Oulun autokoulut

Mikä niistä?

Tässä mietin minkä autokoulun valitsisin täältä Oulusta. Sijainnilla ei väliä, mutta opetuksen laadulla tietenkin on. Tarkoitus on ajaa B-kortti... Millaiset kokemukset esim. Oulun liikennekoulusta?

15

5310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kortti Oulussa

Itse kävin Merikosken autokoulussa aikanaan. Osa silloisista opettajista jäi merikosken paikalle tulleeseen kouluun Ajo-opisto Vip:iin. Yksi perusti autokoulun Safety car.

Nykyään on Oulussa myös Merikosken ajokoulu. Sieltä tiedän vain johtajan. Hän ei vissiin kauheesti osallistu käytännön opettamiseen. Opettajia en tunne....

Oulun Liikennekoulusta ei kokemusta.

Itsebolen kahden vaiheilla menenkö kakkosvaiheeseen ajo-opisto vip:iin vai safety Car:iin.uus Vip:issä mahdollisuus ajaa myös automaattivaihtesella autolla. ko. autoon saa myös käsihallintalaitteet.

Kyseessä ei ole minos vaan kerron vain omat kokemukseni ja tiedottaminen.

• ixixixi

Mene Ajuriin, siellä on paras meininki ja parhaat opet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• itse!

kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/

• tytti
        itse! kirjoitti:

kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/

Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

• enpä..
        tytti kirjoitti:

Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

ajanut kuormaauto korttia niin eipä ole siittä tietoakaan.kaakisella siis.

• Nimetön
        tytti kirjoitti:

Kuorma-auto kortti Kaakisella maksoi 1400e:n paikkeilla.Hyvä koulu ja uusi upea scania.

• Kokemuksia?

Ei siis kellään kokemuksia tästä puljusta?

• Kempeleessä

Jos sijainti ei ratkaise ni mene Mäenpäälle Kempeleeseen.Hyvä koulu!

• mäkin

oon kuullut tuosta kempeleen koulusta kuulemma tosi hyvä:)

• erkki2

Autokoulu, joka nykyisin on tietysti sitten Merikosken Ajokoulu- nimellä, on ehdottomasti paras autokoulu Oulussa (toimipisteet on Myllyojalla ja Torinrannassa). Palvelu pelaa moitteettomasti ja opetus on ensiluokkaista, monen vuoden kokemuksella toteutettua. Opettajat, varsinkin Maukka, on aivan ykkönen alallaan. En kehu turhaan eikä tämä ole maksettu mainos.

• tbm

joo,kävin merikosken ajokoulussa ent.merikosken autokoulu.tykkäsin joten eivät suotta oo kehuneet.huumori ilmassa mutta jämy opetus.siis suosittelen muillekkin.teoria tunnit myös ammattitaidolla ,sopivan hilpeästi,kiva oli.

• mainonnalta

Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)

• Simo
        mainonnalta kirjoitti:

Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)

Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.

• kele..........................
        Simo kirjoitti:

Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.

Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.

• osdihyfipseaygrdapsä
        kele.......................... kirjoitti:

Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.

onpas hyvä että vaihoit palstaa, tuommosia tyhyjän vinkujia täällä ole ennenkään katteltu. Hymyssä suin kai tässä muut on näitä lukenu ja kirjotellu. Ehkä huumorintajusi vielä löytyy, elä luovuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe