luulin aluks ettei kukaan muu tykkää kutittamisesta kun minä mutta huomasin että suomesta löytyy muitakin miespuolisia kutittajia mutta naisia on vaikea löytää jotka oikeasti haluisi kutititus leikkejä mutta jos on kiinnostuneita niin jättäkää vastaus
KUTITUKSESTA TYKKÄÄVÄT
ropomena
3
799
Vastaukset
- JCK
Mies, kun kuvittelee kutittelevansa naista, niin useimmiten hän vain satuttaa. Miehet liian kovakouraisia siihen puuhaan!
Yleensä ihmiset kaiketi kutiavat, kun heitä hyvin hyvin hyvin kevyesti hipaisee joku/jokin..? - hyvä kutittaja
muttet varmaan kestäisi hyppysissäni
- Anonyymi
Haluaisin joutua todella hyvän lyhyt hiuksisen varttuneemman naisen kutitettavaksi joka osaa todella kutittaa. Mua saisi kiduttaa hirveästi kutittamalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634