LifeStyleSanomat nr 45

kahjovaakutin

Voi meitä. Kaikki parhaat kirjoittajat ovat kadonneet, ja se viimeinenkin uhkaa jäädä tauolle. Emme edes tiedä kuka hän on, että osaisimme asianmukaisesti huudella hei-älä-mee-tai-viet-meiltä-kaiken. Tosin monikin kävi ilmoittamassa avaukseen että on paikalla, ensimmäisenä Zeiccu. Kadunmies antoi ymmärtää että oli saanut oikein ilmoituksen asiasta, sola haaveili saavansa palstan ikiomakseen ja Taikiksen kiireet hellittivät tuossa tuokiossa. Ainoa katkera oli vaakku jota kukaan ei kaivannut, koska hän on koko ajan ollut palstalla. Avauksessa kävi avaajan kannalta niin ikävästi, että immeiset kaipailivat Tuhiwaita, ulkomaan kirjeenvaihtajaamme, josta ei ole aikoihin kuulunut. Muuten next levelille pyrittiin asettelemalla vaakun sohvakehikkoja oikeisiin paikkoihin, mikä varmasti ilahdutti avaajaa. Bonniehan taannoin kyseli, saavatko ihmiset inspiraatioita sisustusohjelmista, ja nyt on tavallaan sisustettu koko palstan voimin.

Milla ilmestyi palstalle ja ilmoitti olleensa ilman tupakkia jo toista vuotta. Se on erittäin kunnioitettava saavutus, johon kaikkien käryttäjien kannattaisi pyrkiä, koska pian ei ole muitakaan vaihtoehtoja. Maailmassa ei liene mitään pahempaa kuin tupakinpoltto, se on käynyt monista mielenilmauksista ja tutkimuksista ilmi jo aikapäiviä. Hedis pohti huolissaan, milloin kaljanjuonti tai yleensä juominen kotona kielletään, enkä usko että sekään päivä kovin kaukana on. Ehkä juuri tästä syystä Taikis on päättänyt tänään korkata likööripullon, ensimmäistä kertaa leikkuulaudan jälkeen. Hän uskoo laulavansa Paul Ankaa jo 0,3 litraa juotuaan, mikä on hyvinkin mahdollista, jos ei ole jaloihin aineisiin tottunut.

Milla oli pohtinut syntyjä syviä ennen kesälomaansa, ja tullut siihen tulokseen että varakkaiden puolisoiden työttömille siipoille pitää antaa rahaa, mieluiten nettona ja ilman eri pyyntöä. Aihe herätti melkoisen älämölön puolesta ja vastaan, mutta kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen keskustelu, jonka jälkeen voidaankin öristä pitkän aikaa mitä sattuu.

Masse-setä kyseli laulua, joka ottaa raivokkaasti päähän. Hajonta oli melkoinen, yhden suosikki oli toisen kammotus. Masse-setä ihmetteli kovasti vaakun tolppakenkiä ymmärtämättä, mitä uhrauksia rakkauden takia joutuu tekemään. Jotkut muistanevat että yopollon rauhoitusaika päättyy juhannuksena, minkä jälkeen kaikki keinot ovat sallittuja. Toisenlaisia keinoja kyseli satutätix, joka oli saanut rakkulat varpaisiinsa pihatöissä. Hänelle ehdoteltiin kylmäpussien lisäksi himokasta varpaanhierontaa ynnä muita tervehdyttäviä toimenpiteitä, ja ilmeisesti joku niistä on auttanut koska satutäti on päässyt taas liikkeelle.

Bonnieta ottaa kaaliin kun naapurin kissa paskoo hänen kasvimaalleen. Hänen saamistaan neuvoista osa oli sanoisinko radikaaleja, erilaisista mausteista uhkauskirjeisiin ja hevosenpäihin. Loppujen lopuksi Bonnie kertoi menevänsä hieromaan sitruunaa katin omistajan naamaan, jos ei muu auta. Ehkä hän on toteuttanutkin sen, koska omistaja on muuttopuuhissa.

Pahapastillin elämässä riittää erotiikkoo, hän ei erota todellista hengenahdistusta seksuaalisesta kiihkosta. Itse asiassa se voikin olla vaikeaa, molemmissa tapauksissa silmät seisoo päässä, puhe pätkii ja hengitys on katkonaista. Media toivoo että Mynttiksen vaimo voi taas hyvin, huolimatta uhkaavasta hengenlähdöstä jonka pastilli hänelle hyvää hyvyyttään aiheutti.

NorMix on kiukkuinen koska hän huomasi että suurpakkaus ei olekaan edullisempi kuin pienempi. Ei tietenkään, on olemassa suurpakkauksia, perhekokoja sun muuta, mutta ei niissä lue että ne olisivat edullisempia. Edullisuutta voi vertailla hyllyn reunasta, jos on tarpeeksi voimakkaat lasit. Eurokossukin tulee kalliiksi, hitto soikoon.

Synnove.Pullon asunnossa tapahtuu kummia. Ovet aukeilevat miten sattuu, vaikka niitä kuinka sulkisi. Syylliseksi epäiltiin niin Simoa kuin ak:n lapiota, Iivari Ikiliikkujaa ja koomikko K. Mikko Ovimikkoa. Synnovesta ei ole vähään aikaan kuulunut, joten palsta on hiukan huolissaan josko SE on äitynyt väkivaltaiseksi ja tunkenut Synnoven vaikka kaappiin ohimennen. Synnove hyvä! Ilmoittaudu jos näet tämän kirjoituksen.

Vegetable on avannut shortsikauden, joten ne koipiin, juomat esiin ja koneen ääreen istumaan. Paitsi ex-koltis, joka käski vetämään kesäiset smellit noussiin ja häipyi itse patikoimaan jonnekin Timbuktuun. Tehkäämme aiheettomia avauksia, asia jota NainenKirjoittaa pohdiskeli. Taustalla voi kuunnella jane.londonin sävellahjaa, tai lukea mayannan kaunista ketjua unohtamisesta.

Hajatelma: Kaiken tarvittavan ehtii tehdä elämänsä aikana.

32

2806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurTsaari

Ole yhtä paljon kahjo kuin vaakutinkin.
      Elosi sujuu ja on leppoisaa alamäkeä vastakin.
      Toivotan mukavia sadonkerjuu hetkiä, sillä vaihtoehdoista:
      A) Jaa
      B) Ei
      C) Tyhjiä
      D) Poissa
      valitsen D. Vaihdan palstahäiriköinnin palmuihin ja cubalibreen. Mutta palaan. Huomaat sen kyllä.

terveisin xD

• kahjovaakutin

poissa ollessasi sinusta tulee yksi parhaista kirjoittajista, joita kovasti kaivataan.

• Masse-setä

Tuo hajatelma hieman satutti, mutta muuten oli ihan mykistyttävää tekstiä.
      Muutaman kerran tosin vähän nauratti.

• kahjovaakutin

hajatelmassa satutti? Tottahan se on, kuten hajatelmat aina. Kait??

• Masse-setä
        kahjovaakutin kirjoitti:

hajatelmassa satutti? Tottahan se on, kuten hajatelmat aina. Kait??

saa hommia tehtyä ennen eläkeikää, niin uhkasitat laittaa puhelintarkkailuun.

• kahjovaakutin
        Masse-setä kirjoitti:

saa hommia tehtyä ennen eläkeikää, niin uhkasitat laittaa puhelintarkkailuun.

tehtyä kaiken TARPEELLISEN. Hajatelmia täytyy lähestyä erinäisistä näkökulmista. :)

• seuraava lehti ilmestyy milloin, minä vaan sillä että...

lehteen minäkin, en etusivulle enkä takasivulle vaan... keskiaukeamalle, kunhan vain tietäisin seuraavan ilmestymispäivän, niin silloin minä kirjoittaisin jotain sellaista joka ylittäisi uutiskynnyksen, esmeks... juorun solasta! :)

Paljon pyydetty, mutta... mä kovin vaatimaton olekkaan!

• yopollo

kerran viikossa tai kuussa täällä käy ja heti lehti vastassa. Hyvä!

Ehkä tästä on taas syytä hävitä jonnekin parempaan piiloon kun stadionilla kävi käry, kirkko on ilmoittanut suojelevansa uhanalaisia, pitäisikö testata juhannuksen jälkeen...

Muistellut tässä sitä vanhempaa hajatelmaa hisseistä ja mäyräkoiran käytös tuntuu vahvistavan asian. Mitä ihmettä se nuuskii ja äyskii koko ajan siinä lattianrajassa?

• kahjovaakutin

on selvästikin auennut hajatelman perimmäinen totuus, vai onko?
        Älä pidä kiirettä minnekään, kohtahan on juhla ja juhannusilta, kuten värssyssä sanotaan. Sinuna en uskoisi kirkon suojelukseen, pikemminkin kannattaisi ottaa ohjenuoraksi se, että kannattaa auttaa itse itseään. *tarkistaa tolppakengät*

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

on selvästikin auennut hajatelman perimmäinen totuus, vai onko?
        Älä pidä kiirettä minnekään, kohtahan on juhla ja juhannusilta, kuten värssyssä sanotaan. Sinuna en uskoisi kirkon suojelukseen, pikemminkin kannattaisi ottaa ohjenuoraksi se, että kannattaa auttaa itse itseään. *tarkistaa tolppakengät*

kiirettä, lähettivät sopivasti sukkulan avaruusasemalle....

• Hintriikka

Ne meidän sivistyneet keskustelut katos? *nauraa*

No nyt mä alan ihan asialinjalle näin nautintoainetta pikkasen juotuani :))

Niin.. et muuten maininnut mua lainkaan vaakutin sanomissa.
      Olen erittäin pettynyt :((

• kahjovaakutin

tyhjänpäiväisyydessäkin voi joskus olla sanomaa. Ja roskarompsussa joku hyvä juttu. En lukenut kaikkia ketjuja, joten kait minulta jäi huomaamatta jotain jonka olisin kommenteistasi voinut käyttää. Tämäniltaisen perusteella tosin vaikea uskoa, mutta mistä sitä koskaan tietää.

• Hintriikka
        kahjovaakutin kirjoitti:

tyhjänpäiväisyydessäkin voi joskus olla sanomaa. Ja roskarompsussa joku hyvä juttu. En lukenut kaikkia ketjuja, joten kait minulta jäi huomaamatta jotain jonka olisin kommenteistasi voinut käyttää. Tämäniltaisen perusteella tosin vaikea uskoa, mutta mistä sitä koskaan tietää.

asian ytimeen.
        Tyhjänpäiväisyydessä voi olla suurikin sanoma, jos sen osaa oikein tulkita :))
        Kaikki ei vaan siihen kykene, tai sanoisinko etteivät ehkä ole samalla aaltopituudella.
        That's humor :)))

• kahjovaakutin
        Hintriikka kirjoitti:

asian ytimeen.
        Kaikki ei vaan siihen kykene, tai sanoisinko etteivät ehkä ole samalla aaltopituudella.

enempi itse osuit asian ytimeen, eli siinä että kaikki eivät ole samalla aaltopituudella. Se mikä toiselle on ihan normaalia kahvipöydässä, esim. ulosteiden analysointi, voi olla toiselle vastenmielistä. Vaikea sanoa kumpi on oikeassa, vai onko kumpikaan. Paljon on kiinni kotikasvatuksesta, toki kotia ei aina kaikesta voi syyttää.

• kahjovaakutin
        Hintriikka kirjoitti:

asian ytimeen.

sulla on hienot hymiöt. =))))

• Hintriikka
        kahjovaakutin kirjoitti:

enempi itse osuit asian ytimeen, eli siinä että kaikki eivät ole samalla aaltopituudella. Se mikä toiselle on ihan normaalia kahvipöydässä, esim. ulosteiden analysointi, voi olla toiselle vastenmielistä. Vaikea sanoa kumpi on oikeassa, vai onko kumpikaan. Paljon on kiinni kotikasvatuksesta, toki kotia ei aina kaikesta voi syyttää.

liikaa analysoimaan, tai poistuu taas jutut :))

Mun kodissa ei kirosanoja hyväksytty, kun vanhemmat uskonnollisia, enkä itse niitä juurikaan viljele, paitsi joskus suuttuessani :))

Mutta usko tai älä. Asun seudulla jossa eräs uskonlahko on aika vallitseva. Jo lapsesta asti aivopestään siihen uskoon.
        En ole koskaan kuullut, heidän mielestään ns. "syntisen" lapsen "kiroavan" kuten "synnittömän" lapsen.
        Se on se kielletty hedelmä :)))

• Hintriikka
        kahjovaakutin kirjoitti:

sulla on hienot hymiöt. =))))

niin hienoja. Mutta tässä tulee paljon hienonpia :=))))

• kahjovaakutin
        Hintriikka kirjoitti:

niin hienoja. Mutta tässä tulee paljon hienonpia :=))))

tiesin sen jo paljon aikaisemmin. Siis että hymiöissä löytyy.

• Hintriikka
        kahjovaakutin kirjoitti:

tiesin sen jo paljon aikaisemmin. Siis että hymiöissä löytyy.

Tässä vielä kerran.
        Älä suutu. Tunnustan että vähän kiusanhenkee minussa on.
        Jokaisesta löytyy aina jotain hyvää :)))

• kahjovaakutin
        Hintriikka kirjoitti:

Tässä vielä kerran.
        Älä suutu. Tunnustan että vähän kiusanhenkee minussa on.
        Jokaisesta löytyy aina jotain hyvää :)))

kovasti haluan uskoa jokaisen hyvyyteen, edes osittaiseen.

• norMix evk

Eurokossua edes saa Eurolla. Elämä on kallista jos kallistaa!

• Hienoa että aviisi ilmestyy, vaikka harvakseen. Näin kuumalla ilmalla tämä yömyöhäinen on oikea aika tulla katsomaan mitä täällä on saatu aikaiseksi.

• Synnove.Pullo

Ilolla tervehdin aviisiasi jota oli kovin kaivattukin.

Kunnon sensaatiolehden tapaan asioita oli aivan ihanasti paisuteltu ja vääristelty. Kaikki arkiset askareemme tällä palstalla oli saatu kuulostamaan vähintään kummallisilta, mitä ne tietenkään eivät ole. Tai siis ovathan ne mutta palstalaisille pelkkää arkipäivää.

Niin ja mennäkseni varsinaiseen asiaan eli missä Synnove luuraa Pulloineen tai luuraako missään vastaan, että sattui tuo pienyrittäjän kesäloma lopsahtamaan tuohon viime viikon perjantai-päivään ja jatkui siitä jopa viikonlopun ylikin. Nythän se taas on turvallisesti lusittu ja arki jatkuu taas tasaisen tappavaan tahtiinsa.

Tulen taas voimakkaasti ottamaan kantaa palstan asioihin viikolla mutta jos sattuisi käymään niin hyvä tuuri, että lomaltapaluurahat riittävät muuhunkin kuin ruoka- ja kahvitaukoihin saattaa minulla ensi viikon perjantainakin olla kesäloma. Sitä kun ei koskaan tiedä millon se lomakuume iskee. Sehän kun iskee aina tämän tästä ja tuon tuostakin.

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27