Saatanaako

pitäisi

alkaa tuomaan takaisin?

12

2066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittanet!?

      Mitä tekoa muinaisuskonnoilla ja saatanalla on keskenään!?
      Eiköös saatana tullut raamatun mukana?

      • tosi usko

        KAIKKI MITÄ EI OLE RAAMATUSSA ON SAATANASTA!


      • tuotanoin
        tosi usko kirjoitti:

        KAIKKI MITÄ EI OLE RAAMATUSSA ON SAATANASTA!

        oliko ennen raamattua ainoastaan saatananpalvojia kun raamattu on VAIN NOIN 2000 VUOTTA VANHA ja me ihmiset olemme tallanneet tätä maapalloa paaaaljoooonnpiiiteeeempääään!?


      • olkoon kaikki kirjoissa
        tosi usko kirjoitti:

        KAIKKI MITÄ EI OLE RAAMATUSSA ON SAATANASTA!

        No mitä siellä nyt sitten ei ollut, väkivaltaa, sukurutsaa, kateutta, sotaa... Olihan siellä kaikenlaisia enkeleiden nimiä.
        Mitäs kohtaa sieltä pitäisi lukea, mun suosikki on "Älä tapa", muistaakseni kivitauluissa, jotka itse jumala kirjoitti.
        Pohjoisen ja etelän seurakuntien uskot ovat hyvin kaukana menneistä paimentolaisuskoista.


      • Heh
        tosi usko kirjoitti:

        KAIKKI MITÄ EI OLE RAAMATUSSA ON SAATANASTA!

        - tietokoneet
        - autot
        - lentokoneet (tai ootas... Hesekielin ilmestys on tässä kohdin varsin kiintoisa...)
        - kuulakärkikynät
        - televisio ja radio
        - muovi
        - silmälasit

        Etkö koskaan katso tv:tä, aja autolla, ja onko näkösi hyvä ilman laseja (vai törmäiletkö lyhtypylväisiin)?

        Raamatusta sensijaan löytyy, kuten taidettu jo mainitakin:

        - sukurutsaa ja huoraamista
        - väkivaltaa ja murhaamista
        - etnisiä puhdistuksia
        - ristiriitaisuuksia (olen tullut tuomaan miekan / olen tullut tuomaan rauhaa - no miten se nyt perkele oikein on?!)


      • vanha kehno

        Sielunvihollinen henkivaltoineen on näiden kaikkien pakanauskontojen ja muiden huuhailujen takana juuri tänä päivänä yhä voimakkaammin. Saatana eksyttää ja vieraannuttaa todellisesta Jumalasta ihmisiä kaikin keinoin. "Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia", siis buddhan tai seitakiven edessä pyllistellessäsi veljeilet sen vanhan kehnon kanssa.


    • piru!

      Saatana on Raamatun maailmasta mutta onhan meillä tämä kotikutoinen piru. Eikös piru ole perkele-jumalan diminutiivimuoto?

    • paitsi jumala.

      Vähän niin kuin kaikki on paskaa paitsi kusi.

    • Heh

      Tuli noiden hihhulikristittyjen mukana jotka eivät anna ihmisten päättää omasta katsomuksestaan...

      Kirkot, lahkot, opit kaikki ovat saatanasta eli ihmisen HÖHLÄSTÄ MIELESTÄ lähtöisin. ;)

    • argonzero

      lucifer on ollut täällä jo aikojen alusta asti.hänethän karkotettiin paratiisista koska hän korotti itsensä yli isän!ihmisten saatana on raamatusta josta on poistettu mooseksen 6 ja7 kirja:taika ja henkioppi jota voi käyttää hyvään ja väärään.sieltä tulee ihmisten musta raamattu?vielä tulee aika että yhtään kiveä ei jätetä kääntämättä ja jokainen saa ansionsa mukaan!suurin osa mailman uskovaisista kyselee koska jeesus,kristus tulee,mutta unohtavat sen että jeesushan sanoi.minä olen alfa ja omega,ensimmäinen ja viimeinen.laskettu aika on 31.12.2012.

      • v.....

        noiden laskettujen aikojes kanssa! Eikös raamattu myös tuomitse ihmiset jotka julistavat väärää...lisäävät omiaan niinkuin sinä ajan laskusi kanssa.Sinunhan se tulisi tietää että ihminen ei voi tietää.Siinä paraskin kaikkivaltias!Huoh!Olen tasan niin kyllästynyt tuollaisiin hulluihin ihmisten pelottelijoihin..uskon pitäisi olla iloinen asia eikä mitään lopusta skitsoilua!


    • Nimetön

      jos uskoo jumalaan uskoo myös helvettiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe