latasin sen levyn just!kauheeta paskaa!ei jaksanu yhestäkään biisistä puoliakaan kuunnella!
Ari koivunen
12
1324
Vastaukset
- jossi
sivulta ei ole lataaminen onnistunut viikonlopun aikana
- ...........
mistä ihmeen sivulta?emulella just hain!
- sulla
paska musiikkimaku.
Levy on ihan timantti, just kuuntelen, ei vois enää paremmin tykittää!
\,,/ - vahingoniloinen!
kikkelis kokkelis mitäs latasit!!
- täyttä skeidaa
Lässähtänyt jätkä koko runkku.
- hahahahhahhhh....
mutta ketä kiinnostaa, sori
Minusta se on erittäin hyvä levy.
- arvosteluja
ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.
- puhut
arvosteluja kirjoitti:
ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.
en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!
- menoa idolsin
puhut kirjoitti:
en ymmärrä, miksi tämän vuotinen idols on mennyt tämmöiseksi haukkumiseksi esittäjien välillä. Koko poppoo on hyvää pataa keskenään ja kannustaa toisiaan, niin mitä me täällä palstalla tehdään. Oltas ilosia menestyksestä, sen ne todella ansaitsevat! Jos ei tykkää, niin ei tykkää, kritiikki on hyvästä, mutta herjaaminen ei ole suotavaa!!
aikaan, mutta se oli vielä jotenkin ymmärrettävää. Vähän samanlaista kun vaalitaistelut jenkeissä.
Luulin että homma rauhoittuu kun skaba loppuu, mutta mitä vielä. Ihmeellistä katkeruutta ihmisillä voittajaa kohtaan? Ei ihan tervettä, tosin välillä kyllä ällöttää toi liiallinen Arihehkutuskin, tai pikemmin ihqutus tuolla Arin palstalla.
Jokaikinen Ariin liittyvä tapaus ja pienikin lausahdus tai Arin hymy, väsymys ym ym aivan triviaali seikka saa ikioman ketjunsa. No kaipa porukat kohta rauhotuu, kun pääsevät kesälaitumille.. - hevityde
arvosteluja kirjoitti:
ja on myynyt reilusti yli kultalevyrajan. Makuja on tietysti monia, mutta jos ei tykkää tyylistä niin miksei keskittyisi niihin omiin suosikkeihinsa sen sijaan että kuleksii rienaamassa muita.
muutenki arin levy on iha sika hyvä
- Rakastaa_aria
KUULE. ITSE OSTIN ARIN LEVYN SILLON KU SE JULKASTIIN! Älä marise. EI OLE PAKKO KUUNNELLA JOS SE SINUSTA ON PASKAA MUSAA. Ei tarvi haukkua Mitäs latasit jos et ees pidä arista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504