Postia näyttelijöiltä

Sheila-fani

Yleinen keskusteluaihe kaikille K&R:n näyttelijöiden faniposteille.

Mitä kirjoittelitte ja kenties kysyitte? Saitteko vastauksia kysymyksiinne vai olivatko kirjeet sellaiset kovaa ja korkealta, ympäripyöreästi kirjoitettuja joita lähetetään miljoonille faneille? Kuinka kauan vastauksen saamisessa kesti?

K&R:n faniosoitehan on:

(näyttelijän nimi)
The Bold and the Beautiful
7800 Beverly Boulevard
Suite 3371
Los Angeles
CA 90036
USA

6

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vammahaltia

      ...kirjoiteltu on, mutta aina ovat lähettäneet sen takaisin, koska osoite on ollut väärin, tms. Mutta kiitti tosta ossasta, nyt ainakin tiedän, että menee oikeaan paikkaan, jos vielä kirjoittelen!

      Haluaisin kyllä vielä kirjoittaa jollekulle, ehkä sen vielä joku päivä teenkin. Onko tuo muuten niiden ainoa osoite vai onko niillä useitakin?

      Oon kirjoittanu tähän asti suomeks ja ehkä se onkin yks syy miks ne kirjeet on tullu takaisin... Niin no, kuka siellä suomee ymmärtäis? Onhan tuo varmasti oikee osoite, minkä annoit? Oletko itte kirjoitellu ja jos oot, niin mitä? Näitä tietoja olisi mukava saada esille, eikös? Koko keskustelunaihe olisi paljon mielenkiintoisempi lukea :P

      • Katie Rawenclaw

        Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

        Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^


      • sairaankaunis
        Katie Rawenclaw kirjoitti:

        Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

        Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^

        Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...


      • Amber is still the best!
        sairaankaunis kirjoitti:

        Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...

        Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

        Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.


      • Freya
        Amber is still the best! kirjoitti:

        Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

        Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.

        Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.


      • lakösjdf
        Freya kirjoitti:

        Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.

        hyvä provo tai sitte oot vähä darla. Jooo ärrältä mäki noista ulkomaan kirjeistä aina kyselen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe