Kysymyksiä Hunter Tylosta

Teju

Aloin tässä miettimään, miksi Hunter Tylo (Taylor) muutama vuosi sitten poistui sarjasta? Huhuttiin, että kyse olisi ollut rahasta, mutta sille ei saatu vahvistusta. Tietääkö siis joku, mikä oli Tylon poistumisen syy alunperin sarjasta? Oliko se hänen oma päätöksensä, vai eikö hänelle annettu vaihtoehtoa?
Entäpä kuinka Tylo päätyi takaisin sarjaan? Oliko se kaunareiden tekijätiimin toive vai Tylon itse? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

2

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K&R Anne

Hmm...en tiedä sen tarkemmin, mitä nyt Bell selitteli ettei voinut viedä Taylorin rehtiä hahmoa enää alempiarvoisempaan suuntaan, vaan päätti tappaa hänet. Onhan sekin selitys... Miten hän on nyt sitten tehnyt Taylorista yhtäkkiä juopon, yms.? En tiedä, miksi Hunter sitten aikoinaan lähti. Muistan, kun ennen joulua 02 (muistaakseni) kävin hänen nettisivuillaan, niin siellä hän päästi oikein kunnolla höyryjä pihalle "potkuistaan" ja "Bradleyn petturuudesta". En sitten tiedä, mikä on totuus...

• että kun nää saippuatähdet

saa hieman nimeä itselleen, niin halutaan tekeen oikeita pitkiä leffoja (lisää näkyvyyttä ja rahaa näyttelijälle). Sitten kuitenkin usean ura floppaa, eli ei olekkaan niin paljoa vientiä leffasaralla. Sitten tapahtuu just näitä henkiinheräämisiä yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe