kaikki tavarat hävii, just kun niitä tarttis!!!Mikä se KUMMA oikeen on???Kuka tietää??Talonki vara_avaimet hävis!!
Mihin KUMMAAN,,,,
9
402
Vastaukset
- joku muu
joka hävittelee niitä Sinun tavaroita. Se tekee
aina kaikkea mitä muut eivät tekisi. - outzak
tavarat missään kummassa oo... Ne on Jemmassa!!
Mä ainakin laitan aina kaikki kamat jemmaan, mut en sit koskaan enää löydä niitä....
Se Jemma on musta aukko.....- wenkula
se jemma oo Jemina, tunnen pari Jeminaa???
- outzak
wenkula kirjoitti:
se jemma oo Jemina, tunnen pari Jeminaa???
Jemma on vähän sama, ku kotkalaisten jonne...
Kotkalaisten tavarat on aina jonnessa ja meijän savolaisten tavarat on jemmassa....::))
Sitähän mä en toki tiiä, vaik sun tavara oliskin jeminassa.......;)
sori mussu, mähän sanoin ottaneeni ne avaimet *suukottaa* sinä ja sun muistis ;)
Jemmassa ne oli siis... :u- wenkula
*kaivaa avaimet sun taskusta* Sainpas!!!Suukonki lisäks!!
wenkula kirjoitti:
*kaivaa avaimet sun taskusta* Sainpas!!!Suukonki lisäks!!
siis eikö omalla vaimollasi saa olla avaimia? *suukko*
- wenkula
jef kirjoitti:
siis eikö omalla vaimollasi saa olla avaimia? *suukko*
mut pitää mullakin olla,,,*halaa*ja sieppaa avaimet!!
wenkula kirjoitti:
mut pitää mullakin olla,,,*halaa*ja sieppaa avaimet!!
oli vara-avaimet... eli mun avaimet *sieppaa takaisin*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592