Onko kaikille olemassa se oikea???

Skorppioni34 (N)

Ja mistä sen tietää kun en ole viel ikinä ole rakastunu!!!Ja mistä sen tietää et mies oikeesti välittää ja tykkää???
Terv:Aina petetty

11

1556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Admiral Observer

      Kyllä periaatteessa aina on olemassa joku, jonka ominaisuudet vastaavat sitä mitä haet. Mutta kannattaa muistaa, että omat arvostuksesi myös muuttuvat ajan kuluessa ja jotkut asiat myös muuttuvat toisessa. Sen vuoksi täydellinen suhde saattaa muutaman vuoden kuluttua olla täysin tuhoutunut ja taas pitkään tuntemasi ystävä muuttuu jossain vaiheessa siksi oikeaksi... Periaatteessa tämän perusteella muotoutuvat kaikki ihmissuhteet. Siis periaatteessa mitkä ovat omat arvostuksesi eri asioille, mitä toinen on ja mitä toisesta tiedät...

      Eli on olemassa oikea mutta se voi olla useita eri henkilöitä eri elämäsi vaiheissa.

      Näin minä sen näen.

      • minä82

        Piti vaan nyt tässä sanoa, että olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi! Ihan älytöntä ajatella, että jonkun tietyn ihmisen kanssa on koko ikänsä vain siksi, että hän on joskus siltä oikealta tuntunut..Tietysti joissain tapauksissa tämän saman ihmisen kanssa tosiaan pysyy koko ikänsä, mikä on tottakai hienoa, jos näin käy..mutta ihmiset kyllä muuttuu ajan myötä ja pitää uskaltaa erotakin, jos huomaa, ettei toista enää rakastakaan..


      • Adm.Obs:lle

        Juuri noin se varmasti on!Viisasti ja ytimekkäästi kirjoitettu.Oletko itse löytänyt,muuten?Tunnut niin analyyttiseltä,ettet taida kelpuuttaa ketä tahansa,tai edes sellaista johon ensin olit ihastunut.


      • eronnut
        minä82 kirjoitti:

        Piti vaan nyt tässä sanoa, että olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi! Ihan älytöntä ajatella, että jonkun tietyn ihmisen kanssa on koko ikänsä vain siksi, että hän on joskus siltä oikealta tuntunut..Tietysti joissain tapauksissa tämän saman ihmisen kanssa tosiaan pysyy koko ikänsä, mikä on tottakai hienoa, jos näin käy..mutta ihmiset kyllä muuttuu ajan myötä ja pitää uskaltaa erotakin, jos huomaa, ettei toista enää rakastakaan..

        hyvin sanottu, pitää uskaltaa erota! olen YH-äiti,niskassa "roikkuu" eronneen negatiivinen leima. mutta olen onnellinen vaikken heti ensimmäisenä mainostakkaan että olen eronnut nainen...........


    • Wonk

      Ehdottomasti on.

      Mistä tietää...No sen kyllä tietää...

      WAU---Auts---

    • Mummi

      On kultaseni, jokaisella on vastakappaleensa. Hän tulee kyllä, ehkä juuri silloin kun et odota. Sen Oikean vain tietää sydämmessään.
      Onni tulee eläen ei etsien, niin se useimmiten on.

      • kultamurunen;))

        hän tulee liian myöhään...entäpä jos tapaatte vasta kun olette molemmat jo solmineet liittonne tahoillanne...mitä silloin tapahtuu...kuitenkin tiedät että juuri tuo ihminen on minun vastakappaleeni...
        näin kävi meille ja nyt itken...rakastan hän tä niin........


    • Kissy

      En kyllä usko "siihen oikeaan". Sillä tavalla kyllä, että jokaiselle on aina joksikin aikaa joku, mutta senkin keston ihmiset määräävät itse. Johan tuon "se oikea" teorian kaataa se, että maailmassa on pariton määrä miehiä ja naisia.

    • bambi

      en oikein usko siihen koska kaikki ihmiset muuttuu NIIN paljon! mutta jos tuntuu että haluaa elää jonkun kanssa yhdessä vielä eläkepäivillä niin kannatta varmaan muuttaa yhteen jonkun oikein hyvän ystävän kanssa joka ehkä myös voi toimia rakastajana... mun mielestä se olisi täydellistä ja siihen asti nauttia ihanasta vapaasta elämästä ja elää täysillä! mä oon ehkä vähän liian skeptinen parisuhteiden suhteen mutta kun itselläkin on ollut täydellinen suhde joka ei kuitenkaan toiminut niin tottakai sitä vähän miettii...ja sitä paitsi mun elämästä on tullut niin paljon hauskempi eron jälkeen niin nyt tuntuu siltä että en vaihtais sitä mihinkään!!! mutta, kaikille parisuhteille ja sinkuille lykkyä ja kunhan olette onnellisia siinä tilanteessa missä olettekin!

    • Sarah~*

      Minä en usko siihen oikeaan. Tuohonkin kysymykseen siis on vain monia mielipiteitä, ei sitä oikeaa vastausta. Sillä tavalla ainakin haluaisin uskoa "siihen oikeaan", että jokaiselle on joku aina joksikin aikaa elämässään. Siis, että vanhat suhteet loppuvat tarkoituksella. Vai uskonko sittenkin enemmän kohtaloon kuin "siihen oikeaan"..?
      Mistä tietää, että mies oikeasti välittää? Eri ihmiset näyttävät sen niin eri tavalla, että vaikea mennä sanomaan.. Tapauskohtaista. Mutta kyllä sen tietää sitten kun on oppinut tuntemaan toisen ihmisen.. :)

    • pönde

      ei oo, jos se oikea on .. tai no on.
      on olemassa mut ne ei aina kohtaa. jos se toine on vaikka kuollu pienenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe