Koitappa lisätä kuva tai kirjoittaa juttu wikipediaan!
- Saat varmasti miljoona ja yksi huomautusta, muistutusta ja varoitusta kaiken maailman puuttuvista tiedoista ja väärin lisätyistä teksteistä! (lisäysohjeet vaikeaselkoiset joten uudelle käyttäjälle todennäköistä))
Koitappa sitten korjata nämä virheet!
- Tulet saamaan samat ylläpidon jo etukäteen kirjoittamat varoitukset näytöllesi.
Kysyppy neuvoa!
- Saat etukäteen kirjoitetun standardivastauksen joka sisältää uhkauksen kuvien, tekstin ja käyttäjäoikeuksiesi poistamisesta ja ei sisällä mitään hyödyllisiä neuvoja!
Mene huomautuksen laittaneen ylläpitäjän omalle sivulle ja kysy neuvoa!
- Käyttöoikeutesi poistetaan koska olet lisännyt "asiallisen" ylläpitäjän omalle sivulle negatiiviseksi tulkittavan viestin (mukamas) ilman syytä.
(viestejä ei voi itse poistaa joten ne jäävät näkyviin kaikkien luettavaksi)
Wikipedia! Pelkkää huijausta ja kyykyttämistä!
-Analyysi-
2
988
Vastaukset
- tuttu tapaus
Järjestelmä rakennettu kuin pikkulasten hiekkalaatikkoleikkien säännöt konsanaan.
Ylläpito oikeuksilla varustetut muutamat "nörtit", saavat hyvin pitkälti itse määritellä kenet he haluavat sivuille ja kenenkä kanssa he eivät missään nimessä halua "leikkiä"! - Wikipedisti
Varoitukset tulevat automaattisesti, koska häirikköjä esiintyy. Ei niitä tehdä asiallisia ihmisiä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811