Näin kesähelteillä jäätee on lempijuomaani, ja kun sitä kerran kuluu, mielellään teen sen itse enkä osta kalliilla valmiina. Sitruunajääteetä on helppo tehdä valmiista sitruunamehusta, teestä ja sokerista, mutta miten teehen saisi tuon persikka-aromin? En ole missään nähnyt persikkamehua, joka tarkoitukseen sopisi - itse asiassa en persikkamehua ole nähnyt minkäänlaista. Saako sopivaa mehua tai esanssia mistään?
Persikka-jääteetä tee-se-itse?
4
1712
Vastaukset
- only-me
Ainakin persikka-makusiirappia voi etsiskellä. Voi olla aika vaikea löytää, mutta tiedän, että sitä on olemassa. Se korvaisi samalla sen sokerinkin sitten.
Ja joki ihan kaupan valmis persikkatee, siitä voisi kokeitta? Entä FunLightin persikka-passion -mehutiivisteestä?
En ole mikään teen ystävä itse, joten en keksi muuta. Mutta onnea etsintöihin! :>- peach
Kiitos, täytyy yrittää etsiskellä tuota makusiirappia - se kuulostaa noista parhaalta vaihtoehdolta. Katsoin jääteen valmistusaineita, ja niissä sanotaan, että olisi käytetty ihan oikeaa persikkatäysmehua, mutta eipä ole sellaista näkynyt kaupoissa.
- Variaatio
Elikkäs siis uudella valmistajalla, Robinsonsilla, on sellaista persikka-mehutiivistettä, joka on täysin lisäaineetonta. Olen testannut itse tuon mehun, ja kyllä se persikalta maistuu, toisin kuin FunLightin litkut. Suosittelen!
- Jäätee
Hei,
käy cafetoria.fi:n sivuilla.
Sieltä löytyy persikka siirappia 1l pulossa.
Laitat sitä hieman ja vettä, niin nam :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892