Kreationismi - aivotuhon indikaattori ?

Mr.K.A.T.

Kreationismista kirjoittavat ovat valuttaneet aivonsa lapsen tasolla logiikassa ja luonnontieteen tietojensa vajavaisuudessa, oli kirjoittaja sitten pappi tai PhD-MIT-tohtori. Perusasioissakin, alkeisfysiikassa ja matikassa töpeksivät.
Kysymykseksi jää enää: -tuhosiko usko aivot vai aivotuhoko syöksi (lapsen)uskoon ?

------
"After having retired from a university where I taught physics, I was approached by some friends who requested that I reply to a number of very popular books whose authors diligently tried to prove the compatibility of the biblical story with science. Among the writers subjected to my critique happened to be both religious preachers (like Grant Jeffrey) without any scientific credentials, and also holders of advanced degrees, sometimes from prestigious institutions, for example from MIT (Gerald Schroeder), or from some other good universities (Hugh Ross) and even professors currently teaching physics at quality universities (like Nathan Aviezer). However, there was little difference between writing of either Jeffrey or, say, Aviezer, in that both not only offered plainly fallacious arguments, but also displayed sometimes amazing lack of knowledge and understanding of even seminal concepts of science in general and physics in particular. It was easy to dismiss pseudo-arguments of, say, Schroeder, by pointing to such absurd claims as his statements that masers emit atoms, or that mass and weight are the same, or, say, by revealing the misinterpretation of probabilities by Aviezer. What credibility could be afforded their pro-biblical “arguments” if they obviously were confused about elementary facts of science and/or math?"

-mark perakh
-http://pandasthumb.org/


Moraalipoimutkin ovat tuhoutuneet silmä silmästä--torakan-kiduttaja-lapsen tasolle kuten ID:n liittoutuminen äärioikeiston kanssa USA:ssa ja Puolassa osoittavat..

Pysyttäytykää evoluutiossa niin moraalinne säilyy korkeammalla humanistisella tasolla, voimma vain itkien EU:ssa katsoa miten kristityt eri puolilla maailmaa vetävät USA:ta, Puolaa, Venäjää muukalaisvastaisuuden- äärifasistisille linjoille. Fundamentalistithan haluavat yksinkertaistaa maailman m/v-simppeleiksi säännöiksi, Einstein on heile hebreaa ja siihen malliin..

6

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • periaate

      Kumma, että näissä kirjoituksissa, joissa kopioidaan tekstejä, englanninkielinen osuus on paljon fiksumpaa kuin suomenkielinen. Johtuu varmaan siitä, että en osaa englantia. :(

    • Ms.D.O.G

      ..oppinutkin evouskonsoturi yleistää karkeasti ja leimaa kanssaihmisiään rumasti.

      Ts. on se kumma että Mr.K.A.T. turvautuu alatyyliin, panetteluun, halventamiseen, nimittelyyn ja hyvien tapojen vastaiseen kielenkäyttöön. Eikö logiikkasi olekaan riittävä ase "uskonsodassasi"? Miksi turvaudut keinoihin joista vastapuoltasi syytät? Siunausta!

      • Late 1

        Voi jos jälleen kerran me tyhmät kreationistit osaisimme englantia, niin voisimme havaita onko tuo
        Misterin tulkinta edes evohurmoksessaan noin rankka?

        No,...ylilyöntejä tietysti tulee sillä eihän evoluutiotioteorian todisteet ole muuta kuin huonontuneet 150-vuoteen? :) HEH!


      • Että jos minä baabelinkielten norsunluutornistani laskeudun alas tavis-kreationistien tasolla puhumaan heidän kieltänsä (enkä edes nimittele ketään henkilöä),
        niin MINUA syytetään Teidän kielenkäytöstänne ?
        Johan on maailmankirjat sekaisin..

        Minä voin lyödä faktoja pöytään. Te ette.
        Oikeastaan riittäisi että katsotte edes tämän viikon uutisia, mutta lienee liikaa toivottu näin tv-ttömän suunnalta..

        Siis otetaan vaikka kohta 1:
        -ettekö usko että ID-kristityt ovat liitossa äärioikeiston ja rasismin kanssa ?


      • aina lupaat
        MrKAT kirjoitti:

        Että jos minä baabelinkielten norsunluutornistani laskeudun alas tavis-kreationistien tasolla puhumaan heidän kieltänsä (enkä edes nimittele ketään henkilöä),
        niin MINUA syytetään Teidän kielenkäytöstänne ?
        Johan on maailmankirjat sekaisin..

        Minä voin lyödä faktoja pöytään. Te ette.
        Oikeastaan riittäisi että katsotte edes tämän viikon uutisia, mutta lienee liikaa toivottu näin tv-ttömän suunnalta..

        Siis otetaan vaikka kohta 1:
        -ettekö usko että ID-kristityt ovat liitossa äärioikeiston ja rasismin kanssa ?

        Evoluutiosta ei ole esitetty vielä ainuttakaan kiistatonta faktaa, joka kestäisi tieteellisen tarkastelun. Miksi siis puhut koko faktoista koska kuitenkin tuot vain oletuksia ja teorioita, jotka voidaan luokitella hypoteeseiksi.


    • Voitkos sen väkevämmin julistaa evouskoa. Heil Darwin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe