ei tee ees omia biisejä!!

heiku81

on se jumalauta ku jätkä ei tee ite biisejään.tosi tosi muusikko.pelkkää hemmetin rahastusta koko jätkä.

46

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun kerran osaa laulaa

ja tulkita taivaallisesti, ei siihen muuta tarvita. Aina noita omien biisien vinkujia löytyy.

Uskonpa kaikesta huolimatta, että Ari kun on muutenkin lahjakas henkilö, vielä joskus biisejäkin vääntää, mutta ei se mikään pakko ole, pärjää hän muutenkin.

Eikä Ari ole pätkääkään rahanahne eikä ilkeä, kuten moni muu näyttää olevan.

• hellanlettas...

sentään, kauankos kesti ennenkuin keksit ton tosi omaperäisen ja uuden ajatuksen ja sitten vielä tulit tuon loistavan oivalluksesi jakamaan meidän kanssamme!

Kiitos kiitos, kiitos, mutta tietääkös äiskäs, että valvot vielä, eikös huomenna ole koulupäivä? Taitaa vähän jänskättää, että tuleeko hyvä todistus, vai?

Nukkumatti ei ole vielä tullut heittämään unihiekkaa simmuun. No minäpä heitän sinulle (heittää unihiekkaa iiiisoooolllla lapiolla, noooiiinn). Hyvää yötä.

• heiku81

olipas omaperäinen viesti sulta.se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.se oli mun mielipide ja eikös tää ole oikee paikka jakaa omia mielipiteitä.mitäs sulla on nuoria ihmisiä vastaan.olen pienen lapsen äiti ja todellakin hänel tulee oleen ne päättäjäiset monen vuoden päästä.voin välittää sun kauniin nukkumatti heittää uni hiekkaa viestin hänelle.hän tarvitsee sitä.

• nuoren pojan
        heiku81 kirjoitti:

olipas omaperäinen viesti sulta.se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.se oli mun mielipide ja eikös tää ole oikee paikka jakaa omia mielipiteitä.mitäs sulla on nuoria ihmisiä vastaan.olen pienen lapsen äiti ja todellakin hänel tulee oleen ne päättäjäiset monen vuoden päästä.voin välittää sun kauniin nukkumatti heittää uni hiekkaa viestin hänelle.hän tarvitsee sitä.

tyyliseltä? Hmm... En ole tuo unihiekan heittäjä, mutta kommentoinpahan sen verran, että maailmassa on paljon isojakin tähtiä, jotka ei tee itse biisejään. Miksi Arin pitäisi olla jotain muuta kuin upea laulaja? Ethän opeta lastasi yhtä armottomaksi kuin itse olet...

• ?;DDDD
        heiku81 kirjoitti:

Toivottavasti saitte hyvin nukuttua molemmat unihiekkojeni avulla?;)

Tarkoitukseni ei ollut loukata, mutta kirjoituksesi vaikutti pikkupojan (lue "truu hevari) purkaukselta, ja muutenkin moneen kertaan kuullulta ruikutukselta.

Sori. Kaikkea hyvää sinulle ja varsinkin lapsellesi..

• vasta sen

hokasit. Montakos oot jo ottanut? Jättikö tyttö ystävä?

Nämä jotka teki nää biisit Arille saavat kyllä osansa. Toisaalta niitten ei olisi tarvinnut tehdä, jos eivät olisi halunneet.

• ettei

ketjun aloittaja osaa äidinkieltä kunnolla.

• heiku81
        ettei kirjoitti:

ketjun aloittaja osaa äidinkieltä kunnolla.

Etkö parempaan pysty?oot aika surkuhupainen.Aivan sama miten kirjoitan kunhan vaan viesti menee perille.ootkos ite joku äidinkielen opettaja.

• jos viestisi
        heiku81 kirjoitti:

Etkö parempaan pysty?oot aika surkuhupainen.Aivan sama miten kirjoitan kunhan vaan viesti menee perille.ootkos ite joku äidinkielen opettaja.

sisältö on oman typeryytesi esitteleminen?;D

• hyvää aikaa

väsätä omaa kamaa, mutta mitä jätkä meni tekemään...

Oiskoon noita Suomessa ja maailmalla joitakin muitakin sellasia bändin solisteja, jotka ei vastaa sävellyspuolesta? Jos Ari haluaa olla laulaja eikä muusikko, niin so what? Tekee sitä mitä loistavasti osaa. Mikä helvetin muusikkopakkomielle sulla on iskenyt ohimoon?

• se voinut

olla maailmanennätys Biisien teossa jos ois 12 biisiä tehnyt kuukaudessa.

• Karaoketähti
        se voinut kirjoitti:

olla maailmanennätys Biisien teossa jos ois 12 biisiä tehnyt kuukaudessa.

Kun kolli on kerta pelkkä karaoketähti niin eipä siltä paljoa voi sillon vaatia.

• loppui?
        Karaoketähti kirjoitti:

Kun kolli on kerta pelkkä karaoketähti niin eipä siltä paljoa voi sillon vaatia.

Kyllä Ari on siihen ihan syytön.

• Hande Pe
        loppui? kirjoitti:

Kyllä Ari on siihen ihan syytön.

Kuka on tehnyt Arille OUR BEAST kappaleen.siinä pläjäys jonka toivois Arin `"vihaajienkin kuulevan.

• Tarot -yhtyeestä
        Hande Pe kirjoitti:

Kuka on tehnyt Arille OUR BEAST kappaleen.siinä pläjäys jonka toivois Arin `"vihaajienkin kuulevan.

on tämän minunkin mielestäni loistavan biisin säveltäjä.

• Hande Pe
        Tarot -yhtyeestä kirjoitti:

on tämän minunkin mielestäni loistavan biisin säveltäjä.

täysin yllättynyt tähän Ari levyn sisältöön.Aivan käsittämättömän hyviä kipaleita .Miten kukaan on "raskinut antaa näin hyviä vetoja toisen laulajan käyttöön " vain tekeekö Ari näistä kappaleista vaan niin hyviä?

• pätäkkää itsekin
        Hande Pe kirjoitti:

täysin yllättynyt tähän Ari levyn sisältöön.Aivan käsittämättömän hyviä kipaleita .Miten kukaan on "raskinut antaa näin hyviä vetoja toisen laulajan käyttöön " vain tekeekö Ari näistä kappaleista vaan niin hyviä?

vaikka tietysti Arin laulusuoritus muistetaan päällimmäisenä. Joku kriitikko on sanonut sävellyksiä keskinkertaisiksi, mutta että Arin laulutaidon ansiosta ne nousevat keskinkertaisen yläpuolelle... Hmm, kriitikot on nyt kiireessä pukanneet arvioita kertakuuleman perusteella, mutta kappaleet tosiaan alkavat avautua ja kuulostaa paremmilta kun kuuntelee useamman kerran.

• lauseen
        pätäkkää itsekin kirjoitti:

vaikka tietysti Arin laulusuoritus muistetaan päällimmäisenä. Joku kriitikko on sanonut sävellyksiä keskinkertaisiksi, mutta että Arin laulutaidon ansiosta ne nousevat keskinkertaisen yläpuolelle... Hmm, kriitikot on nyt kiireessä pukanneet arvioita kertakuuleman perusteella, mutta kappaleet tosiaan alkavat avautua ja kuulostaa paremmilta kun kuuntelee useamman kerran.

allekirjoitan! Mä olin aluksi tosi pettynyt levyyn, paitsi Kirkan biisi oli titenkin mainio. Nyt kun olen useamman kerran kuunnellut noita biisejä, pienissä erissä ja volyymit kaakossa, niin rupee kuulostamaan joka kerran paremmalta. Arin ääneenkin rupeaa tottumaan levyllä, vaikka pidän kyllä enemmän hänen "live" -äänestään. Keikalle on ainakin kerran elämässä päästävä.

• heiku81

satun arvostamaan tulkitsijaa joka tekee myös biisejä.onhan noita karaoke kuninkaita joka paikka täynnä,jotka osaa laulaa muiden biisejä.

• Mirtsukka71

Elviskään ei tehnyt biisejä.Siis hän ei ollut MUUSIKKO,eikös vain?No mikä hän oli...loistava tulkitsija.Eivät kaikki ole luotuja tekemään biisejä vaan tulkitsemaan niitä.Aatteleppa sitä.

• sanottu

Ja vertauskin oli sen verran kova, että luulisi näiden "ei tee omia biisejä"-jankuttavien henkilöiden jo tajuavan, että maailmasta löytyy muusikkoa moneen lähtöön. Toinen on loistava sanoittaja, toinen tulkitsija, joku osaa molemmat yms, mutta nautitaan niistä mitä kukin parhaiten osaa! Ja Ari osaa laulamisen!!

• heiku81

hyvä vertauskuva elvis ja ari.nehän ovatkin kaksi aivan samanlaista.toinen vanha legenda ja toinen uus pyrkyri.

• itsellesi
        heiku81 kirjoitti:

hyvä vertauskuva elvis ja ari.nehän ovatkin kaksi aivan samanlaista.toinen vanha legenda ja toinen uus pyrkyri.

Asian vertauskuva ei henkilöiden!!

• taas sama asia

Siis miksi tätä samaa asiaa jauhetaan aina... Onko kenenkään muun kohdalla jauhettu näin paljon sitä, kun se ei tee omia biisejä. Mulle on ainakin ihan sama kuka biisit tekee, kunhan Ari ne laulaa! Eihän Tarja Turunenkaan ole itse biisejään tehnyt!

Kyse taitaa nyt olla siitä,että joillekkin on jäänyt levy soimaan... Ei osata suhtautua asioihin asioina, ja musiikkiin musiikkina, vaan keskitytään johonkin aivan epäolennaiseen! Onneksi Suomi on täynnä muutoksiin sopeutuvaisia, sillä ilman sitä taitoa tässä maailmassa ei vaan pärjää, on totuttava, että oli asia miten tahansa ollut ennen, niin tänään se voi olla ihan toisin. Jonkin sortin ahdasmielisyyttä osoittaa minulle nämä tällaiset kommentit!

• heiku81

tämäkin idols tähti on vain yksi hiipuva tähti.tulkitsijana hän on erinomainen.hän kuului suosikkeihini idolssissa.

• hiipuva

tähti mielestäni! Varmaan myönnät sen itsekin, että tässä vaiheessa (levy vasta julkaistu ja keikat alkamassa) kommentillesi ei löydy pohjaa! Se tuleeko henkilöstä tähti hioutuu vasta myöhemmin... Itse toivon Arille pitkää uraa, koska itse elää unelmaansa ja itse digaan hänen musiikistaan todella paljon!

• Arista kumminki!

Mutta tämän muusikkojankutuksen johdosta haluaisin nyt tietää, että ketkä ovat vaikka viisi kotimaista laulajasuosikkiasi, jotka täyttävät vaativat kriteerisi? Kiitos jo etukäteen!:)

• jensu85
        Arista kumminki! kirjoitti:

Mutta tämän muusikkojankutuksen johdosta haluaisin nyt tietää, että ketkä ovat vaikka viisi kotimaista laulajasuosikkiasi, jotka täyttävät vaativat kriteerisi? Kiitos jo etukäteen!:)

Ei todellakaan ole harvinaista, ettei laulaja osallistu biisin tekoon. Ei edes "oikeissa hevibändeissä". Yleensä ne kappaleet kuitenkin tehdään bändin sisällä, siis joku/jotkut soittajista. Tuotteeksi lokeroiminen tulee siitä, että joku ulkopuolinen, yhtyeeseen kuulumaton henkilö tekee kappaleet. Tällöinhän itse muusikot käytännössä vain soittavat muiden biisejä, ja sitä ei sillä tavalla koe bändin "omaksi jutuksi".

Ymmärtääkseni Idols -formaattiin kuitenkin kuuluu, että ensinnäkin voittajan on toimittava itsenäisenä artistina, ja toisekseen esitettävä muiden tehtailemia biisejä. Tuosta jälkimmäisestä en ole varma; päättelin sen jostain American Idolin lehtijutusta, jossa näin todettiin, en ole varma onko se vaan käytäntö siellä, vai kuuluuko ihan formaattiin ja tällä tavalla velvoittaisi Suomessakin.

Jutuista on voinut päätellä, että Arin seuraava levy tulee olemaan oikea bändilevy, eikä sitä julkaista minään Ari&the Boysina, vaan siis oikeana bändinä. Tällöin sillä ei ole mitään merkitystä, tekeekö Ari itse sen musiikin vai ei. Ollakseen uskottava yhtye, jonkun on kuitenkin siitä bändistä tehtävä musiikki. Ja koska olen ymmärtänyt, että se lopullinen bändi tulee olemaan tämä Arin tämänhetkinen keikkakokoonpano, ja siellä on kuulemma useampikin biisintekijä joukossa, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Fuel For The Fire taas koostuu sinällään ihan hyvistä biiseistä, mutta niistä kuulee suurimmasta osasta jo pitkälle, kenen tekemiä ne ovat. Se kuulostaa coveroinnilta, eikä itsenäiseltä artistilta. Tämähän oli ihan itsestäänselvästi jo odotettavissa, että aikataulusta johtuen levystä ei vaan voi saada omaperäistä, se oma tyyli löytynee myöhemmin sitten oman bändin kanssa.

• jutustasi
        jensu85 kirjoitti:

Ei todellakaan ole harvinaista, ettei laulaja osallistu biisin tekoon. Ei edes "oikeissa hevibändeissä". Yleensä ne kappaleet kuitenkin tehdään bändin sisällä, siis joku/jotkut soittajista. Tuotteeksi lokeroiminen tulee siitä, että joku ulkopuolinen, yhtyeeseen kuulumaton henkilö tekee kappaleet. Tällöinhän itse muusikot käytännössä vain soittavat muiden biisejä, ja sitä ei sillä tavalla koe bändin "omaksi jutuksi".

Ymmärtääkseni Idols -formaattiin kuitenkin kuuluu, että ensinnäkin voittajan on toimittava itsenäisenä artistina, ja toisekseen esitettävä muiden tehtailemia biisejä. Tuosta jälkimmäisestä en ole varma; päättelin sen jostain American Idolin lehtijutusta, jossa näin todettiin, en ole varma onko se vaan käytäntö siellä, vai kuuluuko ihan formaattiin ja tällä tavalla velvoittaisi Suomessakin.

Jutuista on voinut päätellä, että Arin seuraava levy tulee olemaan oikea bändilevy, eikä sitä julkaista minään Ari&the Boysina, vaan siis oikeana bändinä. Tällöin sillä ei ole mitään merkitystä, tekeekö Ari itse sen musiikin vai ei. Ollakseen uskottava yhtye, jonkun on kuitenkin siitä bändistä tehtävä musiikki. Ja koska olen ymmärtänyt, että se lopullinen bändi tulee olemaan tämä Arin tämänhetkinen keikkakokoonpano, ja siellä on kuulemma useampikin biisintekijä joukossa, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Fuel For The Fire taas koostuu sinällään ihan hyvistä biiseistä, mutta niistä kuulee suurimmasta osasta jo pitkälle, kenen tekemiä ne ovat. Se kuulostaa coveroinnilta, eikä itsenäiseltä artistilta. Tämähän oli ihan itsestäänselvästi jo odotettavissa, että aikataulusta johtuen levystä ei vaan voi saada omaperäistä, se oma tyyli löytynee myöhemmin sitten oman bändin kanssa.

Laitan sen korvan taakse (ohops, lerpahti...), oli painavaa asiaa ja varmaan monille mollaajille opiksi ja ojennukseksi, että kannattaa vielä odottaa niitten kielenkantimiensa kanssa sitä seuraavaa levyä =)

• Epämusikaalinen

Vastakohtainen esimerkki on Juice Leskinen, joka kyllä väsäsi loistavia biisejä ja merkityksellisiä sanoituksia, mutta lauluääni oli vähän niin ja näin.

Ari on itse sanonut, ettei hän ole mikään biisintekijä (ainakaan vielä). Miksei hän silti saisi levyttää jo ja laulella muiden biisejä? Ehkä se omakin runo- ja sävellyssuoni alkaa joskus sykkiä. Ari täyttää vasta 23, sehän ei ole ikä eikä mikään!

Kuten täällä on aiemmin jo todettu, niin eihän esim. Tarja Turunenkaan niitä Nightwishin veisuja väsännyt, mutta lauloi kuitenkin. Käsittääkseni Tarja ei edes ole mikään hevifani, joten sinänsä outoa, että hän silti lauloi täysin uskottavasti raskaamman musiikin bändissä.

• Miks pitäis?

Kukin tekee mitä osaa parhaiten. Bändissä se ei ees haittaa. Kyllä niitä biisintekijöitä löytyy. Hyvät vokalistit on taas kortilla.

• aikaisemmin...

en ole törmännyt tälläiseen valitukseen, ettei artisti tee itse biisejään...Syy taitaa olla yksinkertaisesti se, että Ari on niin mahtava laulaja ja tyyppi. Pitää kaivamalla etsiä jotain negatiivista kommentoitavaa. Onkohan tälläistä muualla kun Suomessa, täällä kateellisuuden tyyssijassa? Luulempa, ettei esim. Elviksestä koskaan maailmalla ole valitettu siitä, ettei hän itse kappaleitaan tehnyt. Muuten, Badding teki Elvikselle Valot-biisin (Lights), muttei Elvarin manageri edes toimittanut sitä perille.

• tässähän
        aikaisemmin... kirjoitti:

en ole törmännyt tälläiseen valitukseen, ettei artisti tee itse biisejään...Syy taitaa olla yksinkertaisesti se, että Ari on niin mahtava laulaja ja tyyppi. Pitää kaivamalla etsiä jotain negatiivista kommentoitavaa. Onkohan tälläistä muualla kun Suomessa, täällä kateellisuuden tyyssijassa? Luulempa, ettei esim. Elviksestä koskaan maailmalla ole valitettu siitä, ettei hän itse kappaleitaan tehnyt. Muuten, Badding teki Elvikselle Valot-biisin (Lights), muttei Elvarin manageri edes toimittanut sitä perille.

on kyse siitä kun Rock ja metalli musiikki on niin erillaista kuin muu. Sun täytyy tuoda siihen musiikkin omaa. Sua arvostetaan enemmän. Elikkä sä et ole silloin "iskelmähevari" Arinkaan ei tarvitse tehdä biisejän itse jos on jonkin bändin jäsenenä. Sieltä bändistä joku muu voi tehdä ne biisit ja Ari laulaa. Silloin se musiikki on sen bändin musiikkia. Ne tekee tavallaan yhdessä tekemässä sitä levyä.

• nii-inn
        tässähän kirjoitti:

on kyse siitä kun Rock ja metalli musiikki on niin erillaista kuin muu. Sun täytyy tuoda siihen musiikkin omaa. Sua arvostetaan enemmän. Elikkä sä et ole silloin "iskelmähevari" Arinkaan ei tarvitse tehdä biisejän itse jos on jonkin bändin jäsenenä. Sieltä bändistä joku muu voi tehdä ne biisit ja Ari laulaa. Silloin se musiikki on sen bändin musiikkia. Ne tekee tavallaan yhdessä tekemässä sitä levyä.

Totta joka sana. Ari kyllä tietää hevarina ton faktan ihan itsekin. Kaipa se lähti tohon kisaankin ekaks ihan piloillaan, mutta sitten päätti voittaa sen, kun aloittanutkin "maineensa pilaamisen".

No onpahan jätkä saanut ainakin helvetisti huomiota, ja jos tosiaan liittyy tohon keikkabändiinsä tai kasaa itelleen taitavan porukan bändikseen, niin kukaan välitä muistaa enää idolstaustaa. Voi kyllä osa nykyisistä faneistakin karista matkalla.

• haha

ja silti hänet muistetaan aina ja ikuisesti. Olisi epäreilua jos Ari olisi sen äänen lisäksi saanut vielä jotain muita lahjoja, se ääni on niin suuri lahja.

• suhteelisuudentaju

ak ja elvis. mieti mitä kirjoitat.

• ei henkilöistä
        suhteelisuudentaju kirjoitti:

ak ja elvis. mieti mitä kirjoitat.

Samantapaiset kommentit on ollu jo tossa vähän ylempänä ketjussa. Dejavu.

• Miasha

Kuinkahan moni näistä maailmankuuluista laulajistakaan tekee itse biisinsä..? En usko että ainakaan Robbie Williams, Britney Spears, Christina Aquilera.. Ei tietääkseni edes Elvis tehnyt itse omia biisejään?

Eikä sitäpaitsi Arilla ole varmasti ollut mitenkään aikaa tehdä itse biisejä, kun levy piti tehdä niin nopeasti. Levy-yhtiön syytä kaikki :D

• sä et

ymmärrä tai sitten sä dissailet ja pahasti. Nämä kyseiset henkilöt tekevät poppipaskaa. siellä se on ok. Metalli musiikissa se ei ole ok, että joku toinen tekee ne biisit ja sä vaan laulat. Se ei ole kovinkaan uskottavaa.

• OMA TAHTO?

EIKÖ NYKYAJAN LAULAJILLA OLE MINKÄÄNLAISTA OMAA TAHTOA? KONTATAAN LEVYYHTIÖITTEN POMOJEN EDESSÄ VAAN. OIKEATA "ÄIJÄMEININKIÄ". VOI VOI ETTÄ SÄÄLITTÄÄ.

• sitä topikkia...
        OMA TAHTO? kirjoitti:

EIKÖ NYKYAJAN LAULAJILLA OLE MINKÄÄNLAISTA OMAA TAHTOA? KONTATAAN LEVYYHTIÖITTEN POMOJEN EDESSÄ VAAN. OIKEATA "ÄIJÄMEININKIÄ". VOI VOI ETTÄ SÄÄLITTÄÄ.

Miten tänne aina eksyy nämä Britney, Aquilera, Elvis yms yms vertailut, kun kyse on aivan eri asioista? Britney nyt ei ole kovin uskottava popparinakaan, eli jätetään se huomiotta... Elviskään ei olisi uskottava, jos tekisi/olisi tehnyt heviä.

Metalli on vaan genrenä aina ollut ns. itselle tekemistä, omalähtöistä diggailua. Onhan se tietysti uskottavampaa laulaa Marco Hietalan ja Tony Kakon jämäbiisejä kuin vaikka Risto "Nylon Beat" Asikaisen särökitaralla vahvistettua poppia, mutta pohjimmiltaan periaate on sama; itsenäinen heviartisti esittää ulkopuolisen tekemää materiaalia. Silloin se ei ole se metallin peräänkuuluttama "oma juttu".

Joku aiemmin sanoikin, että Ari aivan varmasti tietää tämän, enkä usko, että hän tämän debyytin jälkeen enää lähteekään tekemään heviä poppikaavalla. Nyt se on vaan olosuhteiden pakko.

• karsina
        sitä topikkia... kirjoitti:

Miten tänne aina eksyy nämä Britney, Aquilera, Elvis yms yms vertailut, kun kyse on aivan eri asioista? Britney nyt ei ole kovin uskottava popparinakaan, eli jätetään se huomiotta... Elviskään ei olisi uskottava, jos tekisi/olisi tehnyt heviä.

Metalli on vaan genrenä aina ollut ns. itselle tekemistä, omalähtöistä diggailua. Onhan se tietysti uskottavampaa laulaa Marco Hietalan ja Tony Kakon jämäbiisejä kuin vaikka Risto "Nylon Beat" Asikaisen särökitaralla vahvistettua poppia, mutta pohjimmiltaan periaate on sama; itsenäinen heviartisti esittää ulkopuolisen tekemää materiaalia. Silloin se ei ole se metallin peräänkuuluttama "oma juttu".

Joku aiemmin sanoikin, että Ari aivan varmasti tietää tämän, enkä usko, että hän tämän debyytin jälkeen enää lähteekään tekemään heviä poppikaavalla. Nyt se on vaan olosuhteiden pakko.

Piiri pieni pyörii, kuppikunnat siinä hyörii. Mää en leiki sun kaa, kun sulla on erivärinen pipo.

• nimenomaan
        sitä topikkia... kirjoitti:

Jaa että Arin olisi itse pitänyt vääntää 12 hevibiisiä kuukaudessa. Vaikka Arilta olisi löytynyt pöytälaatikosta sata biisin raakiletta, olisiko levy-yhtiö ollut edes valmis käyttämään niitä. Viime vuoden ilkkaheikkifloppi on liian tuoreessa muistissa. Parempi pelata varman päälle ja hankkia kunnon levyntekijät. Ja helvetin hyvin siinä onnistuivat.

Arihan on näillä näkymin jatkamassa nykyisen keikkabändinsä kanssa ja noista jätkistä löytyy biisintekijöitä. Poistuu sitten tämäkin "uskottavuusongelma".

• omasta tahdosta
        OMA TAHTO? kirjoitti:

puhutaan. Epälen kyllä vahvasti, että Arilta löytyy sitä vaikka muille jakaa. Ari sanoi jossain haastiksessa, jos hän ei saa tehdä hevi levyä, "niin minä en laula. Te saatte sulkee mut sinne koppiin, mutta laulamaan ette saa" Elikkä minusta Ari ei ole kontannut levy-yhtiölle yhtään. Sai kuitenkin vaikkuttaa kaikkeen, biisien valinnoista lähtien.

• Se selventää

tilannetta kummasti.

• cccccccccccccc

eipä tee moni muukaan: Nylon Beat, Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Katri Ylander, Anna Eriksson jne jne Suomi on täynnä artisteja jotka eivät tee itse biisejään ja ovat silti menestyneitä.... ap taitaa oll aika idiootti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe