Moi voiko vaseliinia käyttää liukuvoiteena. En nyt tarkota mitää homo hommia vaan ihan Hetero seksiä siis voiko sitä vaseliinia hieroa naisen pilluun ja samalla kortsuun ja tuleeko mitään haittavaikutuksia naiselle esim emättimeen ku sitä vaseliinia menee sinne emättimen sisään.
VASELIINI?
13
4509
Vastaukset
- päkä
mennä vaan, ei haittaa
- mies savosta
Kyllä olen itse käyttänyt sitä ihan homohommissa mutta käy se ihan tavalisessa käytössä myös. tiikeri-balsamia en kyllä suosittele ollenkkaan, peppu kirveli päivän niin saakelisti !
- mies savosta
Banaanin purentaan siitä apina!
- toni
ei kannata käyttää vaseliinia, koska se haurastuttaa kondomin. Eli kumi menee herkästi rikki. Kannattaa käyttää vesiliukoisia liukuvoiteita
- Justus
Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...
- Miksu
Justus kirjoitti:
Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...
Voi käyttää vaseliinia, kunhan ei käytä öljypohjasta. Se on nimenomaan se oljy joka rikkoo kumin.
Esim valkovaseliini ei sisällä oljyä. Se toimii...
- Jaakko
.. mieluummin. Vaseliini EI ole sellaista.
- tatu
Olen kuullut, että vaseliinin käyttö kuivattaa limakalvoja. Mene ja tiedä.
- Anonyymi
Vaseliinia ei voi laittaa emättimeen! Se voi aiheuttaa tulehduksen.
- Anonyymi
Samaa vaseliinia, jolla rasvataan esimerkiksi työkoneet. Sitä kun pistää akkuprässillä kymmenkunta ruiskausta, niin onpa liukas. Ja niitä on eri värejä, keltaista, vihreää punaista ja mustaakin.
- Anonyymi
Grafiitti musta vaseliini on hyvää
- Anonyymi
Miksi pitäisi ikäänkuin hävetä puuhissa.
Mieskaverini käyttänyt tyydyttäessä kädellä omaa kaluani ja itse tykännyt, kun vahvistaa litisevää ääntä. - Anonyymi
Tummelia vaan pesään,niin hyvä tulee.
https://www.puuilo.fi/tummeli-hoitovoide-410g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505953Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364358Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 362951
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342715- 162638
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035