ja kaikki hyvin.
Kello on 23.00
8
346
Vastaukset
- mintsu.AGENTS
Juuh kaikki hyvin ok heheh.
ja valtakunnnassa (jonka unohdin äsken mainita) kaikki hyvin.
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.- kukkkkkuu
AnaLyyzi kirjoitti:
ja valtakunnnassa (jonka unohdin äsken mainita) kaikki hyvin.
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.miks et näkisi? totta kai sä näät!
- sivullasi
AnaLyyzi kirjoitti:
ja valtakunnnassa (jonka unohdin äsken mainita) kaikki hyvin.
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.kerrot, että puhut paljon palturia; toivottavasti tuo ylläoleva viestisi on nyt juuri sitä...
sivullasi kirjoitti:
kerrot, että puhut paljon palturia; toivottavasti tuo ylläoleva viestisi on nyt juuri sitä...
sniiff..... koska aion mennä nukkumaan ennen auringon nousua.
- ...onneksi siis
AnaLyyzi kirjoitti:
sniiff..... koska aion mennä nukkumaan ennen auringon nousua.
oli palturia; säikäytit jo koko huuhaan, tuhma!!!
...onneksi siis kirjoitti:
oli palturia; säikäytit jo koko huuhaan, tuhma!!!
tosissanne ottakaa.
Paitsi tämän, että löin varpaani niin p....leesti pöydän jalkaan just äsken, ett unohdin huutaa 23.30.
Ja lisäks aloin harjoitelle just oppimaani linkitystä.
Saattaap sittenki mennä huomisen puolelle nää näpyttelyt vaiks varvas sattuuki.AnaLyyzi kirjoitti:
tosissanne ottakaa.
Paitsi tämän, että löin varpaani niin p....leesti pöydän jalkaan just äsken, ett unohdin huutaa 23.30.
Ja lisäks aloin harjoitelle just oppimaani linkitystä.
Saattaap sittenki mennä huomisen puolelle nää näpyttelyt vaiks varvas sattuuki.ja kaikki hyvin. Ana häipyy unille.
Hyv´yätä kaikki huuhistit. Nähdään taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
