikäraja sinne idolssii on? eiks se oo 16.v ite oon jo parina vuotena ajatellu hakee sinne ku täytän 16.. ja missä kaikissa kaupungeissa tänä vuonna on koelaulut?

      • inkki

        Moikka! Minkä sivujen kautta pääsee osallitumaan idols 2008? miten sinne voi osallitua


      • niiiiiiiiiiiiiiiiiin

        Onko se sit ikäraja niin että tänä vuonna pitää olla syntynyt -91 vai että jos on -92 niin pitää olla täyttäny 16? tätä oon pitkää miettiny.


      • Pikutsi1
        inkki kirjoitti:

        Moikka! Minkä sivujen kautta pääsee osallitumaan idols 2008? miten sinne voi osallitua

        No sä etit subin tai jonkuu nettisivuilt et missä kaupungis, mikä päivä, monelt ja muut ja sit meette oikeesee aikaa sinne ja sit sä kait soitat sinne ja varaat ajan j a sit ku meet saat lapun sit ku on sun vuoro ni sit meet laulaa ja katot pääsetkö jatkoo....


    • petsqu

      moi :) olin viime vuonna idolsissa mukana. voin sanoa kokemuksesta että sie oli aika kivaa. se on aikamoinen kokemus vaikka ei pääsiskään jatkoon mutta se että uskaltaa mennä sinne niin se on jo paljon. jos oot miettiny sinne menemistä niin sanon että ei kannata perua sitä ajatusta. se on mahtava kokemus. minä en ainakaan kadu hetkeekään että menin idolsiin mukaan. että jos vaan rohkeus riittää niin mee ihmeessä mukaan. suosittelen. t:pete

      • -NytKäviNäin-

        Mä taidan osallistua sinne. Kertokaahan te jo osallistuneet, että millaista oli. Jatkoon ei liene mahdollisuutta, mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu. En sulje mitään mahdollisuutta pois ennenkuin tuomarit sen tekevät. :D


      • öPlajfi
        -NytKäviNäin- kirjoitti:

        Mä taidan osallistua sinne. Kertokaahan te jo osallistuneet, että millaista oli. Jatkoon ei liene mahdollisuutta, mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu. En sulje mitään mahdollisuutta pois ennenkuin tuomarit sen tekevät. :D

        Kyllähän tää idols on jotain mikä pitää kokea ennemmin tai myöhemmin. Itsellä vaan vielä suuri kysymysmerkki riittääkö kantti ja ääni paikanpäällä vaikka ääni normielämässä riittäisikin


      • nompa
        öPlajfi kirjoitti:

        Kyllähän tää idols on jotain mikä pitää kokea ennemmin tai myöhemmin. Itsellä vaan vielä suuri kysymysmerkki riittääkö kantti ja ääni paikanpäällä vaikka ääni normielämässä riittäisikin

        Hei, tietääkö joku miten sinne idols 2008 osallistutaan? ite oon menossa, sillä osaan laulaa ... :)


      • sasku-satku

        Miten pääsit idolssiin mukaan? Ku mä haluun mennä mukaan idolssiin.MOI!


    • liliaana <3

      moni on kysyny samaa mutta kukaan ei oo vieläkään vastannu että miten pääsee osallistumaan idols 2008 kisaan oon jo 2 vuotta odottanu ja tänä vuonna sitte oon täyttäny 16 niin voin vihdoinki osallistua.... oon laulanu melkeen koko elämäni ja omasta ja kuulemma monen monen muunki mielstä osaan laulaa ;D mutta ei oo mitään tietoa miten sinne voi ilmoittautua tai säännöistä...yms... oon kokeillu googlesta vaikka ja millä hakusanoilla mutta ei oo löytyny joten joku olkaa ystävällisiä ja kertokaa miten sinne voi ilmottautua?? :)

      • meluu

        Heips!
        Mäkin oon yrittäny katella et mistä sivulta löytyis tietoa toho idolsiin liittyen. Mutta en ole vielä ittekää löytäny. Kaippa sitä tulee jossai vaiheessa sitten jos se vasta loppuvuodesta on. Mua on yritetty houkutella mukaan sinne. Mutta kattoo nyt.. Onhan siinä se et pitää itsevarmuutta löytyä, muttei liikaa. Ja sit pitää kaikkien ottaa se huomioon että tuomarit arvostelee välillä aika rankasti senki takia että katsotaan pystyykö kestämään kritiikkiä. Ku sitä tulee vastaan hyvin paljon, jos aikoo ryhtyä laulajaks. Eli kannattaa tälläset asiat ottaa heti kättelyssä huomioon. :)


    • Krisse, Idol2008

      Luin jostain et aika loppuvuodesta olis Idols tulossa?

      Eli mitenköhän jos marraskuussa täyttää 16, oliskohan mitään mahollisuutta päästä koelauluihin?

      • meluu

        no siis, jos on sanottu et kisaaminen alkaa loppuvuodesta, nii totttakai sä sit voit osallistua siihe kilpailuun jos oot jo täyttäny :) jos tyyliin oot täyttäny edellispäivänä, nii mitä kellään on siihen vastaanpantavaa :) kilpailuun mukaan vaan !


      • Kurrr

        Siis näinhän sanottiin, että se jatkuu taas syksyllä. Itsekkin toivoisin pääseväni, kun marraskuussa olen syntynyt ja vituttaa lievästi sanottuna jos/kun koe-esiintymiset on aikasemmin.


      • Krisse:)
        Kurrr kirjoitti:

        Siis näinhän sanottiin, että se jatkuu taas syksyllä. Itsekkin toivoisin pääseväni, kun marraskuussa olen syntynyt ja vituttaa lievästi sanottuna jos/kun koe-esiintymiset on aikasemmin.

        Koe-esiintymiset on elokuussa, näin tais luke Iltalehden sivuilla. Itekki oon marraskuussa syntyny, joten toivottavasti päästään. Ärsyttää jo parista kuukaudesta jää kiinni.


    • Jepjep...

      Siis, ne KOELAULUT kai on 2008.
      Mutta ite kisa jota myökin töllöstä katellaan tulis 2009?
      Nehän koelaulut ois pitäny muuten olla jo ja ohjelman töllössä jo pyöriä, jos se olis Idols 2008.

      Jos en oo tajunnu väärin, niin koelauluthan pidetään aina marraskuussa... eli jos aikoovat pitää Idolsin, niin eivätköhän kohta ala mainostaa kovaan tahtiin koelauluja! Itsekin olen ehtinyt tietoa googlesta, mutta kun mitään ei löydy niin tuskin sillon on vielä mitään mahdollisuutta ilmottautuakkaan.

      Itse luulisin näin, voin olla väärässäkin!

      • jjuu

        jos galtsua on uskominen, niin koelaulut tosiaan jo tänä vuonna, mutta Idols 2009 nimellä tulee olemaan.


      • khyy
        jjuu kirjoitti:

        jos galtsua on uskominen, niin koelaulut tosiaan jo tänä vuonna, mutta Idols 2009 nimellä tulee olemaan.

        tohon että koelaulut on aina ollu joskus marraskuus, niin ne on kyllä ollu aina elokuus tähän mennes.


      • c-molli
        khyy kirjoitti:

        tohon että koelaulut on aina ollu joskus marraskuus, niin ne on kyllä ollu aina elokuus tähän mennes.

        heips!
        haluan kaikille jotka on menossa kertoa(jos ette viä tiiä),että kaikki ei pääse tuomareille esiintyyn..eka päivänä tuotantoryhmän poppoo valkkaa hyviä ja huonoja jotka sitte pääsee laulaan oikeille tuomareille.mä olin ekois idolseis treellä ja meit oli8 vissiin 400 joista pääsi sit n.100 tuomareille esiintyyn.tsemppiä kaikille paljon=)


      • sunnnna
        c-molli kirjoitti:

        heips!
        haluan kaikille jotka on menossa kertoa(jos ette viä tiiä),että kaikki ei pääse tuomareille esiintyyn..eka päivänä tuotantoryhmän poppoo valkkaa hyviä ja huonoja jotka sitte pääsee laulaan oikeille tuomareille.mä olin ekois idolseis treellä ja meit oli8 vissiin 400 joista pääsi sit n.100 tuomareille esiintyyn.tsemppiä kaikille paljon=)

        jos vaan 100 pääsee esiintyy oikeille tuomareille, miten televisioon mahtuu myös ihan kamalia suorituksia ?


      • Omppu
        sunnnna kirjoitti:

        jos vaan 100 pääsee esiintyy oikeille tuomareille, miten televisioon mahtuu myös ihan kamalia suorituksia ?

        Koska se on vihdettä... Ei olis yhtä hauskaa jos kaikki siinä osais laulaa... Eiks niin?


      • TonTTu
        sunnnna kirjoitti:

        jos vaan 100 pääsee esiintyy oikeille tuomareille, miten televisioon mahtuu myös ihan kamalia suorituksia ?

        Koelaulutapahtumassa kuvataan tosiaan kaikki laulut, eron huomaa siitä onko laulajan takana suoraan se IDOLS merkki ja onko kamerakuva suoraan naamasta edestä. Ne jotka laulavat tuomaristolle yleensä ovat myös päässeet heidän haastateltaviksi.

        Koelaulutapahtuma koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä lauletaan suoran kameran edessä muutamalle kuvausryhmän jäsenelle (omassa tapauksessani ohjaaja oli toinen). Tämän kun on läpäissyt pääsee seuraavana päivänä laulamaan tuomariston eteen. Muistaakseni viimeksi helsingin koelaulukarsinnoissa haki 800 ihmistä joista ~70 pääsi vain ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, eli aika pieni prosentti.


      • e109482
        TonTTu kirjoitti:

        Koelaulutapahtumassa kuvataan tosiaan kaikki laulut, eron huomaa siitä onko laulajan takana suoraan se IDOLS merkki ja onko kamerakuva suoraan naamasta edestä. Ne jotka laulavat tuomaristolle yleensä ovat myös päässeet heidän haastateltaviksi.

        Koelaulutapahtuma koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä lauletaan suoran kameran edessä muutamalle kuvausryhmän jäsenelle (omassa tapauksessani ohjaaja oli toinen). Tämän kun on läpäissyt pääsee seuraavana päivänä laulamaan tuomariston eteen. Muistaakseni viimeksi helsingin koelaulukarsinnoissa haki 800 ihmistä joista ~70 pääsi vain ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, eli aika pieni prosentti.

        Koelaulut on elokuussa ja vaikka täyttäisi koelauluista seuraavana päivänä 16 ei valitettavasti pääse mukaan koska se on joku sääntö niille. Samanlailla kuin joissain töissä ei voi tehdä töitä alle 16 vuotiaana, se on aivan sama millon sitä täyttää mutta jos ei ole 16 ei voi näitä töitä tehdä. Ja alle 18 vuotiailla pitää olla joku vanhempien allekirjoittama paperi.Ja tosiaan siinähän menis iha hemmetisti aikaa jos tuomarit oikeasti kuuntelisivat jokaisen esityksen. Tuotantotiimin porukat valitsevat mielenkiintoisimmat henkilöt, sehän on monelle se hauskin kohta koko idolsista kun saa katsoa kun itserakkaat laulutaidottomat ihmiset menevät munaamaan itsensä telkkariin. Sen takia niitäkin löytyy . Zemppiä kaikille jotka menee ! :)


      • annaliisa
        TonTTu kirjoitti:

        Koelaulutapahtumassa kuvataan tosiaan kaikki laulut, eron huomaa siitä onko laulajan takana suoraan se IDOLS merkki ja onko kamerakuva suoraan naamasta edestä. Ne jotka laulavat tuomaristolle yleensä ovat myös päässeet heidän haastateltaviksi.

        Koelaulutapahtuma koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä lauletaan suoran kameran edessä muutamalle kuvausryhmän jäsenelle (omassa tapauksessani ohjaaja oli toinen). Tämän kun on läpäissyt pääsee seuraavana päivänä laulamaan tuomariston eteen. Muistaakseni viimeksi helsingin koelaulukarsinnoissa haki 800 ihmistä joista ~70 pääsi vain ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, eli aika pieni prosentti.

        varmasti? Sillonhan esiintymistilanne ei olisi niin jännittävä kun olisi laulanut jo jollekkin toiselle. Onko tämä nyt aivan fakta tietoa :D?


      • apina
        TonTTu kirjoitti:

        Koelaulutapahtumassa kuvataan tosiaan kaikki laulut, eron huomaa siitä onko laulajan takana suoraan se IDOLS merkki ja onko kamerakuva suoraan naamasta edestä. Ne jotka laulavat tuomaristolle yleensä ovat myös päässeet heidän haastateltaviksi.

        Koelaulutapahtuma koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä lauletaan suoran kameran edessä muutamalle kuvausryhmän jäsenelle (omassa tapauksessani ohjaaja oli toinen). Tämän kun on läpäissyt pääsee seuraavana päivänä laulamaan tuomariston eteen. Muistaakseni viimeksi helsingin koelaulukarsinnoissa haki 800 ihmistä joista ~70 pääsi vain ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, eli aika pieni prosentti.

        Eli toisinsanoen tuomarit eivät tee ensimmäistä valintaa vaan tämä tuontantoryhmän jäsen jolle ensin lauletaan.. ??


      • dyadya
        sunnnna kirjoitti:

        jos vaan 100 pääsee esiintyy oikeille tuomareille, miten televisioon mahtuu myös ihan kamalia suorituksia ?

        koska ne valkkaa parhaat ja paskimmat...


    • Jasmiina

      Niinpä.. Olen itekki odottanu tätä nimenomaista Idols kisaa. Olen säveltänyt biisejä jo neljä vuotta ja kokooni nähden ääneni on kuin aikamiehellä. Suahan nähä kui äijän käy... paitsi että olen tyttö.

    • Idoll
    • jasper12392
    • babygliss

      Tuskin. jos oot 36, et pääse idoliks.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe