Velvet Rope-kysymys

Höpötyttö?

Hankin jokin aika sitten Velvet Rope-levyn. Musassa ei ole valittamista, mutta minua rupesi askarruttamaan biisien edellä kuultavat puheosuudet: Janetin ja jonkun toisen naisen (joka kuullosti mielestäni todella paljon Lisa Marie Presleyltä) välinen kaiutinpuhelinkeskustelu, (lesboviittauksia?) ja Tonigh Is the Night -biisissä "this is between me and you and you" (ja itse laulussa lauletaan girl, eikä boy, kimppakivaviittauksia?" Voisiko joku selvittää asioita mulle? Kysymys saattaa olla hivenen tyhmä, mutta asia on jäänyt askarruttamaan sen tähden, etten muista Janetin aiheuttaneen kohua rohkeilla teemoilla biiseissä. En tosin ole Janetin fani, enkä tiedä hänestä ja hänen urastaan paljon mitään.

4

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannes22

      The Velvet Rope-levyllä Janet tosiaan puhui homoseksuaaleista ja olet ihan oikeassa; Tonight's the night-biisissä Janet sanookin yhtäkkiä "girl", joka on viittaus lesbosuhteeseen. Muistaakseni Janet sanoi jossain haastattelussa, että halusi muuttaa tuon kohdan. Speaker Phone Interludessa ei viitata mitenkään lesboiluun, vaan Janet puhuu puhelimessa samaan aikaan kun harrastaa seksiä.

      • Höpötyttö?

        vastauksesta hölmöön kysymykseeni! :) En saanut ihan selvää kaikesta mitä siinä kaiuttimeen sanottiin, mutta muut äänet eivät tilaa juurikaan mielikuvitukselle suoneet joten ajattelin ensinnä onko kyse naisten välisestä puhelinseksistä... :P


      • Piitsku
        Höpötyttö? kirjoitti:

        vastauksesta hölmöön kysymykseeni! :) En saanut ihan selvää kaikesta mitä siinä kaiuttimeen sanottiin, mutta muut äänet eivät tilaa juurikaan mielikuvitukselle suoneet joten ajattelin ensinnä onko kyse naisten välisestä puhelinseksistä... :P

        Kuka se siellä langan toisessa päässä on, onko tietoo?

        Kiinnostuin vaan tosta Lisa Marie arvailusta..


    • happygirl23

      {"I Get Lonely" playing in the background



      {Dial tone, dialing, ringing



      Hello?



      Hi, it's me.



      You got me on that damn speaker phone.



      Yeah, I do.



      What you doin with your hands that you can't pick up the phone.



      Don't you worry about it I'm taking care of my business. What you doing?



      Hold on. Let me just, okay, here we go, I'm back.



      I'm going out tonight maybe. Wait hold on...{moans



      Your coochie gon swell up and fall apart.



      Speaker phone Interlude:ssa puhuu janet ja lisa-marie presley... ja toi yllä oleva teksti varmaankin selvensi mistä siinä on kysymys

      mitä tulee biisiin tonight's the night... itse en ole koskaan törmännyt siihen että biisissä olisi kyse jostain kimppakivasta... janetista ei kuitenkaan aina ota selvää... ;) hän laulaa biisissä 'girl' koska ei halunnut vaihtaa alkuperäisen biisin sanoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe