nännipumppu

mie vaa

Nii että mitenkäs sais himassa jotenkin duunailtua jonkin näkösen nännipumpun?Tai kuin nännit sais paisuun kunnolla?Ku mul on tosi pienet nännit,ja ois kiva jos ne ois aina välillä vähä isommat...jätkä ki vois ilahtua...

14

8693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhonen

      Minun mieheni ainakin rakastaa pieniä ja terhakkaita nännejä. Mulla on tosi pienet nännit ja mieheni sanoo aina, että ei ne isommat pitäisikään olla. Miksi haluat olla isonänninen, jos sinulle on sellaiset pienet ihanat luotu! Ei mitään kolmen tuuman nännejä, ei ei ei. Mut tiedätkö varmasti, että mistä miehesi pitää, jos se vaikka tykkääkin pienistä nänneistä? ;)

      • mieki

        et suurin osa miehist tykkää isoist, ei tietenkää mistää yli suurist mut silti vähä suuremmist.
        mulle on moni kaveri mies sanonu ni.
        jos mun mies sanois et tykkää pienis ni en uskois. kiva se on itellekki ku ne olis pikkas isommat


    • Sivustakatsoja

      Luulisi niiden venyttävän nännejä. Tarkoitan pumppuja, joilla äidit lypsävät liiat maidot tisseistään.

      Kyllä isot nännit ovat ihan kivat nekin. Luulen kyllä, että ne palautuvat pieniksi taasen, kun kiihoitus lakkaa.

      • mie

        et ku mun yhel kamul on isot ni ne on kovat ku se on kiihottunu mut ei ne pienene vaa pehmenee.
        sellaset pikkasen isommat mieki haluu


      • Annika
        mie kirjoitti:

        et ku mun yhel kamul on isot ni ne on kovat ku se on kiihottunu mut ei ne pienene vaa pehmenee.
        sellaset pikkasen isommat mieki haluu

        MULLA ON OLLU SAMA ONGELMA. KEKSIN ITE SELLASEN APUKEINON MIKÄ ON MUN NÄNNEILLE AUTTANUT. KÄVIN OSTAMASSA IHAN TAVALLISTA LÄPINÄKYVÄÄ KASTELULETKUA, (20-30cm) JOHON MUN NÄNNI MAHTUI SISÄLLE NIIN ETTÄ REUNOILLE JÄI TILAA PUOL SENTTII. KOTONA POLTIN LETKUN PÄÄN SILLAI ET SE EI OIS NIIN TERÄVÄ. KOTONA LAITOIN TOISEN PÄÄN LETKUSTA NÄNNIIN JA TOISESTA PÄÄSTÄ IMIN SUULLA. PARHAITEN ONNISTUU SAUNASSA TAI SUIHKUSSA KUN ON MÄRKÄ, JOLLOIN NÄNNIN JA LETKUN VÄLISSÄ ON VETTÄ SEN VERRAN ETTÄ SE ON TIIVIS.

        TOIVOTTAVASTI ONNISTUU. MUN NÄNNEIHIN ON TULLUT 3mm LEVEYTTÄ JA PITUUTTA KAHDESSA KUUKAUSESSA, SÄÄNNÖLLISESTI KÄYTETTYNÄ!!

        OIS IHAN KIVA TIETÄÄ SUN TULOKSISTA, ET MINKÄ VERRAN SE VAIKUTTAA ERI IHMISILLÄ.

        ONNEA KOKEILULLE


      • Mää
        Annika kirjoitti:

        MULLA ON OLLU SAMA ONGELMA. KEKSIN ITE SELLASEN APUKEINON MIKÄ ON MUN NÄNNEILLE AUTTANUT. KÄVIN OSTAMASSA IHAN TAVALLISTA LÄPINÄKYVÄÄ KASTELULETKUA, (20-30cm) JOHON MUN NÄNNI MAHTUI SISÄLLE NIIN ETTÄ REUNOILLE JÄI TILAA PUOL SENTTII. KOTONA POLTIN LETKUN PÄÄN SILLAI ET SE EI OIS NIIN TERÄVÄ. KOTONA LAITOIN TOISEN PÄÄN LETKUSTA NÄNNIIN JA TOISESTA PÄÄSTÄ IMIN SUULLA. PARHAITEN ONNISTUU SAUNASSA TAI SUIHKUSSA KUN ON MÄRKÄ, JOLLOIN NÄNNIN JA LETKUN VÄLISSÄ ON VETTÄ SEN VERRAN ETTÄ SE ON TIIVIS.

        TOIVOTTAVASTI ONNISTUU. MUN NÄNNEIHIN ON TULLUT 3mm LEVEYTTÄ JA PITUUTTA KAHDESSA KUUKAUSESSA, SÄÄNNÖLLISESTI KÄYTETTYNÄ!!

        OIS IHAN KIVA TIETÄÄ SUN TULOKSISTA, ET MINKÄ VERRAN SE VAIKUTTAA ERI IHMISILLÄ.

        ONNEA KOKEILULLE

        Taitaa kirjoittaja kirjottaa jätkänä, vaikkaki nimim. käyttää likan nimee.


      • Annika
        Mää kirjoitti:

        Taitaa kirjoittaja kirjottaa jätkänä, vaikkaki nimim. käyttää likan nimee.

        On siinäki toisella aatteet. Aika loukkaavaa...
        =(


    • Nöpö

      Aloitin nännien suurentamisen joskus alle 20v. Silloin tein pumpun lääkepipetistä, sellaisesta jolla sitä imetään pullosta. Toimi ihan hyvin.
      Pari vuotta sitten ostin CinSitystä Hesasta ihan oikeat nännipumput. Oon käyttänyt niitä silloin tällöin, niin nännit pysyy edelleen suurena.

    • Tiina

      Käyt ostamassa apteekista injektioruiskuja, löytyy erikokoja. Leikkaat kärki osan veks ja hiot pois terävät särmät. Sillä saa hyvim imutettua terhakat nännit. :D

      PS. Kokeiles myös klittaan ;)

      • Ulpukka

        Samaiset apteekin pipetit exäni teki joskus mulle. Toimii hyvin kun rasvaa nännit kunnolla. Voi jättää yön ajaksi nänneihin, vaan silloin pitää imun olla melko pieni. Nännit ovat nyt pidemmät, sekä huomattavasti paksummat.
        Olen kokeillut myös klittaan muutaman kerran. Suurentuu, mutta seuraavana päivänä on sitten jo pienempi.


      • mie vaan
        Ulpukka kirjoitti:

        Samaiset apteekin pipetit exäni teki joskus mulle. Toimii hyvin kun rasvaa nännit kunnolla. Voi jättää yön ajaksi nänneihin, vaan silloin pitää imun olla melko pieni. Nännit ovat nyt pidemmät, sekä huomattavasti paksummat.
        Olen kokeillut myös klittaan muutaman kerran. Suurentuu, mutta seuraavana päivänä on sitten jo pienempi.

        Kiitos kaikille näistä vinkeistä!!Jos jollain on viä lisää nii eiku kirjottamaan!!


      • ANNIKA
        mie vaan kirjoitti:

        Kiitos kaikille näistä vinkeistä!!Jos jollain on viä lisää nii eiku kirjottamaan!!

        ELI KERRO ITTE, VAIKUTTAAKO SE SELLAINEN


      • Unimatti
        Ulpukka kirjoitti:

        Samaiset apteekin pipetit exäni teki joskus mulle. Toimii hyvin kun rasvaa nännit kunnolla. Voi jättää yön ajaksi nänneihin, vaan silloin pitää imun olla melko pieni. Nännit ovat nyt pidemmät, sekä huomattavasti paksummat.
        Olen kokeillut myös klittaan muutaman kerran. Suurentuu, mutta seuraavana päivänä on sitten jo pienempi.

        Ai että nukut sellaset näppärät "truutat" rinnoissa kiinni... Ihan oikeesti että kaikkea ne ihmiset tekee =)

        -WonderWhyWeDoWhatWeDo-


    • Anonyymi

      Mies osti minulle, kun on itsekkin käyttänyt penispumppua monet vuodet.
      Aluksi ei kovin kiinnostanut, mutta ajan myötä alkoi tuntumaan ihan kivalta.
      Nännit on kyllä kasvanut pysyvästi ja mies pitää kovasti niistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe