Ari koivunen

arin levy

latasin sen levyn just!kauheeta paskaa!ei jaksanu yhestäkään biisistä puoliakaan kuunnella!

12

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossi

sivulta ei ole lataaminen onnistunut viikonlopun aikana

• ...........

mistä ihmeen sivulta?emulella just hain!

• sulla

paska musiikkimaku.

Levy on ihan timantti, just kuuntelen, ei vois enää paremmin tykittää!

\,,/

• vahingoniloinen!

kikkelis kokkelis mitäs latasit!!

• täyttä skeidaa

Lässähtänyt jätkä koko runkku.

• hahahahhahhhh....

mutta ketä kiinnostaa, sori

• Minusta se on erittäin hyvä levy.

• arvosteluja

ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.

• puhut
        arvosteluja kirjoitti:

ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.

en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!

• menoa idolsin
        puhut kirjoitti:

en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!

aikaan, mutta se oli vielä jotenkin ymmärrettävää. Vähän samanlaista kun vaalitaistelut jenkeissä.

Luulin että homma rauhoittuu kun skaba loppuu, mutta mitä vielä. Ihmeellistä katkeruutta ihmisillä voittajaa kohtaan? Ei ihan tervettä, tosin välillä kyllä ällöttää toi liiallinen Arihehkutuskin, tai pikemmin ihqutus tuolla Arin palstalla.

Jokaikinen Ariin liittyvä tapaus ja pienikin lausahdus tai Arin hymy, väsymys ym ym aivan triviaali seikka saa ikioman ketjunsa. No kaipa porukat kohta rauhotuu, kun pääsevät kesälaitumille..

• hevityde
        arvosteluja kirjoitti:

muutenki arin levy on iha sika hyvä

• Rakastaa_aria

KUULE. ITSE OSTIN ARIN LEVYN SILLON KU SE JULKASTIIN! Älä marise. EI OLE PAKKO KUUNNELLA JOS SE SINUSTA ON PASKAA MUSAA. Ei tarvi haukkua Mitäs latasit jos et ees pidä arista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe