Tässä mietin minkä autokoulun valitsisin täältä Oulusta. Sijainnilla ei väliä, mutta opetuksen laadulla tietenkin on. Tarkoitus on ajaa B-kortti... Millaiset kokemukset esim. Oulun liikennekoulusta?
Oulun autokoulut
15
5271
Vastaukset
- Kortti Oulussa
Itse kävin Merikosken autokoulussa aikanaan. Osa silloisista opettajista jäi merikosken paikalle tulleeseen kouluun Ajo-opisto Vip:iin. Yksi perusti autokoulun Safety car.
Nykyään on Oulussa myös Merikosken ajokoulu. Sieltä tiedän vain johtajan. Hän ei vissiin kauheesti osallistu käytännön opettamiseen. Opettajia en tunne....
Oulun Liikennekoulusta ei kokemusta.
Itsebolen kahden vaiheilla menenkö kakkosvaiheeseen ajo-opisto vip:iin vai safety Car:iin.uus Vip:issä mahdollisuus ajaa myös automaattivaihtesella autolla. ko. autoon saa myös käsihallintalaitteet.
Kyseessä ei ole minos vaan kerron vain omat kokemukseni ja tiedottaminen. - ixixixi
Mene Ajuriin, siellä on paras meininki ja parhaat opet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- itse!
kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/
- tytti
itse! kirjoitti:
kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/
Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....
- enpä..
tytti kirjoitti:
Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....
ajanut kuormaauto korttia niin eipä ole siittä tietoakaan.kaakisella siis.
- Nimetön
tytti kirjoitti:
Kuorma-auto kortti Kaakisella maksoi 1400e:n paikkeilla.Hyvä koulu ja uusi upea scania.
- Kokemuksia?
Ei siis kellään kokemuksia tästä puljusta?
- Kempeleessä
Jos sijainti ei ratkaise ni mene Mäenpäälle Kempeleeseen.Hyvä koulu!
- mäkin
oon kuullut tuosta kempeleen koulusta kuulemma tosi hyvä:)
- erkki2
Autokoulu, joka nykyisin on tietysti sitten Merikosken Ajokoulu- nimellä, on ehdottomasti paras autokoulu Oulussa (toimipisteet on Myllyojalla ja Torinrannassa). Palvelu pelaa moitteettomasti ja opetus on ensiluokkaista, monen vuoden kokemuksella toteutettua. Opettajat, varsinkin Maukka, on aivan ykkönen alallaan. En kehu turhaan eikä tämä ole maksettu mainos.
- tbm
joo,kävin merikosken ajokoulussa ent.merikosken autokoulu.tykkäsin joten eivät suotta oo kehuneet.huumori ilmassa mutta jämy opetus.siis suosittelen muillekkin.teoria tunnit myös ammattitaidolla ,sopivan hilpeästi,kiva oli.
- mainonnalta
Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)
- Simo
mainonnalta kirjoitti:
Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)
Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.
- kele..........................
Simo kirjoitti:
Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.
Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.
- osdihyfipseaygrdapsä
kele.......................... kirjoitti:
Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.
onpas hyvä että vaihoit palstaa, tuommosia tyhyjän vinkujia täällä ole ennenkään katteltu. Hymyssä suin kai tässä muut on näitä lukenu ja kirjotellu. Ehkä huumorintajusi vielä löytyy, elä luovuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111