Eikö se synnillä pelleily lopu.TAJUUTSÄÄ SYNTI SE ON VAKAVA ASIA.VAKAVIN.
TAIVAASEEN EI SYNNILLÄ OLE ASIAA.SE VETÄÄ HELVETTIIN.
TOTTAKAI, SE ON KIVAA ETENKIN JONKIN AIKAA.MUTTA SE KAHLITSEE SUT.SYNTI KAHLITSEE IHMISEN ENNENKUIN IHMINEN HUOMAA.
OLEN TEHNYT.OLEN TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA OLEN NÄHNYT ITSENI HÄNEN LÄPIVALAISUSSAAN.
OLEN NÄHNYT TOTUUDEN ITSESTÄNI.SE EI OLE SITÄ ETTÄ KOSKA MINÄ EN TAPA JA RAISKAA OLEN HYVÄ JÄTKÄ.
EI SE VAIN VEDÄ HELVETIIN SE TUO KUOLEMAA JO MAAN PÄÄLLÄ.OLEN NÄHNYT IHMISIÄ JOTKA OVAT SILLE ANTAUTUNEET.MONET OVAT LEIKITELLEET PÄIHTEILLÄ
JA OVAT NIIDEN ORJIA.
SITTEN OVAT PÄÄTYNEET SIIHEN ETTÄ ON MENNYT TYÖ JA ASUNTO TAI HENKI.
SEKSUAALISUUDEN SYNNIT OVAT VIENEET IHMISIÄ MUKANAAN MUOKKAAMALLA HEITÄ PERVERSSIIN SUUNTAAN.
NE OVAT MYÖS TUONEET MIELENTERVEYSONGELMIA.
MONET MOITTIVAT PROSTITUUTIOTA NAISTEN HYVÄKSIKÄYTÖN TAKIA.EI MUUKAAN AVIOLIITON ULKOPUOLINEN SEKSI KOVIN PALJON PAREMPI ASIA OLE.
ABORTIT OVAT SEN HEDELMÄ, JA NE OVAT MYÖS MURHAA.
KOULULUOKALLINEN PÄIVÄSSÄ LAPSIA MENEHTYY TÄMÄN TAKIA.Hintaa tästäkin maksetaan koska lapsia menehtyy noin paljon silloin menetetään monelta alalta työntekijöitä vähemmän hoitajia sairaaloihin ja vanhusten pariin.
SITTEN LUKUISAT VÄKIVALLAN SYNNIT JA EPÄREHELLISYYDEN.
KAIKKI SYNTI MURTAA IHMISEN MORAALISTA SELKÄRANKAA.
Sitten ketkä ovat syntisiä?KAIKKI.
Koska synti on niin oleellinen osa ihmistä niin ihminen ei voi sitä voittaa, eli sinä et pystyisi voittamaan omaa syntistä lihaasi vaikka kuinka yrittäisit.
Syntiin on vain yksi lääke.JEESUS KRISTUS.
HÄN RAKASTI SINUA NIIN PALJON ETTÄ KUOLI PUOLESTASI.
HÄNEN AVUSSAAN JA VOIMASSAAN ON RIITTÄVÄSTI LÄÄKETTÄ VOITTAMAAN SYNTISI.
ANNA ITSESI HÄNELLE.
TEE SE TÄNÄÄN.JA HAKEUDU JOHONKIN UUDESTISYNTYNEITTEN KRISTITTYJEN SEURAKUNTAAN JOTTA PYSYT USKOSSA.
Vakava asia
17
880
Vastaukset
- SUUPALTTI
uudesti syntyminen ? Onko se valinta,prosessi,tapahtuuko se yhtä-äkkiä vai miten ?
Ihminen ei voi uudestisynnyttää itseään.
Siinä suhteessa ihminen on riippuvainen Jumalasta.
"Ja kaikille jotka ottivat Hänet vastaan Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi"
"Totisesti,totisesti:jos ihminen ei synny uudesti,ylhäältä,hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa Joh 3:3"
Siinä mielessä valinta että ihmisen täytyy tehdä valinta antaa elämänsä Jeesukselle, mutta Jumala hoitaa siinä työn.
Se tapahtuu n.tuokiossa.
En tarkkaa aikaa osaa sanoa tyyliin minuutti vai 10 sek.
Esim. Sen jälkeen kun ihminen uskoo Jeesukseen.
Isään,Poikaan ja ja Pyhään Henkeen.
Esim: Jos käyttää vaikkapa näitä sanoja.
"Turvaudun sinuun Jeesus Kristus Vapahtajaani!Olen elänyt piittaamatta Sinusta.Olen rikkonut sinua vastaan enkä kelpaa omin toimin,mutta tahdon saada iankaikkisen elämän.
Anna syntini anteeksi.Ota vastaan minut,sillä tahdon tulla Jumalan kansan jäseneksi, päästä omaksesi.Aamen"
Tämän jälkeen kestäisi noin tuokio.
Pitää tehdä myös päätös jättää synnit pois.
Entä jos on uskossa ja lankeaa syntiin?Uudestaan palata Jumalan luokse.- Huhhahhei
L.J.H kirjoitti:
Ihminen ei voi uudestisynnyttää itseään.
Siinä suhteessa ihminen on riippuvainen Jumalasta.
"Ja kaikille jotka ottivat Hänet vastaan Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi"
"Totisesti,totisesti:jos ihminen ei synny uudesti,ylhäältä,hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa Joh 3:3"
Siinä mielessä valinta että ihmisen täytyy tehdä valinta antaa elämänsä Jeesukselle, mutta Jumala hoitaa siinä työn.
Se tapahtuu n.tuokiossa.
En tarkkaa aikaa osaa sanoa tyyliin minuutti vai 10 sek.
Esim. Sen jälkeen kun ihminen uskoo Jeesukseen.
Isään,Poikaan ja ja Pyhään Henkeen.
Esim: Jos käyttää vaikkapa näitä sanoja.
"Turvaudun sinuun Jeesus Kristus Vapahtajaani!Olen elänyt piittaamatta Sinusta.Olen rikkonut sinua vastaan enkä kelpaa omin toimin,mutta tahdon saada iankaikkisen elämän.
Anna syntini anteeksi.Ota vastaan minut,sillä tahdon tulla Jumalan kansan jäseneksi, päästä omaksesi.Aamen"
Tämän jälkeen kestäisi noin tuokio.
Pitää tehdä myös päätös jättää synnit pois.
Entä jos on uskossa ja lankeaa syntiin?Uudestaan palata Jumalan luokse.on vain kirkonisien keksimä käsite, tarkoituksenaan pitää laumansa kurissa tarvitsematta olla itse paikalla makuuhuoneissaan vahtimassa, laskeeko Keijo sen siemenensä Kaarinan sisälle vai lakanalle.
Nykypäivänä koko käsitteen voi huoletta heittää sinne minne se täysjärkisen ihmisen mielestä kuuluukin, historian hämäriin. Huhhahhei kirjoitti:
on vain kirkonisien keksimä käsite, tarkoituksenaan pitää laumansa kurissa tarvitsematta olla itse paikalla makuuhuoneissaan vahtimassa, laskeeko Keijo sen siemenensä Kaarinan sisälle vai lakanalle.
Nykypäivänä koko käsitteen voi huoletta heittää sinne minne se täysjärkisen ihmisen mielestä kuuluukin, historian hämäriin.Jos olet täysjärkinen otat asian vakavasti.
Onko silmilläsi peite vai miksi et kykene näkemään asioita niin kuin ne ovat.
Siis oikeasti siitähän näkee kaiken aikaa esimerkkejä synnin turmelevasta vaikutuksesta ihmisiin ja muutenkin huonoista seurauksista.- Huhhahhei
L.J.H kirjoitti:
Jos olet täysjärkinen otat asian vakavasti.
Onko silmilläsi peite vai miksi et kykene näkemään asioita niin kuin ne ovat.
Siis oikeasti siitähän näkee kaiken aikaa esimerkkejä synnin turmelevasta vaikutuksesta ihmisiin ja muutenkin huonoista seurauksista.Synti on VAIN vanha, typerä käsite. Jättämällä vanhan, typerän käsitteen tunnustamatta, ei ole syntinen. Helppoa. Ihminen kun kykenee ihan helposti elämään kunnolla ilman, että tarvitsee pelätä mielikuvitusolentojen kostoja.
Sinä rinnastat syniin käsitteenä moraaliin, mutta noilla kahdella asialla ei ole toistensa kanssa yhtään mitään tekemistä, moraali ei ole mitenkään riippuvainen uskonnoista. Ei kenenkään tarvitse uskoa mielikuvitusolentoihin, ollakseen kunniallinen tai korkeamoraalinen. Useimmitenhan asia on tasan päinvastoin. Katolisen kirkon papitkin tietävät synnistä paljon enemmän kuin sinä osatakseen sitä vältellä, mutta eipä hyvältä näytä. Huhhahhei kirjoitti:
Synti on VAIN vanha, typerä käsite. Jättämällä vanhan, typerän käsitteen tunnustamatta, ei ole syntinen. Helppoa. Ihminen kun kykenee ihan helposti elämään kunnolla ilman, että tarvitsee pelätä mielikuvitusolentojen kostoja.
Sinä rinnastat syniin käsitteenä moraaliin, mutta noilla kahdella asialla ei ole toistensa kanssa yhtään mitään tekemistä, moraali ei ole mitenkään riippuvainen uskonnoista. Ei kenenkään tarvitse uskoa mielikuvitusolentoihin, ollakseen kunniallinen tai korkeamoraalinen. Useimmitenhan asia on tasan päinvastoin. Katolisen kirkon papitkin tietävät synnistä paljon enemmän kuin sinä osatakseen sitä vältellä, mutta eipä hyvältä näytä.yritä nyt ymmärtää.Kaikki ovat syntisiä.Sinä ja minäkin.
Siksi tarvitaan Jeesusta.Jos ei ota Häntä Herraksi ja pelastajaksi ei pelastu.- Huhhahhei
L.J.H kirjoitti:
yritä nyt ymmärtää.Kaikki ovat syntisiä.Sinä ja minäkin.
Siksi tarvitaan Jeesusta.Jos ei ota Häntä Herraksi ja pelastajaksi ei pelastu."pelastuminen" tarkoittaa iäisyyden viettämistä sinun ja kaltaistesi seurassa, olen helvetin mielelläni pelastumatta. Miksi ihmeessä haluaisin porukkaan, joka on täysin pihalla ihan kaikesta? Ei ikinä.
Teidän hiheltäjien pitäisi ihan oikeasti miettiä, miten kauppaatte uskontoanne. Tuolla tyylillä ei ole mikään ihme, että olette häviävä ihmistyyppi. - morthax
Huhhahhei kirjoitti:
"pelastuminen" tarkoittaa iäisyyden viettämistä sinun ja kaltaistesi seurassa, olen helvetin mielelläni pelastumatta. Miksi ihmeessä haluaisin porukkaan, joka on täysin pihalla ihan kaikesta? Ei ikinä.
Teidän hiheltäjien pitäisi ihan oikeasti miettiä, miten kauppaatte uskontoanne. Tuolla tyylillä ei ole mikään ihme, että olette häviävä ihmistyyppi.Olen aivan samaa mieltä.
- tulossa sinulle
Uskon vahvistusta tulossa sanoi kristinuskon uskovainen murhaaja sotilas kun sotilaspastorin näki.
Älä tapa käskyn kieltämiseen tarvitaan paljon saatanaan jumalana usko:mista. - Sive Lee
Taikka sitten en. Jotkut asiat, mitä sinä määrittelet synneiksi ovat ihan nautittavia ja kivoja. Turvallisiakin ne ovat jos muistaa käyttää ehkäisyä.
kyllä synnin tekeminen hyvältä tuntuu mutta määränpää mihin se lopulta johtaa sen jälkeen kun synti saa vallan ihmisessä ei.
Eiväthän ihmiset siihen muuten kiinni jäisikään.
Synti vie ihmisen kauemmaksi Jumalasta kuin ihminen on aikonut mennä.
Saa ihmisen tuhlaamaan enemmän kuin on aikonut tuhlata.
Saa ihmisen pysymään kauempana Jumalasta kuin on aikonut.
Synti tuudittaa ihmisen hellästi syvään uneen kuristaakseen ihmisen hengiltä nukkuessa.
- Rouva Pyhä
Miksi uskovaiset syyllistävät aina naiset murhaajiksi abortista????? Mies on 50% vastuullinen, koska aiheuttaa syyn abortin tekoon. Mieskään ei saisi tuhlata siemeniään masturboidessaan, vaan kaikki pitäisi sitten ottaa talteen ja tuoda vaikka hedelmäpussissa kiihkouskovaisten kokoukseen uskonsisarille jaettavaksi!!! No niin, tällä kommentilla sait taas marttyyrin sädekehääsi kiillotettua, voit kertoa uskovaiskavereillesi, kuinka PAHA AKKA Saatanan riivaamana hyökkäsi kimppuusi.
- morthax
naurettavaa tekstiä...
Asia nyt sattuu olemaan niin että olen nähnyt oikeassa elämässä että asia on näin.
Olen nähnyt synnin vaikutuksen ihmisissä.
