Postia näyttelijöiltä

Sheila-fani

Yleinen keskusteluaihe kaikille K&R:n näyttelijöiden faniposteille.

Mitä kirjoittelitte ja kenties kysyitte? Saitteko vastauksia kysymyksiinne vai olivatko kirjeet sellaiset kovaa ja korkealta, ympäripyöreästi kirjoitettuja joita lähetetään miljoonille faneille? Kuinka kauan vastauksen saamisessa kesti?

K&R:n faniosoitehan on:

(näyttelijän nimi)
The Bold and the Beautiful
7800 Beverly Boulevard
Suite 3371
Los Angeles
CA 90036
USA

6

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vammahaltia

      ...kirjoiteltu on, mutta aina ovat lähettäneet sen takaisin, koska osoite on ollut väärin, tms. Mutta kiitti tosta ossasta, nyt ainakin tiedän, että menee oikeaan paikkaan, jos vielä kirjoittelen!

      Haluaisin kyllä vielä kirjoittaa jollekulle, ehkä sen vielä joku päivä teenkin. Onko tuo muuten niiden ainoa osoite vai onko niillä useitakin?

      Oon kirjoittanu tähän asti suomeks ja ehkä se onkin yks syy miks ne kirjeet on tullu takaisin... Niin no, kuka siellä suomee ymmärtäis? Onhan tuo varmasti oikee osoite, minkä annoit? Oletko itte kirjoitellu ja jos oot, niin mitä? Näitä tietoja olisi mukava saada esille, eikös? Koko keskustelunaihe olisi paljon mielenkiintoisempi lukea :P

      • Katie Rawenclaw

        Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

        Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^


      • sairaankaunis
        Katie Rawenclaw kirjoitti:

        Minä en ole saanut vastausta keneltäkään muulta, kuin Ronn Mossilta. Onkos kukaan muu saanut muilta näyttelijöiltä vastausta? Esim. Ericiltä, Darlalta, jne. Ronn tuntuu olevan ahkerampi kirjoittelemaan, kuin loput Kaunareista. Mutta olen tyytyväinen, kun olen saanut häneltä vastauksen :) Toivottavasti tämä ei ole liian turha viesti. Eipä tässä mitään asiaa ollut sen koommin... :]

        Äh... taaskaan mun viesteissä ei ole juuri mitään tolkkua... Koittakaa kestää ^^

        Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...


      • Amber is still the best!
        sairaankaunis kirjoitti:

        Paljonko tuollaiseen kirjeeseen pitää tunkea postimerkkejä? Olen aikeissa kirjoittaa Ronnille...

        Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

        Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.


      • Freya
        Amber is still the best! kirjoitti:

        Postivirkailija punnitsee kirjeesi ja kertoo, paljonko maksat. (Minulle maksoi Ronnille lähtevä kirje 60 snt). Annat vaan rahat ja yleensä ne liimaa tarvittavat postimerkit siellä postissa.

        Mutta sitten itse, vastauksia olen saanut onnekseni. Fanivastaukset Ronnilta nimmaroidun kuvan kanssa sekä Schae Harrisonilta (Darla) painonimmaroidun nimmarin kanssa. Hunter Tylon kirje palasi runnoutuneena ja maailmaanähneenä.

        Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.


      • lakösjdf
        Freya kirjoitti:

        Kävin Ärrällä kysymässä, joten en sitten tiedä... myyjä sanoi, ettei se maksa enempää.

        hyvä provo tai sitte oot vähä darla. Jooo ärrältä mäki noista ulkomaan kirjeistä aina kyselen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe