Nelosen "hauskat" videot.

PeevelinEemeli

Tervehdys.
Katsoin tuossa KOKO jakson noita nelosen väittämiä hauskoja kotivideoita, joo, oon aika kova jätkä mutten jaa nimmareita =)

Päätin sitten merkitä ylös naurattaako vai ei ja merkitä loukkaako joku niissä videoissa, kun näyttää olevan suunta, että on "hauskaa" kun lapset löyvät toisiaan mailoilla tai sitten joku potkaisee lasta pallolla päähän niin että lapsi lentää selälleen. Tässäpä tutkimustulokseni:

yhteensä 62videota, näistä 4 videota minkä kohdalla melkein hymyilin, 13 videossa joku loukkasi (yhtä miestä löytiin nyrkillä täysillä naamaan, yksi kaatui takaraivolleen uima-altaan reunalla), yhdessä videossa vanhempi hyökkäsi lastenhuoneeseen pukeutuneena ihmissudeksi, reaktion voitte arvata, lapset olivat ehkä 4v. Loput olivat sitten hauskoja kuin hammaslääkäri.

Olen huumorintajuinen ja mielestäni naurankin helposti, mutta ko. ohjelma on sellaista sontaa, että en käsitä miten nelonen KEHTAA esittää sitä.

Nettiaddressi ja moinen ohjelma tv:stä pois... katson ennemmin vaikka sitä team ahmaa...

18

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoria

      välillä jos on muka hauskaa se että ihmiseen sattuu kipeästi. Sitä en ymmärrä laisinkaan.

      • torjuja sukeltaja työtön

        sadistien ohjelma.
        ei muuta kun LAPSIA rÄÄKÄTÄÄN ja sitten on NIIIIN hauskaa,
        hävetkäää!!!!!!!!!!!!!!!
        onse kivaa kun koira nukkuu ja hengittää hweheheheeh naurakaa nyt.
        ajetaan fillarilla päin lauta-aitaa, hahhah olipa hauskaa..

        kuinka alas voi ihminen mennä?........

        ....
        .
        .
        .
        .
        ..
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .










        .
        .

        .
        ..
        .
        .
        .

        .
        .
        ..

        .niin alas kun rivi loppuu


      • biggles

        Hauskoissa kotivideoissa ei ole mitään väärää! Ihmiset, jotka esiintyvät videoissa eivät tiedä, että he kaatuvat. Se on hauskaa, vaikka joissakin videoissa kaadetaan toinen huvin vuoksi.


      • biggles
        biggles kirjoitti:

        Hauskoissa kotivideoissa ei ole mitään väärää! Ihmiset, jotka esiintyvät videoissa eivät tiedä, että he kaatuvat. Se on hauskaa, vaikka joissakin videoissa kaadetaan toinen huvin vuoksi.

        Lopettakaa toi, Hauskat kotivideot on hyvä ohjelma. Jos ei kiinnosta niin vaihtakaa kanavaa. Kyllä kaukosäädin on keksitty.


      • PeevelinEemeli
        biggles kirjoitti:

        Lopettakaa toi, Hauskat kotivideot on hyvä ohjelma. Jos ei kiinnosta niin vaihtakaa kanavaa. Kyllä kaukosäädin on keksitty.

        En tule IKINÄ katsomaan uudestaan sitä ohjelmaa ellen vahingossa eksy kanavalle ja todellakin vaihdan kanavaa tai ehdotan sitä muille.

        Hmmm... Puolustat ohjelman huonoutta ja sen typeriä videoita sillä, että he eivät TIEDÄ kaatuvansa? Sehän tekikin siitä videosta, mistä kerroin, että joku todellakin loukkasi kun nainen kaatui uima-altaalla ja melkein halkaisi kallonsa.

        Sano nyt, että sinusta se oli hauskaa niin voin vetää huumorintajustasi lopullisen päätelmän.


