Orgasmipäänsärky

Hez

Meikäläisellä on ongelmana järkyttävä orgasmipäänsärky. Juuri ennen laukeamista tulee järjetön jysäri takaraivoon ja tuntuu että pää räjähtää... Hommat loppuu tietty siihen ja nykyään pelkään jo laueta. Säryn alettua takaraivoon koskee älyttömän pitkään. Verenpainetta ei ole... Onko kellään vastaavia kokemuksia??

12

4180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerdrud

      Minulla (joskin olen nainen) tulee joskus välittömästi aktin perään päänsärky, varsinkin jos olen ponnistellut makuulla. Mieheni puolestaan väittää että hänen päänsärkynsä yleensä KATOAA seksin avulla...?

      Itse kokisin että kannattaisi kokeilla aktia istualtaan, tai missä tahansa asennossa missä pää on pystysuorassa.

      • Bambu

        Sehän oli aikoinaan tutkittu juttu jossain että seksi itseasiassa lievitää päänsärkyä. Eli se vanha sanonta "ei tänään, minulla on päänsärky" on väärä, sillä jos on päänsärky sitä nimenomaan pitäisi tehdä, koska se auttaa ;-P


    • Nukahtanut

      Käväsin lomalla -93 Kreikassa ja nukahdin aurinkoon. Sain kai lievän auringonpistoksen ja siitä eteenpäin juuri kun orgasmi oli tulossa alkoi mieletön päänsärky. Tätä kesti aina orgasmin tullessa varmaan pari vuotta, mutta itsekseen se meni sitten ohi kyllä.

    • Pipipää

      Tiedän tunteen, ikävä kyllä. Itse olen aiheeseen hakenut vastauksia hakusanan avulla googlesta. Suomeksi ei löydy, mutta ruotsiksi tai englanniksi vastauksia alkaa tulla. Tässä lyhyesti:

      Päänsärky alkaa useimmiten juuri ennen orgasmia ja voi olla hyvin voimakas(ai jaa). Syytä ilmöön ei varmuudella osata sanoa, mutta todennäköisin syy on akuutti verenpaineen nousu, joka aikaansaa verisuonien pullistumisen. Mitään yhteyttä seksuaalisiin tottumuksiin ei ole eikä päänsärky myöskään mitenkään liity aivovaurioihin tai muihin sairauksiin.

      Miehillä on kolminkertainen todennäköisyys kärsiä ongelmasta naisiin nähden. Tutkimusten perusteella yksi sadasta miehestä kokee orgasmipäänsäryn ainakin kerran elämässään. Pahimmassa tapauksessa päänsärky ilmaantuu tasaisin väliajoin. Nuoret ovat erityisen alttiita ilmiölle ja se iskee useimmiten 20-25 ikävuoden välillä. Päänsärky voi alkaa yhdynnässä tai masturboidessa. Noin puolet erään tutkimuksen kohdehenkilöistä sanoivat voivansa lievittää särkyä lisäämällä kiihotusta asteittain.

      Poikkeuksetta suositellaan käyntiä lääkärillä!

    • Hez

      Kiitos vaan vinkeistä... näyttää se taas menevän ohi ihan itekseen.... :)

      -Hez-

    • PuuPää

      On kokemusta mutta vain kerran.
      Orgasmin jälkeen iski mieletön
      päänsärky ja hikoilu
      Meinas mennä ambulansin soittoon koko touhu.

    • Hieronta

      Jos päänsärky tulee joskus myös treenauksen yhteydessä, voi olla, että se johtuu hartialihasten kireydestä. Jos paikat on koko ajan jumissa, ja niitä jännittää vielä lisää, siitä voi seurata älytön päänsärky joka kestää pitkään. Kokemusta on. Voi seurata seksin yhteydessä juuri ennen orgasmia tai traanatessa käsilihaksia. Tähän auttaa hierojalla käyminen useampaan kertaan sekä työergonomian parantaminen.

    • m.mälli

      Eilen kävi samoin en kyennyt laukeamaan säryn vuoksi ja kaiken lisäksi kumppani ei välittänyt pätkääkään, vaan alkoi murjottamaan

    • semmosta_tänään

      Ainakin krapulassa itsellä tulee helposti jos joutuu "työskentelemään" esim seisaaltaan JA orgasmi on luonnostaankin järkyttävän voimallinen. Tuntuu kuin joku jääpuikko iskettäis päästä läpi! Ja päänsärky kestää pari tuntia, eikä mikään lääke leikkaa kipua pois.

    • Temppo

      Magnesiumin puutos aiheuttaa tommosta.

    • Ponnistus

      Tunnetaan Suomessa nimellä ponnistuspäänsärky. Löytyy googlella paljon juttua. Itsellä iski viimeksi lääkärin kuntopyörässä. Särky jatkuu yleensä päiviä, joskin lievenee koko ajan hiljakseen.

    • Jaaa... tällaisella seitsemänkymppisellä mummolla tuossa kuukausi sitten iski orkkupäänsärky....oltu 30 v yhdessä, joten ei muuta hätää.....kesti jonkun minuutin, mutta kyllä tuli mentyä heti koneelle, tarkistamaan, kuinka "vaarallisesta" vaivasta kyse....on se hyvä, että täältä löytää oikein lääkäreidenkin kommentteja, ettei tarvitse alkaa varata aikaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe