Ari koivunen

arin levy

latasin sen levyn just!kauheeta paskaa!ei jaksanu yhestäkään biisistä puoliakaan kuunnella!

12

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossi

      sivulta ei ole lataaminen onnistunut viikonlopun aikana

      • ...........

        mistä ihmeen sivulta?emulella just hain!


    • sulla

      paska musiikkimaku.

      Levy on ihan timantti, just kuuntelen, ei vois enää paremmin tykittää!

      \,,/

    • vahingoniloinen!

      kikkelis kokkelis mitäs latasit!!

    • täyttä skeidaa

      Lässähtänyt jätkä koko runkku.

      • hahahahhahhhh....

        mutta ketä kiinnostaa, sori


    • Minusta se on erittäin hyvä levy.

      • arvosteluja

        ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.


      • puhut
        arvosteluja kirjoitti:

        ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.

        en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!


      • menoa idolsin
        puhut kirjoitti:

        en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!

        aikaan, mutta se oli vielä jotenkin ymmärrettävää. Vähän samanlaista kun vaalitaistelut jenkeissä.

        Luulin että homma rauhoittuu kun skaba loppuu, mutta mitä vielä. Ihmeellistä katkeruutta ihmisillä voittajaa kohtaan? Ei ihan tervettä, tosin välillä kyllä ällöttää toi liiallinen Arihehkutuskin, tai pikemmin ihqutus tuolla Arin palstalla.

        Jokaikinen Ariin liittyvä tapaus ja pienikin lausahdus tai Arin hymy, väsymys ym ym aivan triviaali seikka saa ikioman ketjunsa. No kaipa porukat kohta rauhotuu, kun pääsevät kesälaitumille..


      • hevityde
        arvosteluja kirjoitti:

        ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.

        muutenki arin levy on iha sika hyvä


    • Rakastaa_aria

      KUULE. ITSE OSTIN ARIN LEVYN SILLON KU SE JULKASTIIN! Älä marise. EI OLE PAKKO KUUNNELLA JOS SE SINUSTA ON PASKAA MUSAA. Ei tarvi haukkua Mitäs latasit jos et ees pidä arista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe