Tossa arskan kans kiihkeesti suuteloin pihalla.... viereen istahti naapurin pikku-tytteli....katsahteli mua siin tutkien....tuumas..."kuule naapurin rouva...sun tissit on kasvannu"
jep jep...rusketus muuttu punaseksi...oujee...=:0)))))))))
lasten suusta kuultua.....
8
630
Vastaukset
- Raaps
Onko ne... kasvanu..?? Auringosta?
- Raaps
BBrunetti kirjoitti:
ei ne mun mielestä....=:0))))))) ainaki samat kupposet viel passaa....=:D
Ajattelin(?), kun sanovat että lasten suusta kuulee totuuden..HUOH..mutta ehkä niillä on hedelmällisempi ,ainakin ruokaisempi suhde tisseihin..kun tälläisellä irstaalla äijänkäppyrällä...
:) Raaps kirjoitti:
Ajattelin(?), kun sanovat että lasten suusta kuulee totuuden..HUOH..mutta ehkä niillä on hedelmällisempi ,ainakin ruokaisempi suhde tisseihin..kun tälläisellä irstaalla äijänkäppyrällä...
:)dokkari mieleen mikä tuli neloselta...huh hah hei....8v tyttö viel rintaruokinnassa...=:0)))))
mut takas arskan pariin ulos...=:0)))))- sola"
Raaps kirjoitti:
:)..että oiskohan siellä kotona ollut jotakin puhetta neiti Brunen maitorauhasista...nuo lapsukaiset tuntuu kuulevan AIVAN kaiken... ;)
- Raaps
sola" kirjoitti:
..että oiskohan siellä kotona ollut jotakin puhetta neiti Brunen maitorauhasista...nuo lapsukaiset tuntuu kuulevan AIVAN kaiken... ;)
Pienillä padoilla on korvat...ja ymmärrystä paljon enemmän kuin luullaan..:)
sola" kirjoitti:
..että oiskohan siellä kotona ollut jotakin puhetta neiti Brunen maitorauhasista...nuo lapsukaiset tuntuu kuulevan AIVAN kaiken... ;)
ne kuulee kaiken...=:0))))
- k-ostaja
Onko Arskalla vielä jopo myynnissä?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284