Kirjoitin aikaisemmin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000026522252
Nyt ylläpito vastasi:
"Hei,
kiitos viestistäsi.
Suomi24: n postipalvelussa ei kahta samanlaista osoitetta voi olla. Viestin lähettäjä on omassa sähköpostissaan määritellyt näkyväksi lähetysosoitteeksi sinun osoitteesi. Jos epäilet postisi väärinkäyttöä, niin voit tehdä halutessasi rikosilmoituksen.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24:n käyttäjätuki
Vastatessasi tähän viestiin säilytäthän alkuperäisen kirjeenvaihdon viestin mukana. Tämä nopeuttaa asian jatkokäsittelyä."
----
Tämä tiedoksi muillekin, jos huomaatte galleriaanne tai sähköpostiinne murtautumisen.
Ylläpito vastasi hakkerikyselyyni
2
197
Vastaukset
- kenenkään tietoon
ilman sitähän ei palstallesi kukaan pääse, tai älä säilytä sitä siten että ulkopuolisilla on mahdollisuus esimerkiksi lukea sen sisältö. Yksi hyvä keino on myöskin että vaihtaa salasanan kerran pari kuukaudessa.
Kiitos neuvosta, mutta en ole antanut kenellekään koskaan salasanaa ja muutenkin varjelen sähköposteja ym. posteja, ettei kukaan niitä pääse lukemaan. Minulle kirjoitetut ovat minulle kirjoitettuja ja vaitiolo pätee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560