Ihana Kristian

Mari Anniina

Ostin Kristianin levyn netistä. Jo viidennen kerran lähti levy soimaan ja aina vaan paranee.

Ihana... tästä ei saa koskaan kyllikseen.

8

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihqutusta

      Täällä natistaan mitä natistaan, mutta fanit tykkäävät kuunnella Kristianin laulua ja hyvältähän se kuulostaa. Erityisesti tuollaisissa hitaammissa biiseissä se kuulostaa tosi hyvältä.

      Huomenta Suomen haastattelussa toimittaja sanoi Kristianin levyä mahtipontiseksi. Mahtipontisuus on jees.

    • Levy on pääosin karaokelistoilta tuttua tavaraa. Olin hieman pettynyt. Arin levy teki paremman vaikutuksen.

      • samba-rumba

        Olin "luvannut" ostaa Kristianin CD:n, kun tykkäsin siitä eniten IDOLS:issa, ja upein ääni.
        Levy jäi kyllä kauppaan kuuntelun jälkeen kun kaikki biisit niin tuttuja(vanhoja siis) ja HITAITA. :(


      • parhaimmillaan
        samba-rumba kirjoitti:

        Olin "luvannut" ostaa Kristianin CD:n, kun tykkäsin siitä eniten IDOLS:issa, ja upein ääni.
        Levy jäi kyllä kauppaan kuuntelun jälkeen kun kaikki biisit niin tuttuja(vanhoja siis) ja HITAITA. :(

        hitaimmissa biiseissä. Nopee setti ei onnannut, eikä ainakaan idolsissa vakuuttanut muilla biiseillä kuin Lapin kesällä.

        Levylistan mukaan tuolla voisi olla joitain hyviä kipaleita, jotka sopii Kriden äänelle, esim. Nousevan auringon talo ja Hallelujah. Niitähän on tältä levyltä eniten ladattukin. Jännä kuitekin kuulla millasta matskua sille Kriden ja bändin omalle levylle tulee. Mielenkiintoista..


      • tykkäsin
        samba-rumba kirjoitti:

        Olin "luvannut" ostaa Kristianin CD:n, kun tykkäsin siitä eniten IDOLS:issa, ja upein ääni.
        Levy jäi kyllä kauppaan kuuntelun jälkeen kun kaikki biisit niin tuttuja(vanhoja siis) ja HITAITA. :(

        Ostin levyn, kuuntelin ja pidän siitä kyllä. Biisit on tuttuja, mutta niistä on tehty mukavan erilaisia versioita. Kun tiesin, että kyseessä on cover-levy, en siitä kummempia odottanut, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

        Kristianin ääni kuulostaa minusta erityisen hyvältä juuri hitaissa biiseissä.


      • levyn
        tykkäsin kirjoitti:

        Ostin levyn, kuuntelin ja pidän siitä kyllä. Biisit on tuttuja, mutta niistä on tehty mukavan erilaisia versioita. Kun tiesin, että kyseessä on cover-levy, en siitä kummempia odottanut, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

        Kristianin ääni kuulostaa minusta erityisen hyvältä juuri hitaissa biiseissä.

        ilman muuta, niin hyvältä se kuulostaa noiden näytteiden perusteella.
        Kristianin vahva raspiääni sopii hyvin noihin levyllä oleviin kappaleisiin.
        Nousevan auringon talo kuulostaa ihan järisyttävältä, niinkuin kuuluukin.
        Aamu-biisi kuulostaa myös erittäin hyvältä. Se ei onneksi ole yhtään imelä Kriden laulamana vaan raikas ja piristävä tuolla raskaampien kappaleiden seassa. Oli siellä jotain muutakin kevyempää, ihan hyvin valittuja kappaleita.


      • levy
        levyn kirjoitti:

        ilman muuta, niin hyvältä se kuulostaa noiden näytteiden perusteella.
        Kristianin vahva raspiääni sopii hyvin noihin levyllä oleviin kappaleisiin.
        Nousevan auringon talo kuulostaa ihan järisyttävältä, niinkuin kuuluukin.
        Aamu-biisi kuulostaa myös erittäin hyvältä. Se ei onneksi ole yhtään imelä Kriden laulamana vaan raikas ja piristävä tuolla raskaampien kappaleiden seassa. Oli siellä jotain muutakin kevyempää, ihan hyvin valittuja kappaleita.

        Mulla on tuo Kriden uusi levy. Se on ihan mahtava, Kristian Meurmanilla on upea ääni ja hän tulkitsee koskettavasti. Lapin kesä ja Halleluja on mun suosikkeja, mutta ei ole huonoja muutkaan. Värisyttävän hyvä levy.


      • myös..
        levy kirjoitti:

        Mulla on tuo Kriden uusi levy. Se on ihan mahtava, Kristian Meurmanilla on upea ääni ja hän tulkitsee koskettavasti. Lapin kesä ja Halleluja on mun suosikkeja, mutta ei ole huonoja muutkaan. Värisyttävän hyvä levy.

        olen nyt kuunnellut tuon levyn tänään ensimmäisen kerran, ja se kyllä ylitti kaikki odotukset. Se on ihan käsittämätön!
        Lapin kesä on jopa paljon parempi kuin live versio ja ehdoton helmi levyllä. Kaikki muut kappaleet ovat myös ihan uskottomattomia, vaikea laittaa niitä vielä paremmuusjärjestykseen.

        Suuret kiitokset ja onnittelut Kristianille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe