käytin huumeita

vapautunut

mä käytin huumeita 13v. en tiä syytä miksi mutta kuitenki.. yritin jopa 3 krt itsaria koska oloni ei parantunutkaan niillä. huumeiden takia koin kaiken. olin väkivaltainen,varastelin/ryöstelin,vankilat ja välini omaisiin kuoli. Nytten kun olen ollut putsina 6v. niin huomaan että ois ollu parempi jatkaa vaan. mikään ei onnistu. työtä on vaikee saada menneisyyden takia, ja vuokra-asuntokin on kiven alla. kukaan ei luota enään ja muutenkin kaikki on yhtä p****.

17

2951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veli

      Niin makaa kun petaa.
      syytä ittees vaan
      äläkä
      tule
      tänne
      minua
      SYYTTELEMÄÄN

      • Niin eihän sua kukaan oo syyttänytkään!


      • luutu

        Oikeastaan tarkoitat ?


    • eskosievinenkota

      Olen aina ihmetellyt, kuinka ihmiset kestää tässä maailmassa. Kuinka hienoa onkaan, että olet selvinnyt huumeista. Totuus on se, että maailma on p****, ilon ja elämän tarkoituksen voi löytää vain omasta sisimmästään, iloita omista ajatuksistaan ja tunteistaan, muut pelaavat omaa peliään. Vuorovaikutuksen kautta harvoin löytää todellisia ystäviä, jotka kuuntelisivat ja kannustaisivat.

      Elämässä ei voi koskaan verrata kärsimyksiä, vaan kullekin oma kärsimys on raskas. Meitä ei paijata maailmalla, vaatimuksia satelee turhan tiuhaan, iloa ei koeta toisesta. Itselläni suru on täyttänyt niin paljon sielua, etten kestäisi pienintäkään alkon paukkua, se olisi viimeinen pisara, voimat hupenisivat ja murtuisin lopullisesti.

      Uskon, että huumeen tuoma vapautumisnen on aivojen tarve normaaliin iloon ja kokemukseen. Se voi olla myös tuskan laannuttamista, alitajunnan hiljentämistä, mistä tahansa tullutta. Liian monen on täytynyt sulkea ajatuksensa ja tunteensa tässä yhteiskunnassa. Ryhmissä yleensä kaksi kolme pääsee ajattelemaan.

      Älä luovuta, etsi teitä, joissa oppiminen mahdollistuu, itsestä iloitseminen syntyy, ja erikoista kyllä, se alkaa jopa muovailemisesta tai nikkaroinista, vesivärimaalauksesta tmv. mutta se on jotakin, josta sinä olet joskus kokenut iloa, etsi sitä. Yleensä silmän ja käden yhteistyö aktivoi aivoja tähän virkeyteen, mutta ei pakonomaisesti, iloiten ja irrotellen, huumorillakin välillä, leikin lahjoja koetellen.

      • kauko pitko

        Ite ootte ne blossit ja piikit ottanu, turhaa porua pidätte juntit.
        en tunne sääliä enkä myötätuntoa teitä kohtaan.
        paskiaiset


      • kauko pitko kirjoitti:

        Ite ootte ne blossit ja piikit ottanu, turhaa porua pidätte juntit.
        en tunne sääliä enkä myötätuntoa teitä kohtaan.
        paskiaiset

        Kuule perkele jos ei kerta saatana kiinnosta niin häivy äläkä tule takas


      • luutu
        kauko pitko kirjoitti:

        Ite ootte ne blossit ja piikit ottanu, turhaa porua pidätte juntit.
        en tunne sääliä enkä myötätuntoa teitä kohtaan.
        paskiaiset

        Hyvänen aika,
        huomaa heti,
        ettei sulla oo kokemusta elämästä.
        Mieti omalle kohdalles,
        ei kukaan ole lapsena päättäny,
        että alanpa isona narkkariksi.
        Mieti mitä suustas päästät,
        et voi tietää,
        mitä kauheaa ihmisille on sattunu.
        Ja monet on vahingossa alkanu narkkariksi
        ja monet on huumattu.
        Mieti 2 kertaa mitä sanot tai parempi jos oisit hiljaa, et ymmärrä asioita,
        mutta jospa se siperia opettaa suaki.


    • Nainen 71

      Älähän luovuta kumminkaan.Itse tapasin vankilassa olleen,oli käyttänyt huumeita 17vuotta suonensisäisiä.Oli toipuva narkomaani,oli käynyt hoidossa ennen kun tavattiin,oli väkivaltainen.Mutta kumminkin löysin sen todellisen ihmisen kovan kuoren alta.Oltiin n.7 vuotta yhdessä jonka aikana hän puhui juuri samoista asioista eli yhteiskunta ei pidä ihmisenä ja hän ei jaksa tätä paskaa.Eikä sitten jaksanutkaan vaan teki sen itsarin n.4kk sitten ja mua vituttaa kun meillä meni ihan hyvin vaikka retkahti jonkun kerran annoin anteeksi,en tiedä miksi.kai se rakkaus.Nyt oon sit yksin täällä mut yks asia minkä mieheni sanoi pitää kyl paikkaansa:ihmiset on rahanahneita kusipäitä,jos oot ollu vankilassa susta ei oo mukamas mihinkään eli leimataan.Voin sanoa että mun mies muuttui vaikka muut eivät uskoneet.Hyvää jatkoa sulle ja pommita asuntotoimistoa vaan kovin kyllä niitä asuntoja on ne ei halua niitä antaa.

      • la-darra

        niin eli vuokraiskohan kukaan asuntoaan entiselle linna kundille jos vaihtoehtona olisi tasaisen työhistorian omaava henkilö jolla luottotiedot kunnossa? en minä ainakaan vaikka vuokralaisen aikaisempi menneisyys ei paljoa minua kiinnosta.Koska ainakin suuremmissa kaupungeissa on kova kysyntä vuokra asuinnoista
        niin valinnan varaa vuokralaisista löytyy. ketään sortamatta. nyt on vuokranantajien markkinat.


      • la-darra
        la-darra kirjoitti:

        niin eli vuokraiskohan kukaan asuntoaan entiselle linna kundille jos vaihtoehtona olisi tasaisen työhistorian omaava henkilö jolla luottotiedot kunnossa? en minä ainakaan vaikka vuokralaisen aikaisempi menneisyys ei paljoa minua kiinnosta.Koska ainakin suuremmissa kaupungeissa on kova kysyntä vuokra asuinnoista
        niin valinnan varaa vuokralaisista löytyy. ketään sortamatta. nyt on vuokranantajien markkinat.

        itseppähän on asiansa sotkenut kantakoon seuraukset itse. vaikka Suomi on tällainen perhanan holhous yhteiskunta niin kyllä oman valinnan tuomat seuraukset pitää itse kantaa etenkin huumaus aineiden vaarallisuus ei toden näköisesti ole tullut yllätyksenä silloin kun sitä itseen on alkanut piikittää asukoot vaikka sillan alla ja miettikööt vielä kerran että kannattiko lähteä niille poluille.
        jos kaikki on pienenä samalla viivalla niin omat valinnat ratkaisee aika paljon siitä että kuka pääsee pisimmälle.


      • luutu

        Juttu on.
        Koita sinäki pärjäillä,
        ei taida nääs olla helppoa alkuunkaan :S


      • luutu
        la-darra kirjoitti:

        itseppähän on asiansa sotkenut kantakoon seuraukset itse. vaikka Suomi on tällainen perhanan holhous yhteiskunta niin kyllä oman valinnan tuomat seuraukset pitää itse kantaa etenkin huumaus aineiden vaarallisuus ei toden näköisesti ole tullut yllätyksenä silloin kun sitä itseen on alkanut piikittää asukoot vaikka sillan alla ja miettikööt vielä kerran että kannattiko lähteä niille poluille.
        jos kaikki on pienenä samalla viivalla niin omat valinnat ratkaisee aika paljon siitä että kuka pääsee pisimmälle.

        Totta mutta poikkeuksia löytyy.
        Ja jos lähtee tarkastelemaan yksittäisiä tapauksia, niin kappas asiat ei enää ookkaan niin yksinkertasia..
        Mutta niinpä niin.
        Se voi myös lähteä masennuksesta liikkeelle ja masennuskaan kun ei ole hallittavissa eikä kenenkään vika. Ei kuitenkaan pitäsi tuomita noin ankarasti.


    • ittaeero

      Elämässä on oltava perusasiat kunnossa, asunto, ruoka vaatteet, lämpö, sitten tulee ihmissuhteet, omien kokemusten myönteisyys ja siitä voimavarojen saanti. Mikään ei yhteiskunnassa ole varmenpaa kuin turpiin saanti, niitä paukkapäitä kyllä riittää. Siinä mielessä valtataistelu on totta, että on vain hallittavat ja hallitsijat, ja yhteiskunta tukee hallitsijoita, siis virkakoneistoa.

    • rakkaudenvoimaa

      Rytmit ovat ihmisen levon, rentoutuksen ja aktivaation tärkeimpiä asioita. Uni tulee kun nukumme säännöllisesti, uni lisääntyy unihormonin muodossa kun nukumme tarpeeksi.Ylirasitus on monesti syynä levottomuuteen, toki muutkin pelot, joihin huumeita käytetään usein. Elämästä voi oikeasti löytää mielihyvää, eikä lääkkeetkään aina ole pahasta. Ainoita ongelmia Suomessa on negatiiviset asenteet virheen tehneelle ihmiselle, ha valitettavasti tätä tukee virallinen terveydenhuoltojärjestelmä, ihminen ei pääse leimastaan. Silti kannattaa taistella, pääsääntöisesti on toisen kontrollin alla, ja harvoin itsenäinen. Itsenäisiä saa useimmiten olla herranterttuset, jotka puhuvat ihanteiden mukaan todellisuudesta.

    • KultainenNuotokoira

      ei tommosen ikäsenä saa huumeita vetää! soosoo

    • nannukkata

      joo,ei varmaan helppoa ole ja kun varmasti tosissasi yrität.mutta älä anna periksi.

    • Nimetön

      hei,mäkin käytin piriä 5 vuotta enkä mitenkään kevyesti.aika ja sisu tuottaa tulosta.nyt olen ollu kuivilla puolitoista vuotta enkä halua saati aio ikinä enää.valoa ja voimia sinulle!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe