Kävin Radissonin Night-yökerhossa pari viikkoa sitten ja siellä oli tarjouksessa aivan ihana drinksu hintaan 3,50 eur. Siihen tuli muistaakseni karpalomehua ja russian wateria sekä jotain viinaa, mutta mitä!? Voisiko joku ystävällisesti kertoa mikä se on voinut olla, jos on tietoa.
Paukku oli tosi hyvää, sellaista makeaa mutta ei äklöä. Olisi juhlat tulossa viikonloppuna johon haluaisin sitä tehdä.
Mikä drinkki: karpalomehua & russiania
Trinksuilija
3
2575
Vastaukset
- drinkalone
Cosmopolitanissa ei kylläkään ole Russiania. 3cl vodkaa, 1cl appelsiinilikööriä (esim Cointreau), limetin puolikkaan mehu ja lasi täyteen karpalomehua.
- tekila
en usko että cosmopolitan on kyseessä, ei tuu kyllä mikään kansainvälinen drinkki mieleen, mutta noitten aineksien kanssa sopii hyvin yhteen murskatut limet, jääpalat, 2cl vodka ja 2cl cassis..tai vadelmalikööri .... ?
- Mailiina
Luullakseni Bacardi Razz. Ainakin itse muistelisin sen olleen Night tarjousdrinksun ainesosana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814514
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854391Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163443Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102724En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152663IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392033Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581728Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli971267