Tiedän, että penispumpulla voi kasvattaa hetkellisesti kokoa.
Jos kalun juuressa on samalla penisrengas, niin kuinka kauan tuo turpeus säilyy jos siitä siirtyy yhdyntään...
Katoaako turpeus heti kun alipaine poistetaan vai onko kestoa 1 min, 5 minsaa, 10 minsaa... enemmän????
Penispumppu ennen yhdyntää...
7
6117
Vastaukset
- säilyy
30min-2tuntii riippuen kuinka kauan olet pumpannut
- bogger.....
Laittakaa lisää kokemuksia jotka olette käyttäneet...
Säilyyko peli tosiaan "käyttökelpoisena" puolikin tuntia? - jiiiiiiii
bogger..... kirjoitti:
Laittakaa lisää kokemuksia jotka olette käyttäneet...
Säilyyko peli tosiaan "käyttökelpoisena" puolikin tuntia?Kyllä se turvotus säilyy suht pitkäänkin. Kesto on tietenkin jokaisella henk.koht. mutta huomaat kyllä eron jos pumppaat esim. 15min ja muutaman tunnin päästä pääset pukille. Varsinkin paksuuden kasvun huomaa.
Itse pumppaan about joka toinen päivä n.30min kahdessa 15min jaksossa ja kyllä sen eron huomaa vielä seuraavana päivänä. - dfgfg
jiiiiiiii kirjoitti:
Kyllä se turvotus säilyy suht pitkäänkin. Kesto on tietenkin jokaisella henk.koht. mutta huomaat kyllä eron jos pumppaat esim. 15min ja muutaman tunnin päästä pääset pukille. Varsinkin paksuuden kasvun huomaa.
Itse pumppaan about joka toinen päivä n.30min kahdessa 15min jaksossa ja kyllä sen eron huomaa vielä seuraavana päivänä.Oletko kokeillut pumpata penisrenkaan kera... eikös olekkin että kalu näyttää hetken aikaa aivan "jättimäiseltä..." ... siis 10- 15%
Entä oletko kokeillut naisen kanssa heti pumppaamisen jälkeen? - jiiiiiiii
dfgfg kirjoitti:
Oletko kokeillut pumpata penisrenkaan kera... eikös olekkin että kalu näyttää hetken aikaa aivan "jättimäiseltä..." ... siis 10- 15%
Entä oletko kokeillut naisen kanssa heti pumppaamisen jälkeen?En ole renkaalla koettanut. Varmaankin tulos olisi vielä muhkeampi, mutta olen jo noilla vähäisillä pumppauksilla ihan tyytyväinen. Pituuttahan en ole edes vailla, joten paksuuntuminen sopii erittäin hyvin.
Olen joskus n. 10min pumppauksen jälkeen pumpannut muijaani ja se on ollut ihan hekumoissaan. Paksuus kiehtoo erityisesti sitäkin. Kuulemma huomaa helposti koska olen pumpannut vastikään mutta kyllä väittää että muutenkin penis on paksumpi.
En ole paksuuden tavoittelussa mennyt kuitenkaan niin pitkälle että esinahka olisi turvonnut muodottomaksi renkaaksi terskan juureen. Kohtuus ja siisteys kaikessa.
- kiinnostunut.
Mikä olisi hyvä penispumppumalli/-merkki? Ajattelin kokeilla sellaista.
- sellainen
jossa on kunnon saksipumppu , vähän tämän näköinen pumppuosa http://www.nettiseksikauppa.fi/blog/?p=10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745