Ei kykene....

ei....

nyt jo sadetta toivois ees yhdeks päiväks...=:0))))))))))))))))))))))))))))))))))



päivää taloon...!!!!

12

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      sada tänään vai näinkö aamun sääkartan väärin,
      tääll on ainaki 27 ja jatkuu pyhän yli!

      • ainakaan sada...=:0)))))


      • mikhaildenisov
        BBrunetti kirjoitti:

        ainakaan sada...=:0)))))

        siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
        ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
        en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
        ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
        en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä!

        arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))


      • mikhaildenisov
        BBrunetti kirjoitti:

        arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))

        varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
        tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
        sä tiiät!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
        tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
        sä tiiät!

        mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....


      • mikhaildenisov
        BBrunetti kirjoitti:

        mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....

        ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
        sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
        makkarasta........


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
        sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
        makkarasta........

        puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))


      • mikhaildenisov
        BBrunetti kirjoitti:

        puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))

        kivempi ulkona on,meilläki tuossa penkit
        varjossa mutta en viitti yksin siellä istua!!


    • taloon mä ja sanon että...

      Perskale, justiinsa ehdin naatiskeleen auringosta tuolla pyhäjärven rantamilla, ja mitäs helvata...

      Aurinko män pilven taa, oisit nyt jättänyt toivomatta sadetta, sillä...

      sataahan täällä, jos ei nyt ihan taivaalta niin mielikuvituksessani kummiskin ja se on ihan sama asia! :(

      • justiinsa täälki pilvee pukkaa...heitin tos nääs sadetanssit..jos se vaiks tehos...=;0)))


    • kalle

      ei sit mitään sadetta, buksujuna ku on avo mallia!! Puksutellessa tulee kyllä riittämiin kosteutta! vai?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe