Kenet ottasit?

N26*

Itselle kelpaisi antti Kalastaja-yrittäjä.

90

36185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja

Sakarin ottaisin...:)

• Eikä siinä vielä kaikki

Elämänfilosofia iskee myös. Omistaminen ja pitkän tähtäimen suunnittelu ei tärkeää. Pois oravanpyörästä.
        t.Samoin ajetteleva

• - ja hyvä sellainen :-D
        Eikä siinä vielä kaikki kirjoitti:

Elämänfilosofia iskee myös. Omistaminen ja pitkän tähtäimen suunnittelu ei tärkeää. Pois oravanpyörästä.
        t.Samoin ajetteleva

Vahinko etten ole nuorempi.

• tietää
        - ja hyvä sellainen :-D kirjoitti:

Vahinko etten ole nuorempi.

minkä ikäisistä Sakari tykkää.. ;)

• reinos

ottaisit heh heh

• Sakarin : )
        tietää kirjoitti:

minkä ikäisistä Sakari tykkää.. ;)

Joo.. Ottaisinpa hyvinkin. Nami, kiltinoloinen tyyppi, ei mikään kukkoileva tärkeilijä.

• mansikkamarjatta

Vaikkapa SEPON!!!! IHQ!

• m a r t t i

Onkohan hän neitsyt? ainakin horoskoopiltaan mutta sain sellaisen kuvan että ei olisi ikinä ennen ollut miehen kanssa.

• Neitsykäinen

Kyllä tuosta hänen esittelystään näin voi asian päätellä. Kiinnostaako?

• tytti

sinä pikku- Martti sinne hiekkalaatikolle leikkimään.
        Lapsellisia mietit.

• -M-

Kyllä vaan edelleenkin ottaisin Anssin, kun ekaa kertaa katselin videontynkää netistä ja Anssi oli niin pilke silmäkulmassa ja rykäs samalla niin tsiisus! ;) Kyllä Anssi edelleenkin jyrää!

• ..............................

Sami kelpaisi.

• s1954

Ihan samaa mieltä Samista.Hän on ihana,minä taidan vaan olla vähän liian vanha Samille.

• ottaisin, jos saisin :)

Ehdottomasti Sami on paras!

Älykäs, liikunnallinen ja komea. Mieheltä ei voi muuta toivoa.

Häntä voisi vain katsoa silmiin ja unelmoida. Keskustelutaito ja kokemus muustakin kuin maalaiselämästä ovat eduksi.

• ottaisin

Sakarin! ihana mies, tihkuu oikein seksiä!

• ykkönen..

Minunkin ehdoton ykkössuosikki oli Sakari. Hiukan yllätyin, että niin moni muu näkyy olevan samoilla linjoilla - kuvittelin Samia nuorten naisten suosikiksi. Olihan Samikin jees, mutta hiukan liian "tavallinen" ja särmättömän oloinen makuuni. Sakarissa oli sellaista oman polkunsa löytänyttä charmia. Nam. (En taida kirjoittaa siltikään...) Yllensä en edes pidä pitkistä hiuksista miehellä, mutta tälle sopi hyvin.

Hyviä tyyppejä oli löydetty taas. Jos noista 5 pitäisi valita jatkoon, niin toiveeni olisi Sakari, Sami, Jouni, Kaija ja viidenneksi oikeastaan kuka tahansa. Noihin olisi mukava tututua enemmänkin (telkan kautta)

• niea,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

hevos farmari,, pohjoisesta.

• lissu

virpitallin omistaja vaikutti ihan monitaitoiselta tädiltä...
        tiedän mis on hevosfarmari, ku asustelin paikka kunnalla 24 vuotta, tallit tuttuja virpassa..

• n31-

Samin ehdottomasti.

• vaikka heti!

...... =)

• jeejee

eherottomasti Toma vai mikäs tämän herkkuperseen nimi nyt olikaan

• allergikko

ei voi lähtee/suostuu maajussille morsiameksi..valitettavasti.Joten etsittävä urbaanista ympäristöstä kumppani.

• Seherasade

Ehdottomasti Sami.

• lyyli

toivottavasti hänet nähdään alkavassa ohjelmassa,mukavan tuntuinen kaveri.

• gfh

Sakari

• ANOPIT VAIKEITA

...

• jdr

Kuinkahan voi olla anopit vaikeita kun eihän sillä sotkamon pojalla ollu edes vanhempia, kun olivat kuoleentuneet ja oli vasta 21 vuotias

• pepsibabe

hei haloo kukaan ei voi vaipuu noin alas ootteko edes kattonut tarkemmin tän vuoden ehdokkaita

• tsip

Olipa yllätys nähdä oman kylän poika telkkarissa. Lähettäkää hyvät naiset Tomalle kirjeitä niin saadaan seurata bährentin elämää telkkarista.. :)

• Sami, Tuomas ja ehdottomast...

ovat ainakin jatkossa. Kumpikin naisista vaikutittivat jämäköiltä naisilta.

• olen kiinnostunut

siitä 45v naisesta, en muista nimeä mutta ihan kivalta vaikutti.

• tytsy

Eikö kukaan halua Juhaa?!?..
      Juha on suosikki...jos kirjoittaisin jollekin niin Juhalle sitten..

• elovena26

Sami tai Juha..

• elovenaa

Tanelille Elovena-tyttö!

• Sepon jos saisin

niin rakkauteni hänelle antaisin!

• tytteli vm80

Vaikutti ihanan rauhalliselta ja jalat maassa olevalta tyypiltä. Eikä ollut yhtään pahan näköinenkään..:)

• Sakarilla

• Tyttönensfgh

Juha, Ehdottomasti! naminami! :D

• Lupamaksun maksanu

Eikö enää turhempaa ohjelmaa saa tällälupamaksulla??? Epätoivoiset kaurahatut tyrkyttää itseään,,,huh huh..

• YLElle

Lupamaksut maksetaan YLElle eikä MTV3:lle.
        Taitavat isi ja äiti vielä maksaa sinun lupamaksusi, kun et moista tiedä.

• öörni

Urheilua ja amerikkalaisia tuulimyllyleffoja kreisiä valmiiksinaurettuja lakitupaa ja mafiaa,poliisi rosvo pyssykällä ampumista tappamista,viiltelyä,naamanvääntelemistä,ylinäyttelemistä kiitospäivää amerikanlippu soikea pallo,tuleehan näitä....

• ammsku

no vooii toista. mitähän pahaa siinä on. ja ihan varmasti kaupunkilaisetkin haluaa akan ittellee. viddu ihan samanlaisia ihmisiähän ne kaurahtutkin o. tasa-arvoa tasa-arvoa. joonou?

• Annette111

...ottaisin noista kaikista.Perustelut: Taiteellinen vapaasielu ja ei ole liian jäykkä. Sakarilla on ulottuvuutta varmaankin monenlaisiin juttuihin. Viehkeä kaunissilmäinen mies. Näyttäisi olevan omien ajatustensa takana oleva mies. Huumorintajuinen ja älykäs ; ))) !! Taatusti saa paljon postia.

• kuitenki...

se hevosnainen oli ihan paras! Siis itse olen nainen ja ihan täysi hetero mutta, jos mies olisin niin olisin jo kirjottanut hänelle!
      Toivottavasti hän saa paljon postia ja löytää sen ihana miehen, jonka kanssa lähteä syötteelle savusaunaan!:D
      Ihanan rempseä ja iloinen nainen!

• devilgirl89

kauppisen samin tietenkin :) melkein naapuris asustaa ei olis pitkä matka kyläilee :D

• dfgadfgdf

saken ottasin noista......kivan olonen tyyppi.

• tosin myöhässä jo

Sami oli sympaattisin ja älykkäin kaveri. Liikunnallinen ja fiksu mies. Ulkonäkökin hänellä on hyvin edukseen :)

Tällaisen vävyn ainakin joskus tulevaisuudessa haluaisin, kun en enää itsellesi moista namipakkausta saa... :))

• Saat :D

"Tällaisen vävyn ainakin joskus tulevaisuudessa haluaisin, kun en enää itsellesi moista namipakkausta saa... :))"

Mikset sais, rohkeesti vaan jutulle jos joskus tapaat sellaisen.. ;)

• Hmm...
        Saat :D kirjoitti:

"Tällaisen vävyn ainakin joskus tulevaisuudessa haluaisin, kun en enää itsellesi moista namipakkausta saa... :))"

Mikset sais, rohkeesti vaan jutulle jos joskus tapaat sellaisen.. ;)

...ujous estäisi menemästä juttusille tuollaisille miehille...

Mutta, yrittänyttä ei (kai?) laiteta...

• ILOMANTSILAINEN

...eikun kirjoittelemaan hänelle, jos kiinnostaa....

• Emäntää vailla

Nyt kun tällä ohjelmalla ollaan murskattu stereotypioita suomalaisesta miehestä niin miksei samalla haettu/löydetty naisellisia naisemäntiä???

Paha löytää jos eivät ole hakeneet ohjelmaan tietenkin mutta itse tiedän työni puolesta montakin ehdokasta...

Nyt vaan menee mielikuvat aika lailla tantta-linjalle..

• N83_

aiiiivan ihana! en saa mielestä sitä silmäniskua siinä lopussa ;) en vain tahdo telkkariin kaiken kansan katsottavaksi :D

• joku

ottaisin sepon

• katunoppa

Teija kelpais länsisiipeen

• Vanha akka

..........................

• MMMS

JOKU VAALEAVERIKKÖ KELPAIS

• mies..

Eipä ollut meikäläisen mieleisiä naisia tarjolla, vaikka iän puolesta he olisivatkin käyneetkin. Rempseä ja taiteellinen tarjolla, ei kiitos.

• ;))

Seppo on paras ;)

• Sepi fani

Joo seppo on paras ;)

• VIENTIÄ :D

Vaikka ei ohjelmasta omaa heilaa löytäisikään. Sen verran aiheuttaa ko. kaveri naispuolisissä väristyksiä, että taitaa olla ihan jonoa.. :D

Tietty kaikki muutkin saavat mukavasti julkisuutta, ja näin puolison haku helpottunee, toivottavasti. =)

• taina

Sakarin,mutta liian nuori..

• Kaisaliini^-^

Juhan kelpuuttaisin ainoana noista :)

• sopivaa

Mistäköhän löytyis kunnollinen fiksu ja siisti maajussi yli 50 naiselle:)jossa olis keskustelutaitoa ja kaikkea mitä normaaliin aikuiseen suhteeseen kuuluu.

nim.rakkauteen uskova Yh..eteläsuomesta,,

• Fuyu

Mulle kelpaisi se Juha.. kaikista paras ;P

• Randy

Siinä tosi maajussi.

• uuh-aah-huraa!

Seppo. Seppo oli ihastuttava.

• hevonpee

Paska haisee ja Keskusta-puolueen tuet..hih..hih

• dljkajfsklajkds

Naurettavia tommoset pellet jotka aukoo päätään vaikkei todellisuudessa tiedä maanviljelystä tms. yhtään mitään.

• tykästynyt

Taneli ehdottomasti. Aito (ja ujo ihminen), josta näkee että kunhan tutustuu ni sielt varmasti paljastuu vaikka mitä!! ;p Tais sanoo reissaavansa työnsä puolesta, joten kait sit tapoja löytyy..

• tanelin tunteva

Olet ihan oikeassa, Tanelista saa telkkarista aidon kuvan. Hän on ujo, rehellinen ja aito. Ja kun pinnan alle pääsee tutustumaan, paljastuu aito, elämäniloinen, humoristinen mies, jonka seurassa ei ole tylsää olla. Taneli kohtelee naisia kunnioittavasti ja varmasti hänen naisensa saa tuntea olevansa onnen tyttö.

Toivoisin kovasti, että Taneli pääsee jatkoon, sillä olisi ihana antaa hänelle mahdollisuus rakastua.

• kiva ja komea!

pilkettä ja komea profiili !!!

• jarre44

moi minä ottaisin sen joka asuu virpiniemessä hän sopisi minulle hyvin tyttöystäväksi kun minä tykkään hevosista ja haluaisin ratsastaa hevosella naisen nimeä minä en nyt muista vaikka olen nähnyt nimen televisiossa eipä minulla ole nyt muuta asiaa t:janne riihijärvi kemistä

• hoitsu*

tänne kelpais Sami tai Tuomas!!!

• kitty.cat

Toma sai sydämeni läpättämään... Ottaisin hänet jos vain saisin! :D

• teija<33

sil on hevosii

• niin....

....ottaisin Teijan !!!

Aivan ihana ihminen... Jokseenkin saman henkinen, kuin minä. Minä olen kylläkin vain varjo Teijan rinnalla. Ihaltava ihminen !!!

Tsemppiä Teijalle !!!!

• Emäntä_87

Sepon ottaasin jos vain saisin

• Mv:läinen

Sitte jos Seppo ei pääse jatkoon tos ohjelmas niin mee vaan rohkeesti juttelemaan sille...ei se sua purematta niele :D
        Se on tosi mukava ihminen ku rohkenet vaan jutella sen kans

• tiina69

Toma oli huippu NAMI,ihanan veikeän oloinen..ehdottomasti Toman ottaisin...tosin olen joskus asunut Sahalahdella ja sinne en kyllä haluais ikinä enään muuttaa joten se siitä ja muita varteen otettavia ei sit enää ollut tämänkään kertaisissa Jusseissa!!!!!terkut Tomalle...nami,nami...

• Mies Turusta

Ihania Kontiosaappaita, hikisiä ja lannalta haisevia...

Nameja, syötävän hyviä!

Kelpaa meille Turun gay-kansallekin!

Joku noista viedään teidän ahneiden narttujen näpeistä ;o)

• kikikiki

Ilman kotvankaan mietintää, ehdottomasti Toma - suloinen, mutta samalla niiiiin miehekäs. Ihana oikea UROS, seksikkäämpi kuin yksikään "Hunks" koskaan... Veikeä, ilmeikäs, uskomattoman seksikäs...mmmmm...IHANA ! ! !

• RapuNainen...

Kiinnostava, komea ja seksikäs... Helmen yhteensopivuus-testikin antoi viisi helmeä, joten sopisimme kai hyvin yhteen ;)

• Hese85

No Juhan tietenki!!Kaikista söötein!!!

• Susa 27v.

Mikäli mieskomeutta, ilman peräkammarin pojan helmasyntejä, treffeille on ilmaantunut UUSI namu; kehonrakentajaMr.

Siinä silmä lepää.. Toista kuin nämä Wanna Be julkkikset.. Peittoaa sixpackilla ja täydellisellä kropallaan nämä "miehet" mennen tullen..

Mielipiteitänne odotellen..

• nainen 28

Kyllä se Antti vaikutti ihanan lupsakalta tyypiltä. Toivottavasti löytää rinnalleen ihanan naisen. Itse olen naimisissa, joten jätän tämän herttaisen nuoren miehen jonkun toisen löydettäväksi. :)

• :klnmjh:

Ottaisin ilman muuta Samin. Niin fiksun ja kivan oloinen Mies, isolla M:llä. Lisäksi komea, urheilullinen kroppa, ihana ääni, lempeän ja kiltin näköinen... Mutta Samilla on takuulla paaaaaljon ottajia! Toivottavasti löytää unelmiensa prinsessan.

• Sormet näppäimille

...niin... toivottavasti Se Oikea osuu kohdalle. Ettei tarttis sitten enää etsiä. Fiksu ihana mies tämä Sulo-Sami :)

• on toinen asia

tanelin kans ois epäilemättä helppo elää. Se on sellai tavallisen oloinen mies, joka osaa arvostaa tavallista naista. työpäivätki olis varmaan kohtuulliset, ku ei oo elukoita, niin olis yhteistä aikaa.

Myös kalastaja-Antti olis mukavan tuntuinen, mut työpäivät taitaa olla niin pitkät, et milloin hänen kanssaan olis yhteistä aikaa?

Toman ja Samin kans joutuis ain miettimään omaa asemaansa. Epäilemättä näillä kavereilla on enemmän kylkeen tuppaajia kuin muilla. Se voipi tehdä krantuks ja ylimieliseksi pitemmän päälle.

Sakari taas vaikuttaa niin hiljaisuuden kaipuiselta, et miten siihen mahtuis lapset, jos niistä ite haaveilee. Ja miten miehen kans vois edes suunnitella mitään lasten tekemistä, jos se ei halua tehdä mitään pitemmän ajan suunnitelmia?

Mä ainaki haluaisin sellaisen maajussin, jonka kans vois viettää sitä yhteistäkin aikaa, et töiltä jäis aikaa siihenkin.

• kukka

Tomalla villi tukka...herkkuperä....argh...ihana,tosi komee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe