noloin "iso hätä"

ei wc paperii

kertokaas noloimmat tilanteet ku on iskeny ns "isompi wc hätä" koulussa, armeijas, ravintolas tai jossain yleisellä paikalla?

6

6193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko Sienipyörykkä

      Taisi olla 1984 Joensuu-Ikaalinen välillä junassa kun istuin pyöräilyshortseissani penkillä ja äkkiä mahaa kouraisi.
      Pyöräilyshortsien lahkeista suihkusi ripulipaskaa vastapäätä istuneen kauniin naisen syliin. Hajukin oli niin ällöttävä että oksensin typyn miehustalle. nousin ylös päästäkseni vessaan ja samalla liukastuin ripulipaskan ja oksennuksen sekaiseen lätäkköön ja liuin pitkin junanvaunun lattiaa jättäen jälkeeni ruskean ripulipaskaoksennus vanan. Vähän posket punotti loppumatkan ajan.

      • mulla kans

        oli kauhee hätä!!!
        onneksi olin kotona ja vessa lähellä
        se oli ihan kuheeta


      • gokule

        aika paha


      • kiki.

        mie käytin sitä ripulopiaskaa liukuriratana norjanlaissilla pjöörlinggisjöörtseillä liuku hyvin,kondomidööri kajahti tämä ei oo makaamo, turpaa kii tai putkaa säikähin ja ripuloin lisää ripulopiut ja kondomidööri liukuroi kansa pitki junanvaunua.posket punotti.


      • kiki.
        kiki. kirjoitti:

        mie käytin sitä ripulopiaskaa liukuriratana norjanlaissilla pjöörlinggisjöörtseillä liuku hyvin,kondomidööri kajahti tämä ei oo makaamo, turpaa kii tai putkaa säikähin ja ripuloin lisää ripulopiut ja kondomidööri liukuroi kansa pitki junanvaunua.posket punotti.

        svante nappi kuva ku liukastuin siihe ripulopiuhhu, norjanlaisset pjöörlingisjörtsit lens jalasta..

        http://bayimg.com/GaABeAaBn


    • klopppi

      se vasta kamalaa on ku tulee hirvee paska hätä kotona ja vessa on varattu... tai et tulee bussis hätä ja matka kestää viel jonki aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe