Kun tulen saunasta suihkutilaan, ilmestyy jalkoihini punaisia läikkiä. Polvet ovat varsinkin punaiset ja kuumottavat. Ihoa kiristää ja hetken päästä alkaa kutittamaan.
Huomasin saman asian käytyäni pari kertaa kesän ensimmäisiä kertoja järvivedessä. Olin siellä vain jalkoihin asti, mutta pian sieltä noustuani polvet olivat punaiset ja kuumottavat. Muutenkin jalkoja poltteli ja ne olivat läikillä.
Ennen tällaista ei ole esiintynyt saunomisen jälkeen, oireet alkoivat noin vuoden vaihteessa. Myöskään edellisinä kesinä en ole uinnin jälkeen moisia läikkiä havainnut.
Läikät iskevät juuri jalkoihin, etureisiin ja polviin. Myös lenkin jälkeen usein reisien ihoa ikäänkuin "nykii".
Onko jollain tietoa mistä moinen voisi johtua?
Kiitos.
Läikikkyys kylmän/kuuman jälkeen
:..
1
1964
Vastaukset 1
- Samahomma
Mulla sama homma. Tulin etsimään vastauksia mutta ilmeisesti kukaan ei kymmenessä vuodessa ole tänne mitään vastannut. Joten kerrohan, jos olet saanut selville mikä homma niin olen kiinnostunut kuulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561