Kuinka nopeasti antibiootti auttaa?

--tyttö--

Olen menossa huomenna terveyskeskukseen lääkäriin hakemaan antibioottikuuria leukapaiseisiini ja muutamaan naaman paiseeseen, koska haluan saada tämän paisekierteeni loppumaan, koska Brevoxyl ja Widmerin pesugeeli kyllä ehkäisevät uusien näppyjen syntyä, mutta haluan paiseeni pois. Haluan siis antibiootista tuen kotihoitooni. Tämä on eka kertani, kun syön antibioottia akneen. Kauan kestää, että ihossa alkaa näkymään paranemisen merkkejä? Entä kauan kestää, että iho on jo hyvä? Tiedän, että paiseet saattavat palata kuurin jälkeen, mutta Brevoxyl on kyllä todella toimiva minulla.

Kiitos!

7

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfkljslj

      niin mitä noi aineet on, mitä käytät? ja mistä niitä saa? ei kai ne kuivata ja onko oikeesti tehokkaita?
      mäkin oon menossa tässä kuussa terveyskeskukseen ja varmaan ne antibiootit sieltä matkaan lähtee niin niitten lisäks ois kiva tietää et mitä muuta voi kotona tohon ihoon käyttää. jos viittit vastata niin ois mukava :)

      • --tyttö--

        ...eli tuota Brevoxyliä saa ihan apteekista ilman reseptiä. Kuivattaa ihoa kyllä ja saa ihon hilseilemään hiukan (loppuu kun on käyttänyt jonkin aikaa), koska teho perustuu nopeampaan ihon uusiutumiseen ja se estää tosi tehokkaasti uusien finnien ilmestymistä. Ei heti, mutta kolmen viikon päästä näkyy jo tuloksia. Mulla se ei nyt vielä ole kerennyt oikein auttaa, koska aloitin Brevoxylin käytön uudestaan viikko sitten...viime kesänä käytin viimeks ja siskoni ihmetteli hyvää, tasaista ihoani. Widmerin pesugeeliä saa myös apteekista ilman reseptiä. Virallinen nimi Lois Widmer Wash Gel. Siinä on antiseptisiä aineita, jotka poistaa tulehdusta, niin kuin Brevoxylissäkin. Sain vinkin noihin kahteen tuotteeseen veljeltäni, joka myös on aikoinaan kamppaillut paiseita vastaan ja se sai aknensa katoamaan noilla. Antibioottia sekin söi niin sanotun kotihoidon tukena. Toivon todella, että saan tuon antibiootin kanssa näppyläni kokonaan pois.


      • naakka3
        --tyttö-- kirjoitti:

        ...eli tuota Brevoxyliä saa ihan apteekista ilman reseptiä. Kuivattaa ihoa kyllä ja saa ihon hilseilemään hiukan (loppuu kun on käyttänyt jonkin aikaa), koska teho perustuu nopeampaan ihon uusiutumiseen ja se estää tosi tehokkaasti uusien finnien ilmestymistä. Ei heti, mutta kolmen viikon päästä näkyy jo tuloksia. Mulla se ei nyt vielä ole kerennyt oikein auttaa, koska aloitin Brevoxylin käytön uudestaan viikko sitten...viime kesänä käytin viimeks ja siskoni ihmetteli hyvää, tasaista ihoani. Widmerin pesugeeliä saa myös apteekista ilman reseptiä. Virallinen nimi Lois Widmer Wash Gel. Siinä on antiseptisiä aineita, jotka poistaa tulehdusta, niin kuin Brevoxylissäkin. Sain vinkin noihin kahteen tuotteeseen veljeltäni, joka myös on aikoinaan kamppaillut paiseita vastaan ja se sai aknensa katoamaan noilla. Antibioottia sekin söi niin sanotun kotihoidon tukena. Toivon todella, että saan tuon antibiootin kanssa näppyläni kokonaan pois.

        Varmaan riippuu vähän merkistä, mutta itse söin Tetralysal-nimistä antibioottia kolmisen kuukautta ennen kun alkoi tehota. Sitten muutaman kuuakuden päästä iho olikin taas rasvoittuva ja näppylöitä tuli aika samalla tavalla kuin ennenkin.

        Siis onko tuo Brevoxyl ihan voidetta, eli ei mitään pesuainetta..? Millainen iho sulla muuten on? Mietin vaan toimisiko tuo Brevoxyl mullakin kun pahoja paiseita ei enää ole tullut *koputtaa puuta* vähään aikaan, mutta noita pieniä finnejä kylläkin.


      • --tyttö--
        naakka3 kirjoitti:

        Varmaan riippuu vähän merkistä, mutta itse söin Tetralysal-nimistä antibioottia kolmisen kuukautta ennen kun alkoi tehota. Sitten muutaman kuuakuden päästä iho olikin taas rasvoittuva ja näppylöitä tuli aika samalla tavalla kuin ennenkin.

        Siis onko tuo Brevoxyl ihan voidetta, eli ei mitään pesuainetta..? Millainen iho sulla muuten on? Mietin vaan toimisiko tuo Brevoxyl mullakin kun pahoja paiseita ei enää ole tullut *koputtaa puuta* vähään aikaan, mutta noita pieniä finnejä kylläkin.

        ...on siis ihan voidetta. Se kuorii samalla hellästi. Itse pidän sitä aina öisin. Veljeni kanssa ollaan todettu, että on paras aknevoide, mitä saa. Veljeni sanoi, että edes antibiootin kanssa saatavat voiteet (joita saa vain reseptin kanssa) eivät ole yhtä hyviä, kuin Brevoxyl. Jos kiinnostaa, voit käydä osoitteessa: www.brevoxyl.fi
        Mulla toimii myös pikkunäppyihin.
        Sanonj kyllä, että on kokeilemisen arvoinen tuote! :)

        Mun iho on vaikemmasta päästä oleva, eli alta rasvainen ja pintakuiva. Kiiltelee usein rasvasta, mutta silti pesun jälkeen kiristää. Tää on vissiin joku sukuvika. :/


      • --tyttö--
        --tyttö-- kirjoitti:

        ...on siis ihan voidetta. Se kuorii samalla hellästi. Itse pidän sitä aina öisin. Veljeni kanssa ollaan todettu, että on paras aknevoide, mitä saa. Veljeni sanoi, että edes antibiootin kanssa saatavat voiteet (joita saa vain reseptin kanssa) eivät ole yhtä hyviä, kuin Brevoxyl. Jos kiinnostaa, voit käydä osoitteessa: www.brevoxyl.fi
        Mulla toimii myös pikkunäppyihin.
        Sanonj kyllä, että on kokeilemisen arvoinen tuote! :)

        Mun iho on vaikemmasta päästä oleva, eli alta rasvainen ja pintakuiva. Kiiltelee usein rasvasta, mutta silti pesun jälkeen kiristää. Tää on vissiin joku sukuvika. :/

        http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html

        Muistin, että tolla www.brevoxyl.fi:llä pääsi sivuille, mutta muistin väärin.


      • naakka3
        --tyttö-- kirjoitti:

        http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html

        Muistin, että tolla www.brevoxyl.fi:llä pääsi sivuille, mutta muistin väärin.

        Joo eli Brevoxyl on nyt ostettu ja laitoin äsken kokeiluksi nenään ja leukaan. Ei tunnu ainakaan vielä pahalta iholla, katsotaan nyt miten tehoaa. :)

        Niin ja noista antibiooteista, sillon kun mulla rupes iho taas huononemaan nostettiin vaan annostusta ja kyllä se sitten siitä taas vähän parani. Mutta sitten kun tuli kesä ja aurinkoiset säät niin piti noista antibiooteista luopua. Ja kun iho oli vielä siinä kunnossa että halusin siihen vielä apua niin vaihdoin sitten roaan.


      • Anonyymi
        naakka3 kirjoitti:

        Joo eli Brevoxyl on nyt ostettu ja laitoin äsken kokeiluksi nenään ja leukaan. Ei tunnu ainakaan vielä pahalta iholla, katsotaan nyt miten tehoaa. :)

        Niin ja noista antibiooteista, sillon kun mulla rupes iho taas huononemaan nostettiin vaan annostusta ja kyllä se sitten siitä taas vähän parani. Mutta sitten kun tuli kesä ja aurinkoiset säät niin piti noista antibiooteista luopua. Ja kun iho oli vielä siinä kunnossa että halusin siihen vielä apua niin vaihdoin sitten roaan.

        Ruokavalio auttaa vaihtaa kasvisruokaan poistaa rasvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe