KLAMYDIA SILMÄSSÄ??

tiedoton78

Miehelläni todettiin klamydia silmässä. Hän sai silmään antibioottikuurin ja me molemmat saimme vielä antibiootit aivan kuin meillä olisi klamydia sukupuolitautina. Tuli sitten mieleeni että voiko klamydian saada silmään jostain muualta...kuin että olisi ollut yhdynnässä ja saanut sen sitä kautta??

15

2590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lekuri 112

tarttuu AINOASTAAN sukupuoliyhdynnässä. Eli silloin kun limakalvot koskettavat toisiaan. Ja se on paskan jauhantaa jos joku väittää saaneensa sen käsien välityksellä. EI OLE MAHDOLLISTA!!! Uskokaa ihmistä joka oikeasti on opiskellut asioista!!

• tuskinpa

Se mies on pilllua silmäänsä hieronut :D heheeee Eiköhän tuo ole ihan (märkien) sormien välityksellä siihen silmään joutunut..

• laboraattori

Lekuri vois päivittää vähän tietojaan. Se voi tarttua käsien välityksellä ja tässä tapauksessa näin varmaan onkin käynyt.

• mikään lekuri,
        laboraattori kirjoitti:

Lekuri vois päivittää vähän tietojaan. Se voi tarttua käsien välityksellä ja tässä tapauksessa näin varmaan onkin käynyt.

tai jos on, niin toivon mukaan ei hoida potilaita!!!Ei ainakaan ihmissellaisia!!!
        Tietoa ei ole, tämä on huomattu samalta nimimerkiltä aiemminkin.
        KYLLÄ se voi tarttua käsien välityksellä, kuten laboraattori tuossa totesi.

• silmän aluekin
        mikään lekuri, kirjoitti:

tai jos on, niin toivon mukaan ei hoida potilaita!!!Ei ainakaan ihmissellaisia!!!
        Tietoa ei ole, tämä on huomattu samalta nimimerkiltä aiemminkin.
        KYLLÄ se voi tarttua käsien välityksellä, kuten laboraattori tuossa totesi.

genitaalialueelle, toki näinkin on, mutta....tarttuu myöskin käsien välityksellä.

Kannattaisi nimimerkki lekuri 112:n kysäistä vaikka alan erikoislääkäriltä, iho-ja sukupuolitautien erikoislääkäriltä.
        Edesvastuutonta kirjoitella ihmisille puuta heinää.

• apuaahp apuva
        silmän aluekin kirjoitti:

genitaalialueelle, toki näinkin on, mutta....tarttuu myöskin käsien välityksellä.

Kannattaisi nimimerkki lekuri 112:n kysäistä vaikka alan erikoislääkäriltä, iho-ja sukupuolitautien erikoislääkäriltä.
        Edesvastuutonta kirjoitella ihmisille puuta heinää.

auttakaa, mulla on klamydia nännissä ja kondylooma korvassa... neuvoja?

• leikitellä
        apuaahp apuva kirjoitti:

auttakaa, mulla on klamydia nännissä ja kondylooma korvassa... neuvoja?

tuommosella asialla.

Isälleni tulee herpes aina huuleen. Ihan normaalia. Kuten myös äidille ja siskoilleni. Mutta onko yllätys että minulle tulee herpes silmäluomeen?

Lääkärikin sanoi että jos se siitä silmämunaan tarttuu niin siinä on näkö vaarassa, että tarvitsee oikein kirurgisia toimenpiteitä ettei sokeudu silmä.

Toisekseen, on "normaalia" että tulee herpes korvaankin, ja sieltä se voi siirtyä (en nyt muista miten) aivoihin. Siinä on jo halvaantumisen vaara.

Joo, olen joutunut opiskelemaan vähän herpeksen saloja silmän takia, mutta mistä sitä tietää jos on muitakin sukupuolitauteja jotka menee muuallekkin kuin itse sukupuolielimeen?

• tiedoton78
        laboraattori kirjoitti:

mieheni saanut tartunnan sitten jostain muualta kuin joltain naiselta jos se ei tartu pelkässä yhdynnässä.. Hän väittää ettei ole minua pettänyt.

• joltain naiselta (jos miehe...
        tiedoton78 kirjoitti:

mieheni saanut tartunnan sitten jostain muualta kuin joltain naiselta jos se ei tartu pelkässä yhdynnässä.. Hän väittää ettei ole minua pettänyt.

on se sitten saatu käsien välityksellä tai muutoin. EI se sinne silmään tai mihinkään muuallekaan se bakteeri itsestään "pesiydy".
        Onko 100%:n varma, ettet ole itse oireeton klamydian kantaja? Sait nyt lääkkeet, mutta tutkittiinko sinua laisinkaan?! Ettet sinä ole ollut se tartuttaja?

Jostain se bakteeri sinne silmään on tullut ja jos sinä et ole se tartunnan lähde, niin sitten joku muu on, ikävä kyllä.

• jannexxxxxxxx

Miehesi on tiiraillut jotain klamydiavittua hiukan liian läheltä

• piia79

Minulla on ollut klamydia silmässä. Ja kyllä, klamydia oli oireettomana myös down there sekä minulla että kumppanillani. Kumpikin kävi testeissä ennen lääkekuurin aloitusta. En usko, että se hyppää silmään tuolta kadulta. :D

Tarttuu helposti käsien välityksellä. Eihän sitä muuta tarvi kuin hangata aamulla silmiään jos unen aikana sormet ovat vaellelleet missä lie...

• joop70

Mutta tosiaan muistaa pitää ettei klamydia elä pitkään missään sormessa, muutenhan sen voisi tartuttaa vaikka minne ja sitten klamydia olisi jo vaarallinen joka paikan tartuntatauti. Ja eritettä täytyy saada aika paljon että sen voi silmään saada. Siksi sitä esiintyy niin harvalla silmässä...Eli ei ole mahdollista että saisin klamydian kaverilta joka olisi juuri koskettanut alapäähän ja sitten kättelisin häntä ja sitten saisin silmääni taudin...
        Ja silmästä tartunta TUSKIN tarttuu alapäähän...

• sen kokenu..

Mulla todettiin klamydia ja sain siihen lääkkeet, oireet helpotti, mut muutamapäivä myöhemmin multa tulehtui molemmat silmät.
      Sain niihin antibiootti-tippoja ja se meni niillä ohi, en sit tiedä oliko sillä mitään yhteyttä klamydiaan...

• Anonyymi00014

Klamydia on sukupuolitauti, silmässä myös. Onko tietämyksesi oikeasti noin huono? Erittäin todennäköisesti sinullakin on klamydia jos miehelläsikin, hyvin voi sen olla jopa sinulta saanut. Se on naisilla lähes aina oireeton. Eli todellakin on syytä syödä ne antibiootit molempien.

• Anonyymi00015

Miehes on saanut mällit naamalle/ silmille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      137
      5298
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      73
      3609
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      108
      3494
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      64
      2758
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      36
      2359
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1722
    7. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      359
      1212
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1176
    9. 49
      922
    10. PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena

Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k
      Ähtäri
      59
      755
    Aihe