Moi voiko vaseliinia käyttää liukuvoiteena. En nyt tarkota mitää homo hommia vaan ihan Hetero seksiä siis voiko sitä vaseliinia hieroa naisen pilluun ja samalla kortsuun ja tuleeko mitään haittavaikutuksia naiselle esim emättimeen ku sitä vaseliinia menee sinne emättimen sisään.
VASELIINI?
13
3933
Vastaukset
- päkä
mennä vaan, ei haittaa
- mies savosta
Kyllä olen itse käyttänyt sitä ihan homohommissa mutta käy se ihan tavalisessa käytössä myös. tiikeri-balsamia en kyllä suosittele ollenkkaan, peppu kirveli päivän niin saakelisti !
- mies savosta
Banaanin purentaan siitä apina!
- toni
ei kannata käyttää vaseliinia, koska se haurastuttaa kondomin. Eli kumi menee herkästi rikki. Kannattaa käyttää vesiliukoisia liukuvoiteita
- Justus
Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...
- Miksu
Justus kirjoitti:
Toni on oikeassa, kortsu pehmenee vaseliinin vaikutuksesta ja siitäpä saattaa aiheutua hankaluuksia jos kumi hajoaa...
Voi käyttää vaseliinia, kunhan ei käytä öljypohjasta. Se on nimenomaan se oljy joka rikkoo kumin.
Esim valkovaseliini ei sisällä oljyä. Se toimii...
- Jaakko
.. mieluummin. Vaseliini EI ole sellaista.
- tatu
Olen kuullut, että vaseliinin käyttö kuivattaa limakalvoja. Mene ja tiedä.
- AnonyymiUUSI
Vaseliinia ei voi laittaa emättimeen! Se voi aiheuttaa tulehduksen.
- AnonyymiUUSI
Samaa vaseliinia, jolla rasvataan esimerkiksi työkoneet. Sitä kun pistää akkuprässillä kymmenkunta ruiskausta, niin onpa liukas. Ja niitä on eri värejä, keltaista, vihreää punaista ja mustaakin.
- AnonyymiUUSI
Grafiitti musta vaseliini on hyvää
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi ikäänkuin hävetä puuhissa.
Mieskaverini käyttänyt tyydyttäessä kädellä omaa kaluani ja itse tykännyt, kun vahvistaa litisevää ääntä. - AnonyymiUUSI
Tummelia vaan pesään,niin hyvä tulee.
https://www.puuilo.fi/tummeli-hoitovoide-410g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745