ei....
nyt jo sadetta toivois ees yhdeks päiväks...=:0))))))))))))))))))))))))))))))))))
päivää taloon...!!!!
Ei kykene....
12
557
Vastaukset
- mikhaildenisov
sada tänään vai näinkö aamun sääkartan väärin,
tääll on ainaki 27 ja jatkuu pyhän yli!- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
ainakaan sada...=:0)))))
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä! mikhaildenisov kirjoitti:
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä!arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät! mikhaildenisov kirjoitti:
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät!mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........ mikhaildenisov kirjoitti:
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
kivempi ulkona on,meilläki tuossa penkit
varjossa mutta en viitti yksin siellä istua!!
taloon mä ja sanon että...
Perskale, justiinsa ehdin naatiskeleen auringosta tuolla pyhäjärven rantamilla, ja mitäs helvata...
Aurinko män pilven taa, oisit nyt jättänyt toivomatta sadetta, sillä...
sataahan täällä, jos ei nyt ihan taivaalta niin mielikuvituksessani kummiskin ja se on ihan sama asia! :(- kalle
ei sit mitään sadetta, buksujuna ku on avo mallia!! Puksutellessa tulee kyllä riittämiin kosteutta! vai?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498
