Ihana Kristian

Mari Anniina

Ostin Kristianin levyn netistä. Jo viidennen kerran lähti levy soimaan ja aina vaan paranee.

Ihana... tästä ei saa koskaan kyllikseen.

8

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihqutusta

Täällä natistaan mitä natistaan, mutta fanit tykkäävät kuunnella Kristianin laulua ja hyvältähän se kuulostaa. Erityisesti tuollaisissa hitaammissa biiseissä se kuulostaa tosi hyvältä.

Huomenta Suomen haastattelussa toimittaja sanoi Kristianin levyä mahtipontiseksi. Mahtipontisuus on jees.

• Levy on pääosin karaokelistoilta tuttua tavaraa. Olin hieman pettynyt. Arin levy teki paremman vaikutuksen.

• samba-rumba

Olin "luvannut" ostaa Kristianin CD:n, kun tykkäsin siitä eniten IDOLS:issa, ja upein ääni.
        Levy jäi kyllä kauppaan kuuntelun jälkeen kun kaikki biisit niin tuttuja(vanhoja siis) ja HITAITA. :(

• parhaimmillaan
        samba-rumba kirjoitti:

Olin "luvannut" ostaa Kristianin CD:n, kun tykkäsin siitä eniten IDOLS:issa, ja upein ääni.
        Levy jäi kyllä kauppaan kuuntelun jälkeen kun kaikki biisit niin tuttuja(vanhoja siis) ja HITAITA. :(

hitaimmissa biiseissä. Nopee setti ei onnannut, eikä ainakaan idolsissa vakuuttanut muilla biiseillä kuin Lapin kesällä.

Levylistan mukaan tuolla voisi olla joitain hyviä kipaleita, jotka sopii Kriden äänelle, esim. Nousevan auringon talo ja Hallelujah. Niitähän on tältä levyltä eniten ladattukin. Jännä kuitekin kuulla millasta matskua sille Kriden ja bändin omalle levylle tulee. Mielenkiintoista..

• tykkäsin
        samba-rumba kirjoitti:

Ostin levyn, kuuntelin ja pidän siitä kyllä. Biisit on tuttuja, mutta niistä on tehty mukavan erilaisia versioita. Kun tiesin, että kyseessä on cover-levy, en siitä kummempia odottanut, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

Kristianin ääni kuulostaa minusta erityisen hyvältä juuri hitaissa biiseissä.

• levyn
        tykkäsin kirjoitti:

Ostin levyn, kuuntelin ja pidän siitä kyllä. Biisit on tuttuja, mutta niistä on tehty mukavan erilaisia versioita. Kun tiesin, että kyseessä on cover-levy, en siitä kummempia odottanut, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

Kristianin ääni kuulostaa minusta erityisen hyvältä juuri hitaissa biiseissä.

ilman muuta, niin hyvältä se kuulostaa noiden näytteiden perusteella.
        Kristianin vahva raspiääni sopii hyvin noihin levyllä oleviin kappaleisiin.
        Nousevan auringon talo kuulostaa ihan järisyttävältä, niinkuin kuuluukin.
        Aamu-biisi kuulostaa myös erittäin hyvältä. Se ei onneksi ole yhtään imelä Kriden laulamana vaan raikas ja piristävä tuolla raskaampien kappaleiden seassa. Oli siellä jotain muutakin kevyempää, ihan hyvin valittuja kappaleita.

• levy
        levyn kirjoitti:

ilman muuta, niin hyvältä se kuulostaa noiden näytteiden perusteella.
        Kristianin vahva raspiääni sopii hyvin noihin levyllä oleviin kappaleisiin.
        Nousevan auringon talo kuulostaa ihan järisyttävältä, niinkuin kuuluukin.
        Aamu-biisi kuulostaa myös erittäin hyvältä. Se ei onneksi ole yhtään imelä Kriden laulamana vaan raikas ja piristävä tuolla raskaampien kappaleiden seassa. Oli siellä jotain muutakin kevyempää, ihan hyvin valittuja kappaleita.

Mulla on tuo Kriden uusi levy. Se on ihan mahtava, Kristian Meurmanilla on upea ääni ja hän tulkitsee koskettavasti. Lapin kesä ja Halleluja on mun suosikkeja, mutta ei ole huonoja muutkaan. Värisyttävän hyvä levy.

• myös..
        levy kirjoitti:

Mulla on tuo Kriden uusi levy. Se on ihan mahtava, Kristian Meurmanilla on upea ääni ja hän tulkitsee koskettavasti. Lapin kesä ja Halleluja on mun suosikkeja, mutta ei ole huonoja muutkaan. Värisyttävän hyvä levy.

olen nyt kuunnellut tuon levyn tänään ensimmäisen kerran, ja se kyllä ylitti kaikki odotukset. Se on ihan käsittämätön!
        Lapin kesä on jopa paljon parempi kuin live versio ja ehdoton helmi levyllä. Kaikki muut kappaleet ovat myös ihan uskottomattomia, vaikea laittaa niitä vielä paremmuusjärjestykseen.

Suuret kiitokset ja onnittelut Kristianille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4144
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1557
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1346
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1265
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe