Niin, eli oon nähnyt täällä keskustelupalstalla sellasta kirjotusasua, jossa Bob on kirjotettu isolla. Miks näin? Onks se sitten lyhenne jostain vai mikä tälle on selityksenä?
Sitten vielä vähän aiheen vierestä, eli oon aina aatellut että se Jättiläinen on saatu näyttään niin pitkältä jollain tietokonesysteemillä, mutta tossa vähän aikaa sitten luin, että se onkin oikeesti 2 metriä 13 senttiä pitkä se sen näyttelijä! Tiesittekö te koko ajan että se on oikeesti niin pitkä? Muutenkin aikas pelottava toi Jättiläinen...
BOB vai Bob?
Questions
2
1349
Vastaukset
- Windom
Itse kirjoitan BOBin aina kokonaan isolla, kuten varmaan jo huomasitkin, johtuen ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä että Laura Palmerin päiväkirjassa se on kirjoitettu kokonaan isolla ja siitä se on minulle tarttunut. Ja olen muuallakin nähnyt näin tehtävän, enpä sitten tiedä mistä se on muille tarttunut... Ja juu, olen tiennyt ihan alusta asti että Jättiläinen on oikeasti Jättiläinen :)
- Kunten Laurakin kirjoittaa.
BOB.
Beware
Of
Bob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723570
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16983- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?63879Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95829- 62765