      • biggles
        PeevelinEemeli kirjoitti:

        En tule IKINÄ katsomaan uudestaan sitä ohjelmaa ellen vahingossa eksy kanavalle ja todellakin vaihdan kanavaa tai ehdotan sitä muille.

        Hmmm... Puolustat ohjelman huonoutta ja sen typeriä videoita sillä, että he eivät TIEDÄ kaatuvansa? Sehän tekikin siitä videosta, mistä kerroin, että joku todellakin loukkasi kun nainen kaatui uima-altaalla ja melkein halkaisi kallonsa.

        Sano nyt, että sinusta se oli hauskaa niin voin vetää huumorintajustasi lopullisen päätelmän.

        Se on hauska ja sillä sipuli! Sulla ei taida sit olla huumorintajua, kun vastustat tätä ohjelmaa.


      • PeevelinEemeli
        biggles kirjoitti:

        Se on hauska ja sillä sipuli! Sulla ei taida sit olla huumorintajua, kun vastustat tätä ohjelmaa.

        Sun mielipide on, että se on hauskaa. Itse pidän älykkäämmästä huumorista, eikä tarvii olla kovinkaan korkealentoista, mutta aivotärähdyksen saamiselle nauraminen kertoo aika paljon henkisestä kehityksestäsi.


    • HuumorinTAJUTON

      Moikka! Olen muuten samaa mieltä kuin sinä, en ymmärrä, miten nelonen voi näyttää tollasta p.......! Hauskat kotivideot pitäis olla HAUSKAA, mutta näköjään suomalaiset eivät tiedä mitä se tarkoittaa eikä muuten ohjelmantuottajatkaan. Mitä ammattitaidottomuutta! Ja mikä juju on siinä, että toimittaja lähetetään "aurinkorannoille" selostamaan tällaista ala-arvoista roskaa! Paljonko moinen potaska maksaa neloselle ja kuka sen maksaa? Voi hyvä Sylvi! Olemmeko me suomalaiset moisen roskan arvoisia? Varmastikin ne ihmiset, jotka lähettävät "hauskoja kotivideoita" neloselle, istuvat tv:n ääressä, kuin tikut p...! Onpa hienoa päästä telkkariin! Apuva!
      Ps.Katsopa ohjelmaa "SINÄ" Subtv:stä....... EI VOI OLLA TOTTA! Onko suomalaiset NOIN IDIOOTTEJA!!!!!

      • drfhgdsfr

        katsojia ohjelmalla riittää, taitaa olla viikosta toiseen katsotuinpien joukossa nelosella. Ohjelmahan on täysin paska, parempia videoita on pilvin pimein vaikkapa youtubessa.


      • PeevelinEemeli
        drfhgdsfr kirjoitti:

        katsojia ohjelmalla riittää, taitaa olla viikosta toiseen katsotuinpien joukossa nelosella. Ohjelmahan on täysin paska, parempia videoita on pilvin pimein vaikkapa youtubessa.

        Siis SE ohjelma on katsottu???

        voi itku... aika uunoja ovat suomalaiset näköjään.

        Siitä lomaputkivideo ohjelmasta olen sitä mieltä että mikäs siinä että nelonen moista rahoittaa...

        Onkohan LOSTin tuottajat antaneet luvan klippien käytössä moisessa kura ohjelmassa...?


    • vasta olikin

      Jotain kännisiä äijiä hoilaamassa perseet paljaana,pojannappula puhkoo vedellä täytettyjä ilmapalloja,joihin on piirretty naamat.Ja sitten se ukko,joka tanssi munasillaan...mautonta ja törkeää Ö-luokan sontaa!Niissä hauskoissa kotivideoissa vasta hauskoja juttuja olikin(niin ulkomaiset kuin suomalaisetkin).Tosin minusta ei ole hauskaa,jos joku esim.teloo itsensä trampoliinillä...

    • samaa mieltä

      Todella sairasta huumoria. Ketä luulis voivan huvittaa moinen meuhkaaminen ja kakaroitten hakkaaminen.

    • Reino

      Sen sijaan kuolaavat ja oksentelevat pikkulapset eivät ole hauskoja sen enempää kuin lihavat ja karvaiset ukonrähjät, jotka esiintyvät ilman housuja.

      Niinikään en huomaa mitään hauskaa nuorissa, jotka ajavat fillarilla tai mäkirukilla kaseikkoon. Sehän on vaarallistakin mielestäni.

      Kuvan laatu on harvoin hyvä. Valikoikaa tarkemmin ja esittäkää kerran kuussa ohjelma. Sen verran sieltä saattaa löytää hauskuutta.

      • sipali

        elukoiden touhuja on hauska kattoo, ja useimmat jopa naurattavat. muistaako joku mm. sen natsi-kukon, mikä tepasteli kuin aatu konsanaan? se oli nauratti niin että.. :D mutta entäs ne "hauskat" kotivideot joita suomalaiset lähettää? jotkin pirskatin räkänokat kuvittelee olevansa hauskoja, kun apinoivat extreme duudsoneita ja ajavat mopolla johonkin leppäpuskaan.. miksi nelonen päästää sellasia videoita telkkariin? luulis että suomalaisista pätkistä löytyis jotain parempaakin. jos mä tahdon katsoa älyttömyyksiä, mä katon duudsoneita, enkä mitään onnettomia kopioita.

        voi niitä aikoja kun kakkosella meni se markus kajon naurun paikka.. sen vois laittaa vaikka uusintana :)


      • PeevelinEemeli
        sipali kirjoitti:

        elukoiden touhuja on hauska kattoo, ja useimmat jopa naurattavat. muistaako joku mm. sen natsi-kukon, mikä tepasteli kuin aatu konsanaan? se oli nauratti niin että.. :D mutta entäs ne "hauskat" kotivideot joita suomalaiset lähettää? jotkin pirskatin räkänokat kuvittelee olevansa hauskoja, kun apinoivat extreme duudsoneita ja ajavat mopolla johonkin leppäpuskaan.. miksi nelonen päästää sellasia videoita telkkariin? luulis että suomalaisista pätkistä löytyis jotain parempaakin. jos mä tahdon katsoa älyttömyyksiä, mä katon duudsoneita, enkä mitään onnettomia kopioita.

        voi niitä aikoja kun kakkosella meni se markus kajon naurun paikka.. sen vois laittaa vaikka uusintana :)

        sinä kun olet kiinnittänyt niihin eläimiin huomiota niin oletkos huomannu että olis videoita missä eläimet loukkaa? musta en oo nähny ensimmäistäkään... biggles kyllä tykkää nauraa loukkaaville ihmsille.

        Markos Kajo oli NIIIIN hyvä. Aika kontrasti Kajon ja sampomarjamäen välillä =D


      • sipali
        PeevelinEemeli kirjoitti:

        sinä kun olet kiinnittänyt niihin eläimiin huomiota niin oletkos huomannu että olis videoita missä eläimet loukkaa? musta en oo nähny ensimmäistäkään... biggles kyllä tykkää nauraa loukkaaville ihmsille.

        Markos Kajo oli NIIIIN hyvä. Aika kontrasti Kajon ja sampomarjamäen välillä =D

        ei mua kyl elukoiden videot oo koskaan loukannu jos sitä tarkoitat :) enkä ainakaan muista nähneeni sellaista pätkää jossa eläin olis loukannu itsensä..

        markus kajon naurun paikka TAKAISIN!!


    • PieruPieru

      Älä hei pliis ala valittaa.. onko se nyt NOIN tärkeetä jos se ei sua naurattanu... ja oon kattonu melkee kaikki jaksot tästä ja siellä on ollut AINA joku video joka on naurattanut. eikä se idea toimi jos yrität olla nauramatta..

    • Anonyymi

      Miten voi laittaa sinne videon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe