MUISTAAKO KUKAAN 80-90 L TAITTEESTA TV-SARJOJA
ESIM 90-L ALUSTA
80-90L TAITTEESTA TV-SARJOJA
17
6127
Vastaukset
Silloin taisi Hill street blues ja Miami vice vedellä viimeisten kausien jaksoja. Taisi Dallaskin olla vielä ohjelmistossa. Hollywood beatin uusintakierros pyöri muistaakseni -91. Kaikkea sitä mieleen onkin painunut.
MacGyver oli kova sana.
Silloin tuli Twin Peaks ensimmäisen kerran.
Poliisipäällikkö Gillespie ja Virgil Tibbs seikkailivat Yön kuumuudessa.
Poliisipäällikkö Tony Scali johti Kuumaa piiriä.
Kotimaisista katseltiin ainakin Ruusun aikaa ja Puhtaita valkeita lakanoita.
Matula sai jo silloin päihinsä ja Kettu ja Derrick jahtasivat ylemmän keskiluokan murhaajia.
Kova laki alkoi.
Muistan hämärästi myös poliisisarjat Max Monroe-kyttä, Hurjapäät(?) ja Karhukopla.Bergerac
Ajo päällä
Kovaa peliä Bostonissa
Kalliovuorten kingit
L.A. Beat (Sarja vaihtoi myöhemmin nimeä)
Keskiyön kutsu
Murharyhmä
Aaveita ja kummituksia
Wiseguy
Kutsukaa McCall- pirtelöpallo
Yön vampyyrit
Naarassusi - tm74vm.
Hehe! Hitto en muistanut että tuommonenkin oli olemassa, heti tuli päähän se musiikki. du-du-dududu du!
- 80-luvun tyyppi
Noihin aikoihin muistaakseni nähtiin Dallas-nimistä sarjaa. Oli myös toinen samankaltainen Dynasty tai Dynastia niminen sarja molemmat taisivat tulla Kolmoskanavalta tai sitten MTV ohjelma-aikana TV2-kanavalta. Lassie tuon pääosissa seikkailevan koiran nimellä nimetty sarja aloitti TV2 ohjelma-tarjonnan monesti arki-aamuisin. Sitten muistan myös muita sarjoja.
-Kyllä isä osaa,Mummo,Salapoliisi Tuukka Koljonen,Tarkkis-sarja tehtiin myös toinen sarja jossa oli samoja näyttelijöitä koskaan en nähnyt itse ohjelmaa kuin vain mainoksen,Kaikki Kotona.
Linssilude teki paljon hyviä sarjoja.
http://www.linssilude.com/
Muistoja on myös yksittäisistä viihdeohjelmista
kuten ErkkiMerkki sellainen joku nuortentietokilpailu. Mutta oon miettinyt mikä oli sen juontajan nimi siinä ? Oliko Heimo Holopainen?
Lasten TV3 Harlekiini ohjelman jossa olivat
Bommi ja Gommi
Komissaario Columbo ja nspector gadget
Napakymppi, Ruutuässä, Tänään tässä ja Nyt.
Tenavatähtikilpailut joka kesä. Jotka muuttui myöhemmin karuselliksi ja sitten loppui koko formaatti.
Opettajat puhui aina Ruusun aika sarjasta.
Lastensarja Poika ei joka ei osanut nauraa taisi olla australialainen sarja. Tyttötulevaisuudesta niminen sarja.
Muistan V-sarjan ensi esityksen suomessa.
Oli sellainen tv-ohjelma jossa katsoja pääsi tutustumaan johonkin esim. tehtaaseen mihin oli aina halunut päästä siihen sai lähettää postia ja sitten aina joku pääsi ohjelmaan toteuttamaan toiveensa.
Musiikeista muista
New Kids On The Block ja Take That bändit joita tytöt siihen aikaan kuunteli, silloinen tyttöystäväkin oli take that fani.- ON JÄÄNYT MIELEEN
OISKOS KELLÄÄN MIKÄ OLI SARJAN ALKUPERÄIS NIMI ESIM IMBD
ON JÄÄNYT MIELEEN kirjoitti:
Taisi olla Der Fahnder.
- MMMS
j.ellroy kirjoitti:
Taisi olla Der Fahnder.
HEI OLIKO...
- ENGLANTILAINEN
j.ellroy kirjoitti:
Enpä noilla vihjeillä muista... Tarkemmin?
SELLAINEN SARJA JOSSA JOKU KAVERI JAHTASI JOKERIN
KONNIEN NÄKÖISIÄ KUNDEJA TULI JOSKUS 90-L ALUSTA TELKASTA ENGLANTILAINEN kirjoitti:
SELLAINEN SARJA JOSSA JOKU KAVERI JAHTASI JOKERIN
KONNIEN NÄKÖISIÄ KUNDEJA TULI JOSKUS 90-L ALUSTA TELKASTA...mennä minulta ohitse. Ja lujaa. Ei minkäänsortin muistikuvaa.
- Retkuilija
ON JÄÄNYT MIELEEN kirjoitti:
Se ajoi Ford Granadalla siinä.
- sipali
tv2:n metsolat oli aivan iki-ihana sarja. niin suomalainen ja semmonen ett oli pakko katsoa aina :)
mtv3:n hynttyyt yhteen, ruusun aika ja blondi tuli taloon katottiin kans aina - gklr
Kaupunkicowboyt, Dallas (Marraskuuhun 91 asti), jota jatkoi Miljonääripeli, Kutsukaa McCall, Kalliovuorten Kingit, Satakielet (Kesä -91), Sodan muisto (jatkoa Sodan tuulet sarjalle), BL Stryker (Kesä -92), Kreisi Kollege, Enkeli maantiellä,
- hERHILÄISEN SURINAA
Minun suosikkisarjoja 80-luvulta, joita pitäisi jo vihdoin julkaista DVD.llä: Hill street blues, Kovaa peliä Bostonissa, Yön kuumuudessa ja Kutsukaa McCall. En tiedä sitten onko noita saatavilla ulkomailla mutta Suomessa ei ainakaan. Vanhojen aikojen poliisisarjat olivat sentään jotain. Niissä oli tyyliä, loistavia hahmoja, huumoria ja ihmisyyttä. Nykyajan CSI.t sun muut ovat ovat tylsiä ja hengettömiä. Sieluttomia ihmisrobotteja, tietokoneita, kännyköitä ja satelliittiseurantaa. Joo, ei tarvitse valistaa. Se on nykyaikaa. Niin toki on ja hyvä että teknologia kehittyy, mutta minä en jaksa seurata 45 minuuttia kuinka joku porukka tutkii kuitua jossain laboratoriossa. Kaikki käyttäytyvät konemaisesti ja tunnelma on teräksen viileä. YYÖÖÖK. Mutta niinkuin mainitsin, ajat ovat muuttuneet. Muistan kuinka lapsena 25-30 vuotta sitten maailma oli niinsanotusti "pullantuoksuisempi" Vähemmän kiirettä, kilpailua, pätemistä ja turhaa krääsää.
Hitto, Spenseriä ja Hawkia kyllä on pikkuisen ikävä. Robert B. Parkerin Spenser-kirjojakaan kun ei ole suomennettu kuin kaksi.
- D5RD
KOVAA PELII POSTONISS! SE KOLMIPYÖRÄNEN MÖNKIJÄ SIIN TUNNARIINTROSSA PYÖRII PÄÄSSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319