Hei, onko kukaan teistä käynyt Korson Helluntaiseurakunnassa ?
Olisi kiva kuulla millaisena paikkana sen olette kokeneet ja millaista siellä on.
Korson helluntaiseurakunta ?
23
3955
Vastaukset 23
- vuotta sitten
kävin. En nykyisin enää! Kirkkorakennus on suunnilleen noilta ajoilta. Toiminnasta ja pastoreista en tiedä nykyisin. Käy itse vilasemassa niin pääset uteliaisuudestasi!
- Melkein mummeli
Tulehan mukaan katsomaan, meillä on ihana yhteys ensin Jeesukseen ja sieltä kautta muihin kanssakulkijoihin :o)http://www.korsonhelluntaisrk.fi/
- Henry N
Todella hyvä paikka. Tule tutustumaan. Seurakunta on avoin kaikille. Tilaisuudet: su. 11.00. to. 1900.
Korson helluntaiseurakuntaa johtaa Hannu Mehtonen.
Tuossa hän pidentää peukaloa:
http://www.youtube.com/watch?v=5Qz3j6j-Jks
Oikeastihan siinä ei pidentynyt, vaan kyseessä oli hänen huijauksensa.- Anonyymi
Hyvä paikka. Kuulun ko seurakuntaan. Tervetuloa vaan, kun korona sen sallii
- Anonyymi
Paha henki kaataa ihmisiä maahan lahkoissa
"henki on monet kerrat kaatanut hänet" - Anonyymi
Moi.
Toispaikkakuntalaisena kun olen joitakin kertoja Korson helluntaiseurakunnassa vieraillut on siellä ollut todella lämmin ja kodikas ilmapiiri. Jos asuisin Korsossa, olisi tämä seurakunta myös minun seurakuntani, suosittelen kaikille jotka etsitte hengellistä kotia!
Tuomo- Anonyymi
Korson hellsrk on hyvä ja lämminhenkinen surakunt.
Olin siellä viimeksi vierailemassa 2016. Seurakunta täytti silloin vuosia.
Suosittelen, jos asutte ko alueella.
Varmasti on hyvä hengellinen koti.
- Anonyymi
Ekan kerran kun kävin Korson hellareissa erään naisimmeisen kanssa, pastori tuomitsi meidät heti ensipuheikseen avopariksi. Pastori ei edes kysynyt meiltä aviosäätyä. Se oli viimeinen vierailu siihen seurakuntaan.
- Anonyymi
Oikein mukava seurakunta ja lämminhenkisiä ihmisiä. Otetaan kaikki huomioon.
Isänpäiväkonsertti oli hyvä sekä puhe isästä. Olen aina virkistynyt käydessäni.- Anonyymi
Pastorin oma suu kehuu rahapulassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorin oma suu kehuu rahapulassaan.
Surkeaa, jos pastori tuo esille rahapulan.
Ne asiat pitää käsitellä pienessä piirissä.
Toki seurakunnan tarpeet pitää tuoda tiettäväksi.
- Anonyymi
Korson hellari on ihan hyvä srk. Vuosia sitten kävin paljon.
Historiaa tähän vielä Korson hellarit ja Järvenpään Saalem eivät hyväksyneet torontolaisuutta kuten Keravan hellarit teki.- Anonyymi
Kai Partti opetti Korsossa Raamattua hyvin, kuten myös Matti Koivusaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai Partti opetti Korsossa Raamattua hyvin, kuten myös Matti Koivusaari.
Sinä et ole varmaan missään muissa suunnissa käynyt.
Partti ja Koivusaari valitsivat raamatunvastaisesti paimenettaren pääjohtajakseen Helluntaikirkkoon.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole varmaan missään muissa suunnissa käynyt.
Partti ja Koivusaari valitsivat raamatunvastaisesti paimenettaren pääjohtajakseen Helluntaikirkkoon.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki.Ainakaan ennen Korson Helluntaiseurakunta ei kuulunut Helluntaikirkkoon kuten esimerkiksi naapurikylän Kerava helluntaiseurakunta kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan ennen Korson Helluntaiseurakunta ei kuulunut Helluntaikirkkoon kuten esimerkiksi naapurikylän Kerava helluntaiseurakunta kuuluu.
Korso ei kuulu Helluntaikirkkoon eikä Järvenpää.
https://suomenhelluntaikirkko.fi/helluntaikirkon-jasenseurakunnat/
- Anonyymi
Johanan Tukiainen on todistanut Korson kokouksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=9oliuFs0N6o - Anonyymi
Niiden ruokajonossa kävin viime vuonna useasti. Kahden tunnin jonotus ja 90% jonottajista on venäläisiä. Jatkuvaa venäjän puhumista joka puolella. Ei siis ukrainalaisia, vaan venäläisiä, koska olivat siellä ennen Ukrainan sotaa. Liharuokaa ei paljon jaeta, leipää ja vihanneksia enimmäkseen.
- Anonyymi00019
Johanna tukiaisen ilmestyminen on tällä hetkellä korson helluntain tasokkainta antia. Valitettavasti. Miehistä koostuva johtoryhmä näyttää siltä kuin olisivat jo maanneet vuosia arkuissaan. Joku kadonneen mieheyden etsintä on käynnissä, sekä pastori että vanhimmisto kokee maskuliinisuutensa uhatuksi, ilmeisesti tuntevat itsensä jollain tavalla surkeiksi, mitä kyllä ovatkin. Naisvihamielinen asenneilmapiiri vallitsee.
- Anonyymi00020
Ihan järkyttävä paikka johtavan pastorin takia.
- Anonyymi00021
Väärää opetusta täysi laidallinen helluntaioppien kaavan mukaan. Mitä muuta siellä voi olla. Ei tarvetta mennä, kun tietää entuudestaan opetuksen vääräksi.
- Anonyymi00022
Seurakunnan työntekijän koira puri siellä juhannuksena pikkulasta naamaan. Työntekijä ei ollut edes pahoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1512568
- 561109
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160937Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....52808- 83777
- 4719
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.170718Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e162664- 53647
- 59646
- 67646
- 6634
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.182615Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21578- 54568
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?120534Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66519- 55508
- 34507