VASELIINI?

Autakee!

Moi voiko vaseliinia käyttää liukuvoiteena. En nyt tarkota mitää homo hommia vaan ihan Hetero seksiä siis voiko sitä vaseliinia hieroa naisen pilluun ja samalla kortsuun ja tuleeko mitään haittavaikutuksia naiselle esim emättimeen ku sitä vaseliinia menee sinne emättimen sisään.

13

4130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päkä

mennä vaan, ei haittaa

• mies savosta

Kyllä olen itse käyttänyt sitä ihan homohommissa mutta käy se ihan tavalisessa käytössä myös. tiikeri-balsamia en kyllä suosittele ollenkkaan, peppu kirveli päivän niin saakelisti !

• mies savosta

Banaanin purentaan siitä apina!

• toni

ei kannata käyttää vaseliinia, koska se haurastuttaa kondomin. Eli kumi menee herkästi rikki. Kannattaa käyttää vesiliukoisia liukuvoiteita

• Justus

Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...

• Miksu
        Justus kirjoitti:

Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...

Voi käyttää vaseliinia, kunhan ei käytä öljypohjasta. Se on nimenomaan se oljy joka rikkoo kumin.
        Esim valkovaseliini ei sisällä oljyä. Se toimii...

• Jaakko

.. mieluummin. Vaseliini EI ole sellaista.

• tatu

Olen kuullut, että vaseliinin käyttö kuivattaa limakalvoja. Mene ja tiedä.

• Anonyymi

Vaseliinia ei voi laittaa emättimeen! Se voi aiheuttaa tulehduksen.

• Anonyymi

Samaa vaseliinia, jolla rasvataan esimerkiksi työkoneet. Sitä kun pistää akkuprässillä kymmenkunta ruiskausta, niin onpa liukas. Ja niitä on eri värejä, keltaista, vihreää punaista ja mustaakin.

• Anonyymi

Grafiitti musta vaseliini on hyvää

• Anonyymi

Miksi pitäisi ikäänkuin hävetä puuhissa.

Mieskaverini käyttänyt tyydyttäessä kädellä omaa kaluani ja itse tykännyt, kun vahvistaa litisevää ääntä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10662
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5405
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4982
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3952
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3833
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3638
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3333
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3229
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      2975
    Aihe