Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista joka ehkä vastaisi minun koneessani nyt olevaa näytön-ohjainta. Epäilen että GeForce 8800 olisi liian tehokas minun koneessani olevalle ohjurille.
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Jos meinaatte että pitäisi ostaa näytön-ohjain niin jos tiedätte niin voisitteko kertoa hieman hintoja?
Kiitos jo etukäteen! XD
AUTTAKAA PLIIS!
Cs:s
2
363
Vastaukset
- Poro1
tämä CSS palsta ei liity kyseiseen peliin mitenkään vaan kotisivujen tekoon ja siellä olevaan CSS tyylitiedoston tekoon.
Kokeile pelit alueelta...
:) http://www.cssplay.co.uk/menu/amazing.html
Tässäkin voi käyttää "wallhackia"... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776