Oulun autokoulut

Mikä niistä?

Tässä mietin minkä autokoulun valitsisin täältä Oulusta. Sijainnilla ei väliä, mutta opetuksen laadulla tietenkin on. Tarkoitus on ajaa B-kortti... Millaiset kokemukset esim. Oulun liikennekoulusta?

15

5547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kortti Oulussa

Itse kävin Merikosken autokoulussa aikanaan. Osa silloisista opettajista jäi merikosken paikalle tulleeseen kouluun Ajo-opisto Vip:iin. Yksi perusti autokoulun Safety car.

Nykyään on Oulussa myös Merikosken ajokoulu. Sieltä tiedän vain johtajan. Hän ei vissiin kauheesti osallistu käytännön opettamiseen. Opettajia en tunne....

Oulun Liikennekoulusta ei kokemusta.

Itsebolen kahden vaiheilla menenkö kakkosvaiheeseen ajo-opisto vip:iin vai safety Car:iin.uus Vip:issä mahdollisuus ajaa myös automaattivaihtesella autolla. ko. autoon saa myös käsihallintalaitteet.

Kyseessä ei ole minos vaan kerron vain omat kokemukseni ja tiedottaminen.

• ixixixi

Mene Ajuriin, siellä on paras meininki ja parhaat opet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• itse!

kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/

• tytti
        itse! kirjoitti:

kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/

Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

• enpä..
        tytti kirjoitti:

Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

ajanut kuormaauto korttia niin eipä ole siittä tietoakaan.kaakisella siis.

• Nimetön
        tytti kirjoitti:

Kuorma-auto kortti Kaakisella maksoi 1400e:n paikkeilla.Hyvä koulu ja uusi upea scania.

• Kokemuksia?

Ei siis kellään kokemuksia tästä puljusta?

• Kempeleessä

Jos sijainti ei ratkaise ni mene Mäenpäälle Kempeleeseen.Hyvä koulu!

• mäkin

oon kuullut tuosta kempeleen koulusta kuulemma tosi hyvä:)

• erkki2

Autokoulu, joka nykyisin on tietysti sitten Merikosken Ajokoulu- nimellä, on ehdottomasti paras autokoulu Oulussa (toimipisteet on Myllyojalla ja Torinrannassa). Palvelu pelaa moitteettomasti ja opetus on ensiluokkaista, monen vuoden kokemuksella toteutettua. Opettajat, varsinkin Maukka, on aivan ykkönen alallaan. En kehu turhaan eikä tämä ole maksettu mainos.

• tbm

joo,kävin merikosken ajokoulussa ent.merikosken autokoulu.tykkäsin joten eivät suotta oo kehuneet.huumori ilmassa mutta jämy opetus.siis suosittelen muillekkin.teoria tunnit myös ammattitaidolla ,sopivan hilpeästi,kiva oli.

• mainonnalta

Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)

• Simo
        mainonnalta kirjoitti:

Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)

Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.

• kele..........................
        Simo kirjoitti:

Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.

Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.

• osdihyfipseaygrdapsä
        kele.......................... kirjoitti:

Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.

onpas hyvä että vaihoit palstaa, tuommosia tyhyjän vinkujia täällä ole ennenkään katteltu. Hymyssä suin kai tässä muut on näitä lukenu ja kirjotellu. Ehkä huumorintajusi vielä löytyy, elä luovuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2179
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1655
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      756
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe