Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen haluttomuus

Vailla

Tänään taas yritin. Hän päästi ensin lähelle, niin että melkein jo huokasin helpotuksesta : nyt hän ei torju aloitettani. Mutta sitten ne sanat tulivat ahdistuneella äänellä.. "hei älä viitti.." Menin sohvalle sulkemaan pettyyksen sisälleni ja hetken päästä lähdin käymään asioilla. Kun palasin kotiin kaikki tuntui olevan kunnossa ja hänkin kevyemmällä mielellä. Laitoin iltapalaa ja hän tuli keittiöön, kosketti niskaani ja kysyi olenko hyvällä tullella. Olin, koska hän teki niin. Tuntui että hänkin oli. Siispä kun menimme sänkyyn kysyin melko suoraan haluttaisiko häntä.. Vastaus oli ei. Ei seksiä tänään.

8

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta ihmemies

      on, mikä sen parempaa ku pitää omaa mussua hyvänä, hyväillä ja antaa orkku toisen jälkeen.......................................Onko sillä

    • ~nainen~

      Jos miehesi jo kerran saman päivän aikana torjui aloitteesi seksin suhteen niin miksi ihmeessä yritit vielä uudelleen. Se olisi ollut miehesi vuoro tehdä aloite seksiin, jos olisi mielensä muuttanut. Tuo voi tuntua painostavalta miehestäsi, jos sitä jatkuu kauan.

      Keskittykää vain niihin hyväilyihin...et ehdota seksiä suoraan vaan odotat että mies tekee sen...

      • jos kysyykin

        Höpö höpö. Mikä sääntö se on että vain vuoronperään kysellään? Mies on joko rakastunut toiseen naiseen tai estoinen hoitoa tarvitseva kaveri. Asia on otettava kunnolla keskustelun alle, ei kai sitä naisen tarvitse koko elämää odottaa milloin sattuu herran pöydältä "murusia tippumaan".


    • ei kotona

      saa niinn käy vieraissa. Niin tein itsekin, ja hauskaa oli.

      • kikkeli1234

        ota neuvosta vaariin ja jätä tollanen surkimus :D jätkähän on selvästi homo ja teijän liitto kulissia sille.


    • ongelma täällä

      Mulla on parisuhteessa täl hetkellä sama ongelma. Tällaista tää on ollut kyllä ihan alusta saakka, ja mun on ollut vaan pakko hyväksyä se, että mies ei halua läheskään yhtä usein kun mä. Se on surullista mutta ei maailman tärkein asia. Me ollaan kaikki niin erilaisia eikä toista voi muuttaa... Mulla on sellanen hyvä puoli tässä et sitten kun mies haluaa harrastaa seksiä niin se on sitten aivan tajuttoman ihanaa. Mut kyl se suututtaa välillä....sun pitää vaan hyväksyä miehes sellasena kuin se on.

      • neuvon vaan

        Saattaisi syyllinen löytyäkin sieltä ja ihan omasta itsestä. Miehet yleensä ovat se aktiivisempi osapuoli näissä naintiasioissa, vai mitä? Itsensä tyrkyttämisellä ei kyllä kalua seisomaan saa, päin vastoin lerppaa ja sillä sipuli.


    • pellen vaimona

      hei
      herää nyt jo ... hänellä on nainen, jota rakastaa...sinun pitää lopettaa lähentelyt. Saattaa olla, että rakastuminen menee ohi, eikä halua kummastakaan luopua. Herää. Etsi uusi elämä. Pettymykset ovat ovat karvaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe