Stadin kundi on tässä pohtinut, josko ottaisi anaalikorun et sillei hei! Kyse on siis periaatteessa lävistyksestä. Joskus Tepi pohti, josko ottaisi ns. prinssi Albertin eli penislävistyksen, mutta tämä anaalikoru vaikuttaa huomattavasti paremmalta idealta et sillei hei!
Anaalikoru Wikipediassa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_jewelry
POHDINNASSA ANAALIKORU
10
3652
Vastaukset
- hannu hoo
ei millään hyvällä mutta se lienee jokseenkin epäkäytännöllinen ratkaisu
- anaali tykkäävä
pop ie muuta ku koruja v....u se se kymymysymysys meni ohi
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Mä aattelin ottaa korun umpisuoleen, eihän sitä sieltäkään kukaan näe... vai meinaatko ruveta vilautteleen persettäs sen korun takia?
- tappina
eli anaalikoru ei ole lävistys, vaan esim. anaalitappi jossa ulkopuolelle jäävässä osassa on korukivi. esim. http://www.extremerestraints.com/extreme-anal-jewelry_257.html
- ei mulle kiitos.
No ehkä homot saa jotain kiksiä tommosesta...en tiiä...;)
LOL LOL LOL - Pylly.
Kannattaa miettiä tarkasti minkälaisen korun laittaa. Piikit ja terävät reunat saattavat ruhjoa miesystäväsi kullia pahemman kerran.
- Psykopatologia
Nythän tässä tehdään tiedettä! - Oletko, Pylly, oikein alan ammattilaisia? Oxfordista? MITistä?
v a g i n a .d e n t a t a
(lat. vagina tuppi, dentata hammastettu), fantasia penistä hampailla raatelevasta naisen sukuelimestä. Käsitteen esitti itäv. psykoanalyytikko Otto Rank (1884–1939) kirjassaan "Das Trauma der Geburt und seine Bedeutung für die Psychoanalyse" (1924). Vastaava naisten fantasia, penis dentata, on ilmeisesti harvinaisempi.
- anaalikoru
otin sellaisen ulkomaanreissulla Amsterdamissa. Se on tyypiltään anuksen ympärillä oleva rengas, joka muotoilee ulosteet pinnaltaan näteiksi pökäleiksi, kuin jokin pursotin.
- tyhmien kysyjä
Kaikkea sitä onkin olemassa! Kivahan se on, että voi kukin koristautua toivomallaan tavalla. Enpä olisi itse keksinyt mitään tuollaista kaivata. Mutta eikös se ole vähän hankala -tuollainen tappi tai rinkula? Miten toimii käytännössä? Pidetäänkö sellaista jatkuvasti vai vaan "erityistilanteissa"?
tyhmien kysyjä kirjoitti:
Kaikkea sitä onkin olemassa! Kivahan se on, että voi kukin koristautua toivomallaan tavalla. Enpä olisi itse keksinyt mitään tuollaista kaivata. Mutta eikös se ole vähän hankala -tuollainen tappi tai rinkula? Miten toimii käytännössä? Pidetäänkö sellaista jatkuvasti vai vaan "erityistilanteissa"?
Poikkeiksina kertausharjoitukset ja Stadin lätkäderbyt et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381634Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171