Teletapitko kiellettävä?

Onko Ritarin kanta vallitseva helluntailaisuudessa?

Alemmassa ketjussa Ritarin mielestä lasten piirretty ohjelma teletapit kannustavat homouteen ja vielä pahempaan eli sukupuolen vaihtoon koska teletappien Tiivi-taavilla on käsilaukku.

Samoilla Ritarin kriteereillähän mies-sairaanhoitajat, naispoliisit tai vaikkapa nainen metalliteollisuudessa kannustaa homouteen ja sukupuolen vaihtoon.

58

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

Käsilaukut on kiellettävä ihmisiltä, ja maailma pelastuu.

• Altistaa lukijansa viuhahtelulle ja itsensä paljastamiselle.

• oppia!

Se oli Suomen Kristillisen Liiton kunnallispoliitikko, joka v. '79 lakkautti A. Ankan tilaamisen jonkun pikkukunnan terveyskeskuksen odotushuoneeseen, koska Aku Ankalla ei ole housuja.

• oppia!

Nythän Jenkkilässä juuri kuoli joku vanha helluntaisaarnaaja joka tämän jutun keksi joskus 10 v. sitten. Näyttää oppi rantautuneen Suomeenkin asti.

• perustella sen, että Raamattu kiellettäisiin lapsilta. Raakuudessahan Raamattu on omaa luokkaansa.

• Älä lue!

Olet oikeassa raamatun raakuudesta.
        Lue esim Johannes 3 jakeet 16 ja 17.
        Käsittämätöntä raakuutta. K-18.

• Älä lue! kirjoitti:

Olet oikeassa raamatun raakuudesta.
        Lue esim Johannes 3 jakeet 16 ja 17.
        Käsittämätöntä raakuutta. K-18.

Raamatusta perillä tai sinun Raamatustasi puuttuu sitten suurin osa, jos et kerran tiedä Jumalan tappamis- ja uhrauskäskyistä.

• Älä lue!
        Työmies2 kirjoitti:

Raamatusta perillä tai sinun Raamatustasi puuttuu sitten suurin osa, jos et kerran tiedä Jumalan tappamis- ja uhrauskäskyistä.

Suutuitko??! Huomaan että luet paljon ramattua, joten en ala väittelemään asiantuntijoiden kanssa:)

• Älä lue! kirjoitti:

Suutuitko??! Huomaan että luet paljon ramattua, joten en ala väittelemään asiantuntijoiden kanssa:)

Uhraamisestahan siinäkin puhutaan, eli tappamisesta.

• Luetun ymmärtäjä
        Työmies2 kirjoitti:

Uhraamisestahan siinäkin puhutaan, eli tappamisesta.

Raamattua se Joh. 3:16,17 myös on.
        Kerroit raamatun olevan raaka kirja. Puhuit siis raamatusta, et osasta raamattua.
        Vai eikö mielestäsi raamattu (esim. Joh. 3:16,17) olekaan raaka?
        Vai oletko lukenut vain raakoja kohtia raamatusta?

Mitä mieltä olet Jeesuksen raakuudesta?
        Laita muutama kohta Jeesuksen raakuudesta, mutta älä vain laita mitään hyviä tekoja, jos Jeesus sellaisia edes teki.
        Listaa vaikka top 10 Jeesuksen raakuuksista.

• ritari o

on syntiä tehnyt kun on katsellut teletappeja.

• Telitappi

Yrität väkisin vääntää juttua helluntailaisten keksimäksi.
      Kerrottakoon totuus, että epäily Tiivi-taavin homoudesta on lähtöisin Puolan katollisen kirkon tiimoilta.
      Mutta hyvä yritys sinulta kuitenkin...

• väittänyt ao.

juttua hellarien keksimäksi. Ainakaan suomalaisten hellarien.

Tiivi-t jutun aloitti USA:ssa jo vuosia sitten hiljattain kuollut saarnamies (en nyt muista nimeä). Hän taisi olla baptisti. Kiivas ja kiukkuinen kuitenkin. Vastusti aborttia ja puolusti aseita (niinkuin monet muutkin uskovat jenkkilässä).

• ''''''''''''''''''
        väittänyt ao. kirjoitti:

juttua hellarien keksimäksi. Ainakaan suomalaisten hellarien.

Tiivi-t jutun aloitti USA:ssa jo vuosia sitten hiljattain kuollut saarnamies (en nyt muista nimeä). Hän taisi olla baptisti. Kiivas ja kiukkuinen kuitenkin. Vastusti aborttia ja puolusti aseita (niinkuin monet muutkin uskovat jenkkilässä).

Miksi sitten pohditte juuri tällä palstalla aihetta?

• todé

mitä teletappi sanoi, kun jäi auton alle?

• tässä yksi

Varmaan: Voi vittu!

• Renkaan alle rutistumisesta kyllä saattoi lähteä ääni ja millainen ääni niin se riippuu siitä oliko teletappi paperilla vai digitaalisessa muodossa.

• telitappi
        Pe.ku kirjoitti:

Renkaan alle rutistumisesta kyllä saattoi lähteä ääni ja millainen ääni niin se riippuu siitä oliko teletappi paperilla vai digitaalisessa muodossa.

Teletappi oli ateisti eikä uskonut olevansa olemassa.

• esille tuoma vaihtoehto ei tuollaisessa äärimmäisen stressaavassa tilanteessa liene missään nimessä suljettu pois. Ehkä tappi kuitenkin olisi voinut huudahtaa myös näin: "Uudestaan!!!"

• PakanainHuuto
        Työmies2 kirjoitti:

esille tuoma vaihtoehto ei tuollaisessa äärimmäisen stressaavassa tilanteessa liene missään nimessä suljettu pois. Ehkä tappi kuitenkin olisi voinut huudahtaa myös näin: "Uudestaan!!!"

Tappi sanoo: Uudestaan, uudestaan (siis ehdottomasti kahdesti)

• PakanainHuuto kirjoitti:

Tappi sanoo: Uudestaan, uudestaan (siis ehdottomasti kahdesti)

Tunnustan, että on jäänyt tappien katselu melko vähälle. Oikeilla jäljillä olin kuitenkin. =)

• todé
        Työmies2 kirjoitti:

esille tuoma vaihtoehto ei tuollaisessa äärimmäisen stressaavassa tilanteessa liene missään nimessä suljettu pois. Ehkä tappi kuitenkin olisi voinut huudahtaa myös näin: "Uudestaan!!!"

Oikein! 10- points. Miikka tuli mahdollisesta pikkuvirheestä, joka Pakanain keskuudesta huudettiin.

Mitä haluat palkinnoksi?

• PakanainHuuto
        todé kirjoitti:

Oikein! 10- points. Miikka tuli mahdollisesta pikkuvirheestä, joka Pakanain keskuudesta huudettiin.

Mitä haluat palkinnoksi?

yhden kerran ja minä täydensin. Siis Työmiehen vastaus oli puoliksi oikein. En hyväksy, Todé on puolueellinen tuomari.

• todé kirjoitti:

Mitä haluat palkinnoksi?

leipoa kaikenlaista mustikkapiirakasta lähtien, tuli mieleeni kysäistä päiväkahviseuraa kahvittelun merkeissä.

yhden kerran ja minä täydensin. Siis Työmiehen vastaus oli puoliksi oikein. En hyväksy, Todé on puolueellinen tuomari.

Itse et olisi tiennyt ollenkaan, jos et olisi minun vastaustani lukenut!

• todé kirjoitti:

Mitä haluat palkinnoksi?

Minä vastasin niinkuin oikeasti kävis.

Minä en ole taikauskonen ja usko satuihin kuten jätkät edellä.

Missäs ne piirakka-kahvit tarjoillaan?

• PakanainHuuto
        Työmies2 kirjoitti:

Itse et olisi tiennyt ollenkaan, jos et olisi minun vastaustani lukenut!

ihan oikean ja täydellisen vastauksen mutta en ehtinyt kisaan mukaan. No, sanos monellako Tapilla on tappi päässä? ei saa goolettaa.

• PakanainHuuto
        Pe.ku kirjoitti:

kuka tarjoo kenelle ja missä?

• Pe.ku kirjoitti:

ei niiltä kahveilta jää muruakaan! Kyllä se pojat kuulkaa minä olen, joka tädiltä kahvit saan!

• todé
        Työmies2 kirjoitti:

leipoa kaikenlaista mustikkapiirakasta lähtien, tuli mieleeni kysäistä päiväkahviseuraa kahvittelun merkeissä.

Meidän pitää vain yhyttäytyä saman pöydän ääreen.

Käykö piirastaikinaan tehty mustikkapiirakka, vai pitääkö olla ihan pullataikinahommeli?

kuka tarjoo kenelle ja missä?

Ja kenelle, niin siitä ei pitäisi olla epäilystäkään!

Vanha sanonta kuuluu: "On oksan ottajaa, jos on kuusen kaatajaa!" Mutta tältä apajalta sinä ja Peku saatte kyllä lähteä lampsimaan. Hus!

• todé kirjoitti:

Käykö piirastaikinaan tehty mustikkapiirakka, vai pitääkö olla ihan pullataikinahommeli?

Siinä pääsee paremmin marjaan käsiksi. Piirakkaversio sitä paitsi saattaa mureta syliin.

• Kadun-nainen
        todé kirjoitti:

Sinäkun olet palstan Akvavitix, niin riittää kun aukaiset ikkunan ruokaa tehdessäsi, reseptisi ovat hiottuja ja ne laukaisevat nälän, tuhansien kilometrien päähän

ilman sipuleita ei voi olla sua, siis ilmasipuleita

• PakanainHuuto
        Työmies2 kirjoitti:

Ja kenelle, niin siitä ei pitäisi olla epäilystäkään!

Vanha sanonta kuuluu: "On oksan ottajaa, jos on kuusen kaatajaa!" Mutta tältä apajalta sinä ja Peku saatte kyllä lähteä lampsimaan. Hus!

vai kytikö kauankin vakan alla?

• todé kirjoitti:

minkä takia minua vastaan aina kieroillaan.

Mieti nyt vielä yön yli ja karpaloilla se piirakka.

• todé
        PakanainHuuto kirjoitti:

Nythän on niin, että opettaja on aina oikeassa, ELI minäkään en tiennyt, että teletappi olisi huutanut kahta kertaa.
        Helluntailaisuudessakaan, eritoten siinä, vastaaja ei saa tietää kysyjää enempää, niin että 10- on ja pysyy.

Jotain lohdutuspalkintoa voidaan aatella. Mitäs ottaisit?

• PakanainHuuto
        Pe.ku kirjoitti:

minkä takia minua vastaan aina kieroillaan.

Mieti nyt vielä yön yli ja karpaloilla se piirakka.

heittivät meidät yli laidan kuin merimies ruumiin.

heittivät meidät yli laidan kuin merimies ruumiin.

vaikka sellinpaariin kahvittelemaan! Minä pääsen Toden luokse: ja tuukki oikein pöydällä ja kaikki, mistäpä sen tietää, vaikka kynttiläkin.

• PakanainHuuto
        todé kirjoitti:

Nythän on niin, että opettaja on aina oikeassa, ELI minäkään en tiennyt, että teletappi olisi huutanut kahta kertaa.
        Helluntailaisuudessakaan, eritoten siinä, vastaaja ei saa tietää kysyjää enempää, niin että 10- on ja pysyy.

Jotain lohdutuspalkintoa voidaan aatella. Mitäs ottaisit?

kun Työmies tuli ja otti kahvit ja pullat. Noh, voinhan tyytyä rypälemehuun. Mutta asia on kyllä niin, että TM ei vastannut 10- arvoisesti!
        Olet TM:n puolella. Ja tiedän miksi, annoit sille 10- koska se oli vihjannut pullakaffeista jo aiemmin.

• todé
        Kadun-nainen kirjoitti:

Sinäkun olet palstan Akvavitix, niin riittää kun aukaiset ikkunan ruokaa tehdessäsi, reseptisi ovat hiottuja ja ne laukaisevat nälän, tuhansien kilometrien päähän

ilman sipuleita ei voi olla sua, siis ilmasipuleita

talvehtivat huonosti, mutta näyttävät kuitenkin selviävän henkiin. Satoa on jo saatu viikkojen ajan.

Oletko löytänyt koskaan huhtasieniä? Eräs biologituttavani kehuskeli niitä eilen. Hän ei näet syö korvasieniä.

• todé
        PakanainHuuto kirjoitti:

kun Työmies tuli ja otti kahvit ja pullat. Noh, voinhan tyytyä rypälemehuun. Mutta asia on kyllä niin, että TM ei vastannut 10- arvoisesti!
        Olet TM:n puolella. Ja tiedän miksi, annoit sille 10- koska se oli vihjannut pullakaffeista jo aiemmin.

että olisi sellaista vihjannut. Olemme tosin kahvitelleet palstalla aiemminkin. En muista, onko Työmies ollut mukana seuroissa.

Kyllä sytämmeni (helluntailaista empatiaa) taitaa kuitenkin heltyä tarjoamaan sinullekin pullakaffeet. Tervetuloa!

• Kadun-nainen
        todé kirjoitti:

talvehtivat huonosti, mutta näyttävät kuitenkin selviävän henkiin. Satoa on jo saatu viikkojen ajan.

Oletko löytänyt koskaan huhtasieniä? Eräs biologituttavani kehuskeli niitä eilen. Hän ei näet syö korvasieniä.

Minä viihdyn kesäisin lomalla savossa ja pohjois-pohjanmaalla ja huhtasieni vaatii vähän onneakin löytyäkseen, on myrkytön ja herkullinen, mutta aika harvinainen näky ollut. Etelä Suomessa kasvaa, siellä nääs kaupungin alapuolella paljon herkkuja. Ja mitä onkaan sitten karjalan herkkutattimaat, voe voe..

Ilmasipuloimisiin

• PakanainHuuto
        todé kirjoitti:

että olisi sellaista vihjannut. Olemme tosin kahvitelleet palstalla aiemminkin. En muista, onko Työmies ollut mukana seuroissa.

Kyllä sytämmeni (helluntailaista empatiaa) taitaa kuitenkin heltyä tarjoamaan sinullekin pullakaffeet. Tervetuloa!

tulen mielelläni. Mä syön ja juon samaa kuin TM2 ettei tarvitse niin suurta vaivaa nähdä. Puhutaan sitten lisää kaffe pöydässä.
        Öitä, nyt jatkan kirjan parissa.

Ps. Voithan sä kutsua Pekunkin ja Kadun Naisenkin.

• todé
        PakanainHuuto kirjoitti:

tulen mielelläni. Mä syön ja juon samaa kuin TM2 ettei tarvitse niin suurta vaivaa nähdä. Puhutaan sitten lisää kaffe pöydässä.
        Öitä, nyt jatkan kirjan parissa.

Ps. Voithan sä kutsua Pekunkin ja Kadun Naisenkin.

Voidaan sanoa, että ne ovat Työmiehen palkintokaffeet (empatiaa). Voidaan mainita, että sinäkin tiesit oikean vastauksen (empatiaa sekin).

• todé kirjoitti:

Voidaan sanoa, että ne ovat Työmiehen palkintokaffeet (empatiaa). Voidaan mainita, että sinäkin tiesit oikean vastauksen (empatiaa sekin).

Minä jo luulin että jään kaffetta ja joutuisin apein mielin valvomaan siihen saakka kun kello jo viideltä pärisee.

• todé kirjoitti:

antaa nyt periksi sen verran. Tulkoot vaan kahville hekin. Mutta sitä piirakkaa saisi olla sitten sen verran, että minä ainakin voisin santsata...

• Kadun-nainen

Tiivi on kyllä eheytettävissä. Kuten Frihetin koirakin. Käsilaukku vaihtuu jatkossa Camelin rrinkkaan. Tiivi on mies joka kulkee omia polkujaan ja uudestisyntyy siis. Kiva fundispila
      kaikesta huolimatta. Aika syvältä ihmiset etsivät
      vaikutteita, ihan reilua ja rehellistä homofobiaa.

• todé

Vieläkö teletapit seikkailevat Suomen TVssa? Niiden hyppelyitä tuli joskus seurattua syrjäsilmältä, kun omat natiaiset tykkäsivät katsoa ohjelmaa.
        Minusta kaikki teletapit hyppelehtivät teletappimaisella tavallaan, enkä muista ihmetelleeni käsilaukkutyyppiä.

Noh, tää on näitä...

Valittelit tuossa taannoin, ettet ole päässyt korvasienestämään. Voi surkeutta.
        Minä, tode, väkersin helluntaipäivänä pastaa korvasieni-parsakastikkeella (parsat omaa tuotantoa). Hjuvaa - siinä kaksi hyvin toisiinsa istuvaa sapuska-ainesta.

• todé

"Helko"...yritin tervehtiä teitä sivistyneesti enklanniksi, mutta eihänse helluntailaiselta onnistunut, tietenkään.

• todé kirjoitti:

Vieläkö teletapit seikkailevat Suomen TVssa? Niiden hyppelyitä tuli joskus seurattua syrjäsilmältä, kun omat natiaiset tykkäsivät katsoa ohjelmaa.
        Minusta kaikki teletapit hyppelehtivät teletappimaisella tavallaan, enkä muista ihmetelleeni käsilaukkutyyppiä.

Noh, tää on näitä...

Minä, tode, väkersin helluntaipäivänä pastaa korvasieni-parsakastikkeella (parsat omaa tuotantoa). Hjuvaa - siinä kaksi hyvin toisiinsa istuvaa sapuska-ainesta.

jos näet sen käsilaukkutyypin ettei ala parta kasvamaan.

Terveellistä parsaa ei kannata myrkyttää korvasienillä.
        Parsat on myös oivia nesteenpoistajia eli lääkeaineita siitä löyty.

• Kadun-nainen
        todé kirjoitti:

Noh, tää on näitä...

Tateissa on muuten enemmän syntiä kuin tiivissä you know. Millä silmällä katsoo. Ja esim " karvalaukku",,, ei tosiaa worki, tuo herkkusieni kannustaa syntiin. Itse asiassa sienestäminen on jäänyt nyt ravintola-annokseen, mistä puuttuu löytämisen ilo, kadehdin, mutta juhannukselta
        pääsen sitten tositoimiin. Sienestäminen on synnynnäistä. ( ) Teletapit ja muut brändit luodaan aina ajan hermolle. Siksi käsilaukku. Tahallista poistumista ihmisen täydellisyydestä, että ymmärrystä syntyisi.

• todé
        Pe.ku kirjoitti:

Tuota en parsoista tiennytkään. Tähän saakka olen märehtinyt rantakoivun lehtiä.

Parsapenkkini ovat olleet pari kesää hieman huonolla hoidolla, joten tangot ovat hieman laihtuneet - ne kun vaativat tosi paljon ytyä kasvaakseen peukalon paksuisiksi.
        Tänä kesänä aikaa näyttäisi liikenevän enemmän kompostipolkua kulkemaan.

Ps. kehitysyhteistyö on yes.

• PakanainHuuto
        Pe.ku kirjoitti:

ainoastaan käsilaukusta kiinni vaan Tiivi Taavin violettisesta puvusta. Näin kirjoitti Ömerikan mailta ekana tullut Tappien arvostelija. Koska violetti värin tämä arvostelija liitti hömöyteen.

• todé kirjoitti:

Tuota en parsoista tiennytkään. Tähän saakka olen märehtinyt rantakoivun lehtiä.

Parsapenkkini ovat olleet pari kesää hieman huonolla hoidolla, joten tangot ovat hieman laihtuneet - ne kun vaativat tosi paljon ytyä kasvaakseen peukalon paksuisiksi.
        Tänä kesänä aikaa näyttäisi liikenevän enemmän kompostipolkua kulkemaan.

Ps. kehitysyhteistyö on yes.

No onhan lehdissä vitamiinejakin mutta niitä ei syö Erkkikään.

Ykkösasia mitä suomen luonnosta löytyy on karpalo tuoreena eli kuumentamatta.
        Lapin soiltakin olen niitä paljon poiminut syksyisin ja keväällä ja muutoin ostan niitä torilta silloin kun saa.

Sen maku on jo mahtavin ja terveellisyydessä sitä ei voita mikään.
        Niitä kun syö niin tuntee oikeasti uudestisyntyneensä.

Lue tuo sivu!
        http://www.biokia.fi/bio_suomi/karpalo.htm

• todé
        Pe.ku kirjoitti:

No onhan lehdissä vitamiinejakin mutta niitä ei syö Erkkikään.

Ykkösasia mitä suomen luonnosta löytyy on karpalo tuoreena eli kuumentamatta.
        Lapin soiltakin olen niitä paljon poiminut syksyisin ja keväällä ja muutoin ostan niitä torilta silloin kun saa.

Sen maku on jo mahtavin ja terveellisyydessä sitä ei voita mikään.
        Niitä kun syö niin tuntee oikeasti uudestisyntyneensä.

Lue tuo sivu!
        http://www.biokia.fi/bio_suomi/karpalo.htm

Niitä löytyy tuolta päin

• tappitele

miksi kieltää teletapit

• on seksiasiat niin voimakkaana mielessä, että teletapitkin synnyttävät heissä himoja. Ja sehän taasen on syntiä.

• INRI
        Työmies2 kirjoitti:

on seksiasiat niin voimakkaana mielessä, että teletapitkin synnyttävät heissä himoja. Ja sehän taasen on syntiä.

yleistetä! Liha kuuluu ristille ja Jeesus on syntien sovittaja. Jumalan siunausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      331
      1926
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1609
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1301
    4. 143
      1148
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1141
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1115
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      77
      1011
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      952
    10. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      918
    Aihe