Mikä on ollut lopputulos.- morthax
L.J.H kirjoitti:
Asia nyt sattuu olemaan niin että olen nähnyt oikeassa elämässä että asia on näin.
Olen nähnyt synnin vaikutuksen ihmisissä.
Mikä on ollut lopputulos.Tämähän on tosin vain minun mielipiteeni, mutta tuo teksti ON naurettavaa kiihkoilua.
morthax kirjoitti:
Tämähän on tosin vain minun mielipiteeni, mutta tuo teksti ON naurettavaa kiihkoilua.
etten puhu.Niin se on vain sinun mielipiteesi lähinnä kai perustuu siihen ettet ole oikein vielä kokenut elämää tai sitten siihen että silmilläsi on joku ihme peitto joka monilla ei-uskovaisilla näyttää olevan.
On se kieltämättä kiihkoilevassa muodossa, mutta se on siinä muodossa missä se huvitti kirjoittaa.
Ei mikään ihme että Jeesus kirjoitti synnistä että jos kätesi viekoittelee sinua syntiin hakkaa se pois ja jos silmäsi niin repäise se irti.
No jos uskovaiset noin tekisivät niin kadulla näkisi vähän väliä yksisilmäisiä ja kätisiä.
Mutta kyllä oli tarpeen että Jeesus ilmaisi tuollain koska ei ihmiset tajua ellei ilmaise riittävän suoraan ja raflaavasti.
Eli siis minä olen väärässä ja ihminen voi vetää kuinka paljon huumeita ja viinaa vaan haluaa eikä mitään vahinkoa ole.
Ja ihminen voi harrastaa suojaamatonta seksiä kuinka paljon tahansa ja kenen kanssa tahansa eikä mitään riskiä ole.
Ja prostitoituna toimiminen on vain työ muitten joukossa eikä vaikuta prostitoituun mitenkään.
Eikä epärehellisyydestä ole mitään haittaa kenellekään.Niinkö?- morthax
L.J.H kirjoitti:
etten puhu.Niin se on vain sinun mielipiteesi lähinnä kai perustuu siihen ettet ole oikein vielä kokenut elämää tai sitten siihen että silmilläsi on joku ihme peitto joka monilla ei-uskovaisilla näyttää olevan.
On se kieltämättä kiihkoilevassa muodossa, mutta se on siinä muodossa missä se huvitti kirjoittaa.
Ei mikään ihme että Jeesus kirjoitti synnistä että jos kätesi viekoittelee sinua syntiin hakkaa se pois ja jos silmäsi niin repäise se irti.
No jos uskovaiset noin tekisivät niin kadulla näkisi vähän väliä yksisilmäisiä ja kätisiä.
Mutta kyllä oli tarpeen että Jeesus ilmaisi tuollain koska ei ihmiset tajua ellei ilmaise riittävän suoraan ja raflaavasti.
Eli siis minä olen väärässä ja ihminen voi vetää kuinka paljon huumeita ja viinaa vaan haluaa eikä mitään vahinkoa ole.
Ja ihminen voi harrastaa suojaamatonta seksiä kuinka paljon tahansa ja kenen kanssa tahansa eikä mitään riskiä ole.
Ja prostitoituna toimiminen on vain työ muitten joukossa eikä vaikuta prostitoituun mitenkään.
Eikä epärehellisyydestä ole mitään haittaa kenellekään.Niinkö?minun mielipiteeni se on. Ja olen kokenut elämässä yllättävän paljon nuoresta iästäni huolimatta.
ja sitten:
"Ja ihminen voi harrastaa suojaamatonta seksiä kuinka paljon tahansa ja kenen kanssa tahansa eikä mitään riskiä ole."
Tokihan siinä omat riskinsä on, sukupuolitaudit, mutta tämä on jokaisen ihmisen oma, henkilökohtainen päätös. Seksiä saa harrastaa kenen kanssa haluaa, ja sillä siisti. Voi tehdä sen, tai olla tekemättä, miten haluaa.
"Eikä epärehellisyydestä ole mitään haittaa kenellekään.Niinkö?"
Joskus epärehellisyys, pieni valkoinen valhe, voi pelastaa paljon. Väitän pelastaneeni osan esim. oman äitini mielenterveydestä livauttamalla muutamia valkoisia valheita. Tietenkään en valehtele mistään suurista asioista, vain pieniä juttuja, kertomatta jättämisiä. Ja kas kummaa...vahinkoa ei synny.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184461Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171692- 771525
- 1591493
- 10991
- 93890
- 115800
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798