Hei, onko kukaan teistä käynyt Korson Helluntaiseurakunnassa ?
Olisi kiva kuulla millaisena paikkana sen olette kokeneet ja millaista siellä on.
Korson helluntaiseurakunta ?
19
3389
Vastaukset
- vuotta sitten
kävin. En nykyisin enää! Kirkkorakennus on suunnilleen noilta ajoilta. Toiminnasta ja pastoreista en tiedä nykyisin. Käy itse vilasemassa niin pääset uteliaisuudestasi!
- Melkein mummeli
Tulehan mukaan katsomaan, meillä on ihana yhteys ensin Jeesukseen ja sieltä kautta muihin kanssakulkijoihin :o)http://www.korsonhelluntaisrk.fi/
- Henry N
Todella hyvä paikka. Tule tutustumaan. Seurakunta on avoin kaikille. Tilaisuudet: su. 11.00. to. 1900.
Korson helluntaiseurakuntaa johtaa Hannu Mehtonen.
Tuossa hän pidentää peukaloa:
http://www.youtube.com/watch?v=5Qz3j6j-Jks
Oikeastihan siinä ei pidentynyt, vaan kyseessä oli hänen huijauksensa.- Anonyymi
Hyvä paikka. Kuulun ko seurakuntaan. Tervetuloa vaan, kun korona sen sallii
- Anonyymi
Paha henki kaataa ihmisiä maahan lahkoissa
"henki on monet kerrat kaatanut hänet" - Anonyymi
Moi.
Toispaikkakuntalaisena kun olen joitakin kertoja Korson helluntaiseurakunnassa vieraillut on siellä ollut todella lämmin ja kodikas ilmapiiri. Jos asuisin Korsossa, olisi tämä seurakunta myös minun seurakuntani, suosittelen kaikille jotka etsitte hengellistä kotia!
Tuomo- Anonyymi
Korson hellsrk on hyvä ja lämminhenkinen surakunt.
Olin siellä viimeksi vierailemassa 2016. Seurakunta täytti silloin vuosia.
Suosittelen, jos asutte ko alueella.
Varmasti on hyvä hengellinen koti.
- Anonyymi
Ekan kerran kun kävin Korson hellareissa erään naisimmeisen kanssa, pastori tuomitsi meidät heti ensipuheikseen avopariksi. Pastori ei edes kysynyt meiltä aviosäätyä. Se oli viimeinen vierailu siihen seurakuntaan.
- Anonyymi
Oikein mukava seurakunta ja lämminhenkisiä ihmisiä. Otetaan kaikki huomioon.
Isänpäiväkonsertti oli hyvä sekä puhe isästä. Olen aina virkistynyt käydessäni.- Anonyymi
Pastorin oma suu kehuu rahapulassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorin oma suu kehuu rahapulassaan.
Surkeaa, jos pastori tuo esille rahapulan.
Ne asiat pitää käsitellä pienessä piirissä.
Toki seurakunnan tarpeet pitää tuoda tiettäväksi.
- Anonyymi
Korson hellari on ihan hyvä srk. Vuosia sitten kävin paljon.
Historiaa tähän vielä Korson hellarit ja Järvenpään Saalem eivät hyväksyneet torontolaisuutta kuten Keravan hellarit teki.- Anonyymi
Kai Partti opetti Korsossa Raamattua hyvin, kuten myös Matti Koivusaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai Partti opetti Korsossa Raamattua hyvin, kuten myös Matti Koivusaari.
Sinä et ole varmaan missään muissa suunnissa käynyt.
Partti ja Koivusaari valitsivat raamatunvastaisesti paimenettaren pääjohtajakseen Helluntaikirkkoon.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole varmaan missään muissa suunnissa käynyt.
Partti ja Koivusaari valitsivat raamatunvastaisesti paimenettaren pääjohtajakseen Helluntaikirkkoon.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki.Ainakaan ennen Korson Helluntaiseurakunta ei kuulunut Helluntaikirkkoon kuten esimerkiksi naapurikylän Kerava helluntaiseurakunta kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan ennen Korson Helluntaiseurakunta ei kuulunut Helluntaikirkkoon kuten esimerkiksi naapurikylän Kerava helluntaiseurakunta kuuluu.
Korso ei kuulu Helluntaikirkkoon eikä Järvenpää.
https://suomenhelluntaikirkko.fi/helluntaikirkon-jasenseurakunnat/
- Anonyymi
Johanan Tukiainen on todistanut Korson kokouksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=9oliuFs0N6o - Anonyymi
Niiden ruokajonossa kävin viime vuonna useasti. Kahden tunnin jonotus ja 90% jonottajista on venäläisiä. Jatkuvaa venäjän puhumista joka puolella. Ei siis ukrainalaisia, vaan venäläisiä, koska olivat siellä ennen Ukrainan sotaa. Liharuokaa ei paljon jaeta, leipää ja vihanneksia enimmäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064