ei....
nyt jo sadetta toivois ees yhdeks päiväks...=:0))))))))))))))))))))))))))))))))))
päivää taloon...!!!!
Ei kykene....
12
550
Vastaukset
- mikhaildenisov
sada tänään vai näinkö aamun sääkartan väärin,
tääll on ainaki 27 ja jatkuu pyhän yli!- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
ainakaan sada...=:0)))))
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä! mikhaildenisov kirjoitti:
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä!arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät! mikhaildenisov kirjoitti:
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät!mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........ mikhaildenisov kirjoitti:
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
kivempi ulkona on,meilläki tuossa penkit
varjossa mutta en viitti yksin siellä istua!!
taloon mä ja sanon että...
Perskale, justiinsa ehdin naatiskeleen auringosta tuolla pyhäjärven rantamilla, ja mitäs helvata...
Aurinko män pilven taa, oisit nyt jättänyt toivomatta sadetta, sillä...
sataahan täällä, jos ei nyt ihan taivaalta niin mielikuvituksessani kummiskin ja se on ihan sama asia! :(- kalle
ei sit mitään sadetta, buksujuna ku on avo mallia!! Puksutellessa tulee kyllä riittämiin kosteutta! vai?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505267Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813074Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3101656Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok821195Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124- 1321102
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49954