Hääyö Kauhajoella/lähistöllä, vinkkejä?

Syysmorsian

Antakaas hyviä vinkkejä minne mennä hääyöksi? Syyskuulla olis häät ja haluttais joku kiva hääyöpaikka? Muualla kuin kotona, heh..

17

3267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopa joo

Eipä täällä oikein muita vaihtoehtoja ole kuin Krouvi, mutta ei se minusta kovin romanttinen hääyönviettopaikka ole. Keskisellä on ihana sviitti (se kallein) poreammeineen kaikkineen, mutta myös muut huoneet ovat kauniita. Onko sinne liian pitkä matka?

• Kurikassa
    • "Holmesin John"

Tuu meille hääyöksi, voisin antaa sulle kunnolla "kyytiä", sen takaan! Pistetään sulhanen autotalliin nukkumaan. Pitääsin sua kyllä hyvänä!

• ONKOHAN?!!!!?

SULLA JÄÄNY HÄÄYÖ VÄLIHIN (siis kukaa ei oo huolinu) KUN SÄ NOIN PAAAAAAAT

• Mitenkäs olis Seinäjoella rautatieaseman lähellä oleva juui remontoitu Alma? Siellä todella idylliset huoneet ja kaksi sviittiä; toinen saunalla ja toinen poreammeella.

• öörni

Tästä asiasta en tiedä,enkä paljon muustakaan,mutta ajattelisin sellaista paikkaa,missä ei ole mitään mukavuuksia saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako,näin niinkuin kokoelämän yhdessäoloa ajatellen,vähän niinkuin kestoajo,itse menisin kyllä johonkin laavuun järven rannalle..

• Täh?

"saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako"
        -Eikö se tuossa vaiheessa ole jo vähä myöhäästä :D

• öörni
        Täh? kirjoitti:

"saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako"
        -Eikö se tuossa vaiheessa ole jo vähä myöhäästä :D

No ei koko elämää ajatellen

• Ajattelen näin
        öörni kirjoitti:

No ei koko elämää ajatellen

Viettäkää hääyö jossakin kaukana, vaikka ulkomailla. Piruako te "kotona" silloin ootte.

• Höpöhöpö
    • esim. täällä
    • syysmorsian

Kiitos kaikista vinkeista! Krouvin sviittiä olen käynyt katsomassa mutta petyin kun se oli niin pieni. Onko tietoa minkälainen Pitkän Jussin sviitti on? Onko kokemuksia?

• Surkea

En vposuositella

• vaikka
        Surkea kirjoitti:

En vposuositella

tuuria ja keskis-vesan hotellia....pääset näkemään muutakin kuin suupohjalaisia juntteja

• seppo_myllis

kestin varasto

• tytetynhjyuki7km

mee itte sinne ja lukitte ovet hyvin ja pudota avaimet wc pönttöön ja vedä kahvasta
        ja nauti olostasi .

• seppo_myllis
        tytetynhjyuki7km kirjoitti:

mee itte sinne ja lukitte ovet hyvin ja pudota avaimet wc pönttöön ja vedä kahvasta
        ja nauti olostasi .

kestin varastossa ei ole vessanpönttöä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      102
      8892
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4379
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      40
      1596
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1510
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1200
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      847
    Aihe