Kun tulen saunasta suihkutilaan, ilmestyy jalkoihini punaisia läikkiä. Polvet ovat varsinkin punaiset ja kuumottavat. Ihoa kiristää ja hetken päästä alkaa kutittamaan.
Huomasin saman asian käytyäni pari kertaa kesän ensimmäisiä kertoja järvivedessä. Olin siellä vain jalkoihin asti, mutta pian sieltä noustuani polvet olivat punaiset ja kuumottavat. Muutenkin jalkoja poltteli ja ne olivat läikillä.
Ennen tällaista ei ole esiintynyt saunomisen jälkeen, oireet alkoivat noin vuoden vaihteessa. Myöskään edellisinä kesinä en ole uinnin jälkeen moisia läikkiä havainnut.
Läikät iskevät juuri jalkoihin, etureisiin ja polviin. Myös lenkin jälkeen usein reisien ihoa ikäänkuin "nykii".
Onko jollain tietoa mistä moinen voisi johtua?
Kiitos.
Läikikkyys kylmän/kuuman jälkeen
:..
1
1817
Vastaukset
- Samahomma
Mulla sama homma. Tulin etsimään vastauksia mutta ilmeisesti kukaan ei kymmenessä vuodessa ole tänne mitään vastannut. Joten kerrohan, jos olet saanut selville mikä homma niin olen kiinnostunut kuulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319