Postia näyttelijöiltä

Sheila-fani

Yleinen keskusteluaihe kaikille K&R:n näyttelijöiden faniposteille.

Mitä kirjoittelitte ja kenties kysyitte? Saitteko vastauksia kysymyksiinne vai olivatko kirjeet sellaiset kovaa ja korkealta, ympäripyöreästi kirjoitettuja joita lähetetään miljoonille faneille? Kuinka kauan vastauksen saamisessa kesti?

K&R:n faniosoitehan on:

(näyttelijän nimi)
The Bold and the Beautiful
7800 Beverly Boulevard
Suite 3371
Los Angeles
CA 90036
USA

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vammahaltia

...kirjoiteltu on, mutta aina ovat lähettäneet sen takaisin, koska osoite on ollut väärin, tms. Mutta kiitti tosta ossasta, nyt ainakin tiedän, että menee oikeaan paikkaan, jos vielä kirjoittelen!

Haluaisin kyllä vielä kirjoittaa jollekulle, ehkä sen vielä joku päivä teenkin. Onko tuo muuten niiden ainoa osoite vai onko niillä useitakin?

Oon kirjoittanu tähän asti suomeks ja ehkä se onkin yks syy miks ne kirjeet on tullu takaisin... Niin no, kuka siellä suomee ymmärtäis? Onhan tuo varmasti oikee osoite, minkä annoit? Oletko itte kirjoitellu ja jos oot, niin mitä? Näitä tietoja olisi mukava saada esille, eikös? Koko keskustelunaihe olisi paljon mielenkiintoisempi lukea :P

• Katie Rawenclaw

Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^

• sairaankaunis
        Katie Rawenclaw kirjoitti:

Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^

Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...

• Amber is still the best!
        sairaankaunis kirjoitti:

Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...

Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.

• Freya
        Amber is still the best! kirjoitti:

Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.

Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.

• lakösjdf
        Freya kirjoitti:

Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.

hyvä provo tai sitte oot vähä darla. Jooo ärrältä mäki noista ulkomaan kirjeistä aina kyselen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe