Ja mistä sen tietää kun en ole viel ikinä ole rakastunu!!!Ja mistä sen tietää et mies oikeesti välittää ja tykkää???
Terv:Aina petetty
Onko kaikille olemassa se oikea???
11
1560
Vastaukset
- Admiral Observer
Kyllä periaatteessa aina on olemassa joku, jonka ominaisuudet vastaavat sitä mitä haet. Mutta kannattaa muistaa, että omat arvostuksesi myös muuttuvat ajan kuluessa ja jotkut asiat myös muuttuvat toisessa. Sen vuoksi täydellinen suhde saattaa muutaman vuoden kuluttua olla täysin tuhoutunut ja taas pitkään tuntemasi ystävä muuttuu jossain vaiheessa siksi oikeaksi... Periaatteessa tämän perusteella muotoutuvat kaikki ihmissuhteet. Siis periaatteessa mitkä ovat omat arvostuksesi eri asioille, mitä toinen on ja mitä toisesta tiedät...
Eli on olemassa oikea mutta se voi olla useita eri henkilöitä eri elämäsi vaiheissa.
Näin minä sen näen.- minä82
Piti vaan nyt tässä sanoa, että olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi! Ihan älytöntä ajatella, että jonkun tietyn ihmisen kanssa on koko ikänsä vain siksi, että hän on joskus siltä oikealta tuntunut..Tietysti joissain tapauksissa tämän saman ihmisen kanssa tosiaan pysyy koko ikänsä, mikä on tottakai hienoa, jos näin käy..mutta ihmiset kyllä muuttuu ajan myötä ja pitää uskaltaa erotakin, jos huomaa, ettei toista enää rakastakaan..
- Adm.Obs:lle
Juuri noin se varmasti on!Viisasti ja ytimekkäästi kirjoitettu.Oletko itse löytänyt,muuten?Tunnut niin analyyttiseltä,ettet taida kelpuuttaa ketä tahansa,tai edes sellaista johon ensin olit ihastunut.
- eronnut
minä82 kirjoitti:
Piti vaan nyt tässä sanoa, että olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi! Ihan älytöntä ajatella, että jonkun tietyn ihmisen kanssa on koko ikänsä vain siksi, että hän on joskus siltä oikealta tuntunut..Tietysti joissain tapauksissa tämän saman ihmisen kanssa tosiaan pysyy koko ikänsä, mikä on tottakai hienoa, jos näin käy..mutta ihmiset kyllä muuttuu ajan myötä ja pitää uskaltaa erotakin, jos huomaa, ettei toista enää rakastakaan..
hyvin sanottu, pitää uskaltaa erota! olen YH-äiti,niskassa "roikkuu" eronneen negatiivinen leima. mutta olen onnellinen vaikken heti ensimmäisenä mainostakkaan että olen eronnut nainen...........
- Wonk
Ehdottomasti on.
Mistä tietää...No sen kyllä tietää...
WAU---Auts--- - Mummi
On kultaseni, jokaisella on vastakappaleensa. Hän tulee kyllä, ehkä juuri silloin kun et odota. Sen Oikean vain tietää sydämmessään.
Onni tulee eläen ei etsien, niin se useimmiten on.- kultamurunen;))
hän tulee liian myöhään...entäpä jos tapaatte vasta kun olette molemmat jo solmineet liittonne tahoillanne...mitä silloin tapahtuu...kuitenkin tiedät että juuri tuo ihminen on minun vastakappaleeni...
näin kävi meille ja nyt itken...rakastan hän tä niin........
- Kissy
En kyllä usko "siihen oikeaan". Sillä tavalla kyllä, että jokaiselle on aina joksikin aikaa joku, mutta senkin keston ihmiset määräävät itse. Johan tuon "se oikea" teorian kaataa se, että maailmassa on pariton määrä miehiä ja naisia.
- bambi
en oikein usko siihen koska kaikki ihmiset muuttuu NIIN paljon! mutta jos tuntuu että haluaa elää jonkun kanssa yhdessä vielä eläkepäivillä niin kannatta varmaan muuttaa yhteen jonkun oikein hyvän ystävän kanssa joka ehkä myös voi toimia rakastajana... mun mielestä se olisi täydellistä ja siihen asti nauttia ihanasta vapaasta elämästä ja elää täysillä! mä oon ehkä vähän liian skeptinen parisuhteiden suhteen mutta kun itselläkin on ollut täydellinen suhde joka ei kuitenkaan toiminut niin tottakai sitä vähän miettii...ja sitä paitsi mun elämästä on tullut niin paljon hauskempi eron jälkeen niin nyt tuntuu siltä että en vaihtais sitä mihinkään!!! mutta, kaikille parisuhteille ja sinkuille lykkyä ja kunhan olette onnellisia siinä tilanteessa missä olettekin!
- Sarah~*
Minä en usko siihen oikeaan. Tuohonkin kysymykseen siis on vain monia mielipiteitä, ei sitä oikeaa vastausta. Sillä tavalla ainakin haluaisin uskoa "siihen oikeaan", että jokaiselle on joku aina joksikin aikaa elämässään. Siis, että vanhat suhteet loppuvat tarkoituksella. Vai uskonko sittenkin enemmän kohtaloon kuin "siihen oikeaan"..?
Mistä tietää, että mies oikeasti välittää? Eri ihmiset näyttävät sen niin eri tavalla, että vaikea mennä sanomaan.. Tapauskohtaista. Mutta kyllä sen tietää sitten kun on oppinut tuntemaan toisen ihmisen.. :) - pönde
ei oo, jos se oikea on .. tai no on.
on olemassa mut ne ei aina kohtaa. jos se toine on vaikka kuollu pienenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009