Käykää laittamassa palautetta SubTV:lle ja pyytäkää heitä esittämään huippusarja Walker Teksasista (Walker, Texas Ranger).
Tässä on linkki Palaute-sivullle jo valmiiksi:
http://www.sub.tv/palvelut/palaute.shtml
Walker Teksasista SubTV:lle
8
299
Vastaukset
- Risto
Onhan Walker sentään paras sarja mitä teeveestä on ikinä tullut.
- Hirvonen
Se sarja on legenda! Sen ansiosta olen oppinut oikean yhden käden tekniikan hakata halkoja. Kyllä Sammo Law jää Walkerin jalkoihin. Sen näette heti, kun käytte antamassa palautetta.
- Schneider
Paras koskaan tehty sarja. Voittaa jopa McGyverin!
- upppp
up
- Anti-Chuck
Aika kultaa muistot. Camp-huumoria, joka ei ole kestänyt aikaa. Kansainvälisiltä halpis-satelliittikanavilta voi sarjaa katsella par'aikaa, jos ei DVD:n osto iske. Chuck Norrisin suurin ansio lienee siinä, että ulkonäkö kopioitiin Homerille Simpsons-TV-sarjaan.
- texas cordell
Sarja uusitaan Mtv Maxilla alkaen maanantaina 17.2.14 klo 23.15.
Tällä hetkellä tulee Subilta. Ensin kolmen jakson viikkotahdilla, hetken päästä neljän ja nyt se tulee jokaisena arkipäivänä. Eka jakso jäi näkemättä, kun en tiennyt, että sarja alkaa ja nyt jäi tiistain jakso välistä. No, onneksi löytyy ensimmäisen kauden dvd-boxi hyllystä.
- dfjljfljdf
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/walker--teksasista
Juu, pyörii subilla :). Eikö jaksoja löydy Ruudusta/Katsomosta? Pikaselauksella en kyllä itse huomannut olivatko siellